****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Onnea vauvan saaneille!

( . ) 40+2 Eilen oli sellainen olo, että nostin jo vanhempieni hälytystasoa. Jomotti ja juili ja jos hiukankin liikkui, alkoi supistella. Jalkeillaolo vaati myös jatkuvaa lantion heijausta. Yö meni kuitenkin hyvin ja nyt on olo taas normaali. Ei ollut vielä aika.
 
Koko yö tuli sitten valvottua 10 minuutin välein tulleiden supistusten kanssa, ja äsken irtosi se odotettu limatulppa koko komeudessaan. No supparit on taas laantuneet, mutta tapahtuupa jotain kuitenkin, voisin ottaa muutaman tunnin unet tähän väliin ja lähteä tämän vuorokauden sisällä synnärille, kiitos ;)

neitiniisku 41+1
 
onnea kaikille uusille vauvan saajille :heart:

jännänä jään seuraamaan pokemonin ja neitiniiskun tilannetta :popcorn:

täällä ei mitään uutta paitsi limaista valkovuotoa oli tullut yöllä aika reippaasti. nyt jopa pääsee käveleen, eli ei tarvi tänään kontata neuvolaan. ihme pahaa oloa vaan pukkaa...

päivittelenpä sit neuvola kuulumisia iltapäivällä.
 
Jokohan on pokemonin aika lähteä vauvanhakureissulle=) Toivottavasti neitiniiskukin pääsee tänään tositoimiin=)
ON; täällä tuli valvottua 2 tuntia yöllä suppareiden kanssa, nyt tuntuivat jo tosi alhaalla ja napakoita olivat...Tää kyllä kokeilee tämä raskaus meikäläisen kohtua!!Perjantaina neuvolaan, tonkisikohan kätilö vähän paikkoja, että pääsisi itsekin vauvanhakureissulle? Mutta sitä ennen häätyy lähteä taas tuonne metsään tarpomaan kelkanjäljelle, kun se eilen selvästi vaikutti.
Auneliini+Jaakko 39+3
 
Täälläkin on eka päivä, kun aamusta saakka tulee kipeitä. Mielenkiinnolla odotan neuvolareissua ja sitä, miten kohtu reagoi vauvan pään tunnusteluun. Viime viikot se on aiheuttanut timakoita suppareita loppupäiväksi... Pikkasen alkaa jänskättään! (Kiitos esikoisen sairastelun, en ole tällä hetkellä yhtään kyllästynyt raskauteen, vaan olen ollut tyytyväinen, että syntymä lykkäntyi.)
 
Huomenta täällähän monella tapahtuu ja itse liityn siihen ketjuun :)

Eilen meni vatta ihan sekasin mitä ei mulla tapahdu IKINÄ!!! Yöllä heräsin normaalisti kauheeseen paineen tunteeseen eli piti kammeta pissalle jolloin olo helpottuu, mutta nyt ei helpottunu vaan oli jotenki tukala olo muutaman tunnin enkä siis saanu unta. Nyt aamulla heräsin menkkakipuihin ja ihan kunnon supistuksiin ja vessassa kun kävin oli limatulppaa pöksyissä ja tuli vielä pyyhittäessäkin :D Nyt on 10min. Välein supistellu jonkun aikaa pari sellaista mikä saa mut jo puuskuttamaan ja meikäläinen on vaan ihan innoissaan täällä :D

Eli eiköhän Poksu ja Niiskuneiti lähdetä tänään synnyttämään ;) Olishan se laskettu aikakin jo huomenna :)

Happynow ja jännät paikat 39+6 :saint:
 
Onnittelut jälleen! Näitähän saa jokapäivä jo kirjoitella. :) Onneksi. :)

Mä jännäilen täällä aina uusia vauvauutisia. :popcorn:
Itselläni ei niin merkin merkkiä lähdöstä ole. No, ei tässä nyt kiire vielä olekkaan. :D

May, 39+4
 
onnea kitrus

neuvolasta selvitty. vielä maanataina uus keikka kun proteni oli koholla 2+. sit lähtee lähete yliaikaiskontrolliin, joka pitäisi olla samalla viikolla. että ei paljon hullua hurskaamaksi tullut. nyt odotetaan ja odotetaan.

jokohan nämä kolme supistelijaa on lähtenyt? tai jo nyytit kainalossa.
 
Täällä ollaan vielä kotosalla, alkaa olla nyt sen verran imakoita suppareita (6-8 min välein) että täytyy alkaa harkita lähtöä kohta, selkään koskee sen verran että ei enää kaurapussikaan tahdo auttaa... Hitaasti mutta varmasti ;)
 
Täällähän on tosiaan monella jännät paikat! Josko pian tulisi vauvauutisia lisää :).

Kateellisena vaan luen kun kaikilla tapahtuu jotain noinkin konkreettista. Mulla on taasen tosi huono olo ja kolottaa kyllä aivan hirveenä, mutta ei mitään sellasta että tarttis lähtöä suunnitella. Plääääääh.

Aamulla sit reippaana neuvolaan :p.

Adalmis ja keijo 39+4
 
Onnea kitrus! Ja vauvauutisia odotellessa...

( . ) Taas käytiin keskussairaalalla ja taas esikoisen vuoksi. Saatiin onneksi tyttö kotiin toipumaan edelleen.

Neuvolasta tuli ohje, että kun synnytys käynnistyy, ei ihan kauheesti kannata aikailla. Terkkari epäili, että puoliksi auki ollaan, kun kuunteli oirehdintaa. Esikoisen avautumisvaihe kesti 6 tuntia...
 
tillukas: voimia kauheasti. meidän eskarilaiselta saatiin paranneltua kauhea ja monen viikon kestävä räkätauti viime viikonloppuna. tuloksena, että poika tuli tiistaina eskarista ja taas yskii. onneksi ens viikko vielä ja sitten viikon loma.

kyllä on palsta hiljentynyt. ketäs meitä häntäpäässä vielä on?

täällä taas illal alkoi kivut, mutta loppuivat taas. ei tätä jaksa.
 
Aapelikaapeli: Täällä ollaan! Meinasin itsekkin tehdä tänne huhuilua, että montako meitä täällä enää on!! :)
Mä veikkaan olevani viimeinen, joka saa vauvan. Ei oloja, tuntemuksia, minkäänlaisia. Eilen vietettiin reilu 2 tuntia tuon esikoisen perässä juosten ja pelaten...Eikä mitään! Jalat vaan sain turpoamaan! :D :D

May, 39+5
 
Minä täällä myös edelleen!! Ei toivookaan mihinkään suuntaan :O Paineen tunnetta alavatsalla ja selällä on muutaman kerran päivään. Samaten muutama supistus aina sillon tällön, mutta liian hyvin voin kyllä siihen nähden, että pitäisi mennä muka synnyttää. Mä olen taatusti se viiminen ja se joka synnyttää maaliskuussa!!!! ARGH. Tänään kyllä vatsa ihan kuralla, mutta tuskin se mitään merkkaa.

Jenni ja Jeppis 40+1
 
Onnea Kitrus :flower:

:attn: Ja pitää ilmoittaa samalla että täällä sitä ollaan yhtenä palana, ettei vaan kenelläkään jäisi epäselväksi :wave: :D Eli tositoimiin ei todellakaan olla päästy! :stick:

Sasuma ja rakas :kiss: 39+4
 
Moikka!

Onnea kaikille jo pienokaisen syliinsä saaneilla!!:heart:

Meidän prinssi syntyi (rv 40+1) 19.2. klo 17.57. Hätäsektiolla, koska ei mahtunut tulemaan alakautta ulos.
Pienokaisella kuitenkin kaikki loistavasti, äiti täällä toipuu leikkauksesta. Pienokaisen strategisetmitat 54cm, 4155g..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa ja onnea kaikille vauvaantuneille:flower: Vihdoin voin itsekkin ilmoitella vauva uutisia. Meille syntyi pieni prinsessa 22.02, viikoja oli 41+6, synnytys sujui lopulta ihan nopeasti ja ilman ongelmia. Meille sattui vielä ihan mahtava kätilö joten ihan hyvä reissu oli


Lilo ja prinsessa 2 vrk.
 
Säpinää tosiaan näyttää olleen, joko Pokemoni, Happynow ja Niiskuneiti ovat tositoimissa?
Onnittelut jälleen myös vauvan saaneille! :flower:

Essille :hug:

Täällä kotiuduttiin ja odotellaan esikoistakin tulevaksi. Vauva on ihana :heart: Synnytyksen kestoksi tuli lopulta 6h5min, ei repeämiä, tikkejä, tms, istuminen ollut kuin normaalistikin koko ajan mistä suuresti yllätyin - vaan en valita :D
Yhtä hienoja kokemuksia toivon muillekin :heart:

-Ankka & Tyttö 2½vrk-
 

Yhteistyössä