***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Koskee niitä 400g:n purkkeja. Jahvetin perheen kulutuksella ehtii saada aika monta mukia :whistle: Jos ei mene koodit tasan, niin voin ottaa ylimääräiset sitten syyskuussa ;)
Eli 400g on niitä isompia, eikös.. =)
No just viikon häthätään vois kestää..montas viikkoa tässä on :whistle: :D
Kerranki olis niinku hyötyä siitä, et menee paljon ruokaa ;) :LOL:
Täytyypi katsastaa kaupassa...
400g on minun mielestäni "tavallinen", koska on olemassa niitä 600g:n purkkeja. Ne ovat minusta isoja.
Ookoo...niin voikin olla joo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tiedustelin sähköpostilla asiaa ja neiti sai pk-paikan ykkösvaihtoehtopaikasta!!!!!! :D :D :D :D :D :flower:


:'( :xmas:
Hienoa! Onko paikka erityisen lähellä vai muuten vain hyvä? Vai molempia?
Muuten vain on :D
Meillä on 3 päiväkotia tässä lähistöllä joista jokaiseen on suunilleen sama matka...ja kun jokatapauksessa pitää noita mukeloja sitten 2 eri paikkaan viedä, niin aivan sama :p
Meillä oli kakkosvaihtoehtona se, missä nuo 2 keskimmäistä on olleet ja pientä sanomista sieltä löytyy kyllä. Tästä en oo kuullu ainakaan mitään =)
Ja on ihan pari vuotta sitten vasta rempatut tilat jne...ja paljon pikkusia, kun taas tossa toisessa on myös eskarit jne... =)
 
Hienoa Jaffe että saitte haluamanne paikan! :flower: =)

Nyt tää lähtee laittamaan taas huushollia kuntoon. Kun pikku-ukko nukkui päikkärit, ehdin siinä ajassa vaan siivoomaan keittiön, pesemään koneellisen pyykkiä ja tekemään ruuan. Paljon paljon jäi vielä tekemättä... :xmas:

*muoks. kyllä sitä pystyy lasten hereilläollessakin kotitöitä tekemään, mutta on se vähän hitaampaa ja haastavampaa... :LOL:
 
Mitä ihmeen rokotuksia neuvolassa annetaan 1v3kk:den iässä? Mietin vaan kun monet kirjoittaneet jostain rokotuksista...ovatko ne niitä tutkimussysteemirokotteita? :xmas:

Ei meillä vaan, vasta 1½ vuotiaana lääkärineuvolassa. :xmas:

Nyt :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitä ihmeen rokotuksia neuvolassa annetaan 1v3kk:den iässä? Mietin vaan kun monet kirjoittaneet jostain rokotuksista...ovatko ne niitä tutkimussysteemirokotteita? :xmas:

Ei meillä vaan, vasta 1½ vuotiaana lääkärineuvolassa. :xmas:

Nyt :wave:
Meillä saatiin ihan MPR-rokote nyt, te saatte sen sitten varmaan 1,5 v-neuvolassa. Oltaisiin kyllä otettu se pneumokokkirokotekin mutta ne ei ollut vielä tulleet joten haetaan se erikseen myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Väsyttää aivan törkeenä, mut ei vaan osaa mennä maate :snotty:
Mua ei oikeastaan väsyttäis, mutta kun huomenna olis pitkä päivä töissä...pääsen jopa jonkun firman maksamana syömään iltapäivällä :p Tänään tein 2 niin uskomatonta mokaa töissä, että voi jessus |O Kummatkin oli korjattavissa, mutta huomas, että väsy tekee tehtävänsä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Väsyttää aivan törkeenä, mut ei vaan osaa mennä maate :snotty:
Mua ei oikeastaan väsyttäis, mutta kun huomenna olis pitkä päivä töissä...pääsen jopa jonkun firman maksamana syömään iltapäivällä :p Tänään tein 2 niin uskomatonta mokaa töissä, että voi jessus |O Kummatkin oli korjattavissa, mutta huomas, että väsy tekee tehtävänsä :x
Kiva kiva että saat ilmaiset sapuskat. Jos saat valita itse listalta niin katso ensin hintaa ja sitten vasta mitä se on... :D

Mokia sattuu kaikille, jopa minulle... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Väsyttää aivan törkeenä, mut ei vaan osaa mennä maate :snotty:
Mua ei oikeastaan väsyttäis, mutta kun huomenna olis pitkä päivä töissä...pääsen jopa jonkun firman maksamana syömään iltapäivällä :p Tänään tein 2 niin uskomatonta mokaa töissä, että voi jessus |O Kummatkin oli korjattavissa, mutta huomas, että väsy tekee tehtävänsä :x
Oikeen syömään..vau :p :D Syöhän sit minunki puolesta :LOL:
Täällä mennään reilun 3h yöunilla.... :/
 

Yhteistyössä