Tervehdys taas pitkästä aikaa!
Olen käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta ei tule kirjoiteltua, kun tuntuu ettei oikein mitään muutoksia omassa olossa ole
onnea Ninnulle vauvasta!
Hurjaa, että toisilla jo vauva maailmassa, kun musta tuntuu että raskaushan on vielä aika alussa
Niin nopeesti on aika mennyt!
kaks plus 5: ei meilläkään ole vauvalle vielä mitään valmiina. Tai siis on, mutta ei ole vielä otettu esille. Josko sitten äitiyslomalla ehtisi suunnitella vauvalle soppea ja pestä vaatteita ja hamstrata vaippoja. Laukunkin olen synnärille pakannut perinteisesti aina juuri ennen lähtöä. Jos jotain jää, niin mies voi tuoda myöhemmin. Meillä tietysti asiaan vaikuttaa se, että tää on suunniteltu sektio, joten ellei tule aikaista lähtöä niin tullaan tietämään tarkka päivämäärä. Täällä sen tosin saa tietää vasta noin vkoilla 37-38.
Autoa ollaan mekin etsitty, ei vaan tunnu löytyvän. Nyt kun tulee tämä neljäs niin tarvitaan seitsemälle rekisteröity auto, ja tuntuu, että on kuin neulaa heinäsuovasta etsisi. Onko kellään kokemuksia?
vauveli on edelleen rauhallinen, pylly pyörii edestakaisin eikä juurikaan potkuja tunnu. Liikkeitä kuitenkin tulee tasaseen tahtiin.
Vielä olis viikko töitä ennen äitiyslomaa, jota odotan kuin kuuta nousevaa!
Oma olo on mitä mainion, olen kyllä ollut todella onnekas, kun ei mulla juuri mitään vaivoja ole ollut. Häpyluu on kävellessä ajoittain kipeä, mutta muuten kaikki ok. Paino nousee ja maha kasvaa, huomenna ois neuvola, jännittää ihan mitä siellä sanotaan mun painosta:ashamed: En kyllä tiedä onko paino kauheasti noussut, mutta voisin kuvitella kun olen koko joulunajan ollut ruokapöydässä tai vähintään suklaarasian lähettyvillä
Tänään pitäisi vielä rutistaa 12h työpäivä, mutta sitten alkaa 3 päivän viikonloppu! jihuu!
Hyviä vointeja kaikille!
esme ja vauveli 33+3 (luulisin?)