***Helmikuun Helmet 2008*** Toukokuu

Hyvät yöt :wave: Jos tuon miehen saisi irtautumaan tuosta telkkarin äärestä. Mies lupasi tosin mennä pojan viereen nukkumaan, kun pojalla alkoi nuha ja oli vähän lämpöä (kipeänä pitää jonkun olla lähellä hoitamassa).
 
Onnea Jahvelle! :flower: :D :flower: Palataan mun osalta asiaan sitten loppuvuodesta... ;)

Eilen oltiin sitten mun parhaan ystävän kolmekymppisiä juhlimassa ja huisin hauskaa oli flunssasta huolimatta. Käytiin naisporukalla koskenlaskureissulla Kymijoella ja vitsit kun oli siistiä hommaa :D :D tuohon touhuun voisi vaikka jäädä koukkuun, oli se niin kivaa! :p Flunssaa ei kyllä helpottanut yhtään se, että kastuin jo eka koskessa aika tehokkaasti sadevaatteista huolimatta, mut nokipannukahvit onneksi lämmitti. Pitää kyllä joskus ehdottomasti ottaa uusiksi, laskujen välillä oikein mieli lepäsi maisemassa ja hiljaisuudessa kun jokea pitkin mentiin. Loppuilta menikin sitten vähän viihteen puolelle... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...niin ja minkä korun valitsit? :D :wave:
Osittain itse valitsin, osittain äitee...Kalevalan lapsikoru 4 helalla, hopeisena :p :D :D
On se kyllä komee ;)
:kieh: miä oon NIIIIIIIIN kade :snotty: paljon onnea vanhukselle tälläkin puolen :flower: :hug:
Saisit yhtä hianon...3 sinistä ja 1 punanen :p :D :LOL:
"Pelkäsin" kyllä koko ajan, et tulee kultasena...huh...onneksi "vaan" hopeinen :p Kultasta en olis sen arvon takia suostunu ees pitää :D :LOL:
Ja kiitos =)
 
6v lähti mammalle yökylään, isäntä katsoo isojen kanssa viel ellua tossa, neiti meni jo ennen 20 nukkumaan.
Ihan kamala nuha ja kuumettakin jonku verran...mittaria en löytäny, ni ei saanu mitattua :snotty: :snotty:
Kiva jos tää kiertää koko konkkaronkan....
Huomenna viel lupasin viiä kylän kakarat jalkkisharkkoihin (kuskataan kimppakyydeillä vuorotellen), noh saa isäntä viiä tai pitää raksasta vapaata ja olla neidinkaa sen aikaa :/ :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...niin ja minkä korun valitsit? :D :wave:
Osittain itse valitsin, osittain äitee...Kalevalan lapsikoru 4 helalla, hopeisena :p :D :D
On se kyllä komee ;)
:kieh: miä oon NIIIIIIIIN kade :snotty: paljon onnea vanhukselle tälläkin puolen :flower: :hug:
Saisit yhtä hianon...3 sinistä ja 1 punanen :p :D :LOL:
"Pelkäsin" kyllä koko ajan, et tulee kultasena...huh...onneksi "vaan" hopeinen :p Kultasta en olis sen arvon takia suostunu ees pitää :D :LOL:
Ja kiitos =)
Värit oiskin tosiaan samat *suunnittelee yöllistä kävelyretkeä* :kieh: :whistle:

Mulle kyllä kelpais se kultainenkin :saint: Mut ei pelkoa ilman lottovoittoa sitä saada :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...niin ja minkä korun valitsit? :D :wave:
Osittain itse valitsin, osittain äitee...Kalevalan lapsikoru 4 helalla, hopeisena :p :D :D
On se kyllä komee ;)
:kieh: miä oon NIIIIIIIIN kade :snotty: paljon onnea vanhukselle tälläkin puolen :flower: :hug:
Saisit yhtä hianon...3 sinistä ja 1 punanen :p :D :LOL:
"Pelkäsin" kyllä koko ajan, et tulee kultasena...huh...onneksi "vaan" hopeinen :p Kultasta en olis sen arvon takia suostunu ees pitää :D :LOL:
Ja kiitos =)
Värit oiskin tosiaan samat *suunnittelee yöllistä kävelyretkeä* :kieh: :whistle:

Mulle kyllä kelpais se kultainenkin :saint: Mut ei pelkoa ilman lottovoittoa sitä saada :'(
No tää hopeinen on paaaaaaljon halvempi ;) :LOL:

*ettii kassakaappia korun suojaksi* :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Onnea Jahvetti! :flower: =)

Mulla myös hopeisena tuo koru, heloja tosin vain yksi sininen... :whistle: :heart:
Kiitos =)
Noo...tavanhan sie tiiätki miten heloja saa lisää ;) :whistle: :LOL: :p

On tää kyl hiano...pitää käydä peilistä aina väliin ihailemassa :LOL: :LOL: Aika painava kyllä, enneks tottuu =)
 
Meidän poju käveli tänään ekaa kertaa muutaman askeleen! :heart: Tai itse asiassa montakin kertaa päivän mittaan =) Eräänkin kerran oli molemmissa käsissä palapelinpalat ja toi niitä mulle, ei tainnut itse huomatakaan kävelevänsä ilman tukea :) Otti parhaimmillaan 6 askelta.
 

Yhteistyössä