TESTAILUSTA: Taidan vetää pohjat sillä tein testin 8 kertaa!
Plussan tein tosiaan kp 22/24 kun olin matkalla tampereelta kotiin. Pysähdyin apteekkiin, ja cittarin yleisö vessaan menin. tein digi´testin, ja jäin tympääntyneenä odottelemaan sitä INTE GRAVID, ei raskaana tekstiä. Tietty mielessäni myös haukkusin itseni ihan idiootiksi.
Sitten... siihen pamahti RASKAANA, GRAVID.
:heart:
Mun sydän vaan pysähty ettei voi olla totta, ja JUOKSIN autoon takaisin, otin luurin käteen ja soitin miehelle, jolla oli alkanut juuri loma, ja sanoin et mä en nyt oikeen pysty ajamaan (se tietysti luuli et auto on hajonnu) ja että onko se terassilla.
Olihan se, ja sanoin että otappa yks paukku lisää, Onnea!
Ei se tajunnu mitää, oli ihan pihalla
Kunnes sanoin sitten et ei, auto ei ole hajonnu, mut susta tulee isä :heart:
Sitten piti tehdä testiä kotona... monena aamuna
Mies jopa toi yhden testin että tees ny vielä kerran, ku se on nii hienoa!
NEUVOLOISTA: En ole edes neuvolaan soittanut vielä :ashamed:
kaksi viimeisintä epäonnistunutta raskautta ovat tehneet säikyksi :attn:
VESSARAVAILUT: Mulla on oikeesti ihan uusia raskausoireita verrattuna muihin raskauksiini (2 tyttöä tosiaan on, ja toinen epäonnistuneista rv 18+ oli myös tyttö. viimeisestä joka meni 9 vkolla kesken ei tiedetä kumpi oli)
ja juuri tuo vessajuokseminen on ihan uutta! ja tosiaan, säälittävää liruttelua sitte :kieh:
VATSALLAAN NUKKUMISESTA: raskaanakin olen onnistunut vatsallani nukkumaan, melko pitkäänkin. En tiedä oikein miten kevitän jaloilla, mutta lähes aina olen vatsallani nukkunut.
(.)
Mua turvottaa edelleen, laittaisin jopa kuvan mun mahasta jos kehtaisin. tosiaan, voiko 5 raskaus ja sen alkuturvotus olla näin järkkyä?
ja olen pahalla tuulella iltaisin
Selkeä raskausoire :kieh:
nyt täytyy vaan pitää suu supussa ettei mies ärsyynny ja vähän meditoida mieltä ylös
T:Neiti, rv 5+