Onnellinenx5 :hug: Toivottavasti olet kunnossa ja tyhjennys sujui ilman ongelmia. Mulle sanottiin, että niitä lääkkeitä ei saa ottaa yötä vasten.
Kaikille pikkuisen jo nähneille onnittelut :flower: Omaan ultraan aikaa viisi yötä.
Tänään tosin mieli hieman maassa, on samat raskausviikot kuin silloin kuin sain ensimmäisen keskenmenon. Lievä paniikki aina vessaan mennessä.
Toisaalta mulla on alkanut pyöriä ihme ajatus päässä, mitä jos siellä onkin kaksi. Täällä tais olla toinenkin jolla oli samanlaiset ajatukset. Työkaveri, jolla on kahdeksan lasta, kysyi multa yksi päivä, että olenko raskaana kun säteilen ja hehkun jotenkin.
Alkuun olin että mitääh..mutta nyökkäilin sitten varovasti. Hän oli silloin aikoinaan saanut kaksoset kun oli alkanut "tehdä" vielä sitä yhtä ja viimeistä lasta. Sanoi niin käyvän minullekin. No, ensi viikolla se sitten selviää.
Dopplerista Minä olen käyttänyt sitä kahden viime raskauden aikana. Täytyy sanoa, että kätevä vehje silloin kun ei vielä liikkeitä tunne. Mies oli ensin sitä vastaan, mutta sanoi sitten, että jos en hysteeriseksi sen kanssa tule niin on ok.
Kerran sitten kävi rv 17 niin, että en sillä ääniä saanut kuulumaan. Ei muuta kuin soittamaan aikaa ultraan, 120e kiitos ja kaikki kunnossa. Eli ei sitten kannata heti paniikkiin mennä, jos ei ääniä kuulukaan. Mun tapauksessa vauva oli kohdun pohjalla selällään ja dopplerissa ei sitten vissiin kantavuus riittänyt.
Huutonetistäkin kannattaa katsella. Eihän nuo käytössä juurikaan kulu, ainostaan patterin voi joutua vaihtamaan. Geelinä meillä on käytetty äitiyspakkuksen mukana tullutta liukuvoidetta.
Leikkipuiston kirpparilla tänään vähän hypistelin vauvan vaatteita, ja ihanaa makuupussia. Jätin sitten kuitenkin ostamatta. Mm. siksi, että olisi pitänyt mukana oleville koululaisille keksiä uskottava selitys, miksi äiti ostelee vauvanvaatteita. Heille emme kerro kun vasta np-ultran jälkeen.
Tässähän tätä taas tällä erää,
Scala rv 7+4