Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Huomenta ja tervetuloa uudet :flower:

Kävin sit eilen siel lääkärissä.... Meni taas niin maku noihin terveyskeskuksen lääkäreihin. Eka iloitsin siitä, et ihanaa kun on suomalainen lääkäri, mutta tää olikin sit hyvin hyvin hiljaa puhuva ja erittäin vähä sanainen äijä. Kerroin mikä on ja sanoin et oon raskaana. Kysyi sitten, et mistäköhän mä mahdan tietää että olen raskaana :eek: Sanoin että oon tehnyt raskaustestin ja siitäkin piti sit vielä kysyä, että näyttikö se positiivista :kieh: :kieh: :kieh: Mistä näitä tyyppejä riittää???? No kumminkin, kysy sit et onko pissa vaivoja, ja sanoin ettei ole, mut on ollut ennenkin ilman oireita tulehduksia. Ja toi kipu oli hyvin samanlaista, kun silloin kun mulla oli munuaisaltaan tulehdus. No se sit laitto mut labraan ja sanoi et soittaa myöhemmin tulokset. Toki tässäkin sit kävi niin, et en kuullut puhelinta kun oli soittanut, ja sit hirveen soittelun jälkeen sain joltain hoitsulta ne tulokset, niin kaikki oli ok. Nyt tänään ei oo ollut yhtään kipeä, et joko mä teen päässä itselleni näitä oireita kun pelkään pahinta tai sit vaan nää on ihan normaaleita juttuja. Ja eiks jollain muullakin ollut näitä kylki kipuja?? Sori en nyt muista kellä :ashamed:

Eipä muuta uutta tänne... Eilen ei ollut huono-olo ollenkaan, mikä sit johtui hyvin vähäisestä syömisestä... Ei tee yhtään mieli syödä, kun sen jälkeen ihan järkky olo :/
 
Tervetuloa uusille, alkaa olla jo hyvän kokoinen porukka kasassa =)

Tuo epävarmuudessa eläminen on kyllä vihonviimeistä, koittakaa jaksaa. Tuntuu, että aika matelee.. Toivon tosiaan että saan itse hieman helpotusta huomisen ultrassa.

Mammavaatteita on edellisestä raskaudesta. Mutta kyllä niitä uusiakin aina kaappiin mahtuu :p Ja odotinkin edellistä vähän eri vuoden aikaan. Nettisivut on selattu läpi, mutta mitään en ole uskaltanut vielä ostaa..

Vähän jännittää miten lomalla jaksaa touhuilla ja retkeillä, koska en tosiaan halua makailla kotonakaan. Toivotaan, ettei pahoinvointi tästä ylly. Onneksi ei ole tarvinnut vielä halailla pyttyä.

Tsemppiä kaikille tähän päivään :wave:
 
Tervehdys!

Siitä on pari viikkoa aikaa kun viimeksi kirjoittelin tänne. Silloin oireet olivat vähenemässä ja olo oli aika epätoivoinen, mutta nyt olen reilun viikon voinut aika huonosti. Joinakin päivinä hyvä jos pääsen sohvalta muualle kuin vessaan halailemaan pönttöä, mutta välissä on päiviä, että en oksenna kuin ehkä kerran. Oma jaksaminen on välillä kyllä ihan nolla ja kuitenkin pitää hoitaa ja leikkiä ja tehdä ruokaa noille parille muulle ipanalle :) No jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin tämän pitäisi helpottaa siinä rv12 paikkeilla. Mitään nippailuja tai muita oireita ei kyllä siltikään enää ole....Varhaisultra mulla on ensi viikolla ja sitä jännityksellä odotan, toivon että kaikki olisi hyvin.

Mäkin voisin sen salasanan sinne kerhon puolelle haluta, jos vaikka jaksaisi useammin kirjoitella kun alkaa tähän oloon tottua :)

Miten muuten teillä on makuukamari-elämä plussauksen jälkeen jatkunut? meillä minä olen se, joka pelkää mahdollista keskenmenoa sen verta paljon, että olen tähän asti kieltäytynyt ko. touhusta, mutta jokohan sitä pian uskaltaisi? Nyt on kuitenkin jo 6+5. Ja siis en mä varma ole voiko tuo keskenmenoa aiheuttaa, mutta joskus joku sellaisella pelotteli.

 
Mua ihmetyttää kun mitään oireita ei ole.... Edellisessä raskaudessa oksensin lähes koko raskausajan, jotenkin "kaipaisin" sitä oloa niin tuntuisi varmemmalta. :D

Miesystävä on edelleen sitä mieltä etten häntä "saa pakottaa isäksi". En tosiaa haluakkaan pakottaa mihinkään tms mutta en vaan voi edes kuvitella tappavani tätä pientä elämänalkua! :'( Me ei olla seurusteltu vielä pitkään mutta nuorempana oltiin kihloissa ja asuttiin yhdessä yki 6vuotta, eli tunnetaan kyllä perin pohjin. Ilmeisesti hän haluaa olla ikuisesti lapseton ja tehdä mitä lystää ja mennä poikien kanssa yms... Ikää miehellä kuitenkin jo 30.v. Viikonloppuna ois tarkoitus vielä puhua asiasta, saa nähdä... :/

MUOKS* Nyt mies sitten ilmoitti ettei pääsekkään viikonloppuna tulemaan kun käväseen vain... ja siis ei kovin kaukana kuitenkaan asu, tosi lapsellinen se tuntuu olevan. En ois ikinä uskonut että reagoi näin! :(

Oli miten oli minä pidän lapsen jos se mulle suodaan! :heart: Vaikka sitten yksin. Olen ollut yh muutenkin jo monta vuotta (ja nyt poika on jo puoliorpo, ex mieheni haudattiin vappuna.) Kyllä mä jotenkin pärjään!

Haluaisin nyt vaan nauttia raskaudesta vaikka vielä pelottaakin näin aluksi. =) Kävin tänään labrassa raskaustestissä vielä ihan varmuuden vuoksi, vastaus tulee huomenna aamulla tai tänään iltapäivällä. :)

 
Mulla ei oo vissiin muuta elämää, kun pyöriä täällä :saint:

LoruLiisa Sun tilanne ei oo kyllä mikään järin mukava :hug: Mutta asioilla on tapana järjestyä, ja ihan hyvinhän tilanne voi muuttua niin, että miehesi mieli muuttuu, kun hetken saa sulatella suurta uutista. Yritä jaksaa ja olla iloisin mielin :hug:
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta!

Missahilla onkin ollut tylsä lääkärikäynti, tai lääkäri lähinnä. Onkohan tollanen yrmeys lääkäreiden yleinenkin olemus, koska mä olen tavannut ihan samanmoisia tohtoreita...

LoruLiisalle paljon paljon voimia viikonloppuun. Ootko jo pohtinut, miten toimit jos miesystäväsi ei kantaansa muuta? Mulla kanssa oireet ollut poissa yli viikon jo ja siitä syystä menossa varhaisultraan tiistaina. Pelottaa niin pirusti, että kaikki ei ole kunnossa ja tää mytty on kuitenkin enemmän kun toivottu tulos.

Memorium kyllä meillä on ihan normaalisti seksiä harrastettu. En mä usko, että se voi keskenmenoa aiheuttaa, eiköhän siihen oo sitten jotain kehityksellisiä syitä.

ON: En nyt oikein osaa enää ees sanoa, onko mulla oireita vai eikö. Jos on niin ne on kyllä hyvinkin lieviä. Mahaa nippailee välillä ja tuntuu sellasta painon tunnetta alavatsassa. Ja sit mies on monta päivää kattellu taas mun tissejä ja on sitä mieltä, että ne on pinkeet ja suuremmat mutta ite en kyllä oikein huomaa eroa. Toisaalta niihin kyllä tottuu niin nopeasti, että kaitpa ne voi vähän suuremmat ollakkin.Mutta en nyt viitti toivoa kovasti nostaa, ettei sitten tuu niin korkeelta alas jos ultrassa ei hyvältä näytä.

nelli & mytty 6+0
 
Minä nyt en laita nuita salasanoja kun oletan, että Kärppänä heinälatoon laitto samalla muillekkin.

Vielä 11 yötä kun on ultra :LOL: ihan kun joulupukkia odottaisin.
On vaan niin inhottava tilanne kun tekis miel tehä ja ostella ja suunnitella, mitään vaan ei uskalla vielä. Jos tossa varhaisultrassa on kaikki hyvin niin siten annan paukkua.

Ollan mekin jatkettu makarin puolella, mutta en minä mielellään oikeen rupeis kun pelottaa just se keskenmenon riski. Sitten kuitenkin kun rupee niin se on paljon parempaa kun ennen raskautta, kiertäiskö veri paremmin tai jotain...
 
NoBlood Mun kohdalla noi petipuuhat raskauden aikana on huomattavasti kosteempaa touhua. Ennenkuin nyt plussasin, kerettiin jo miehen kanssa ihmettelemään, et eipä tälläistä ollut kuin viime raskauden aikana. Ja siitä jo mun epäilykset heräs, et näinköhän oon raskaana. Sori ällö jutut :D :D On vaan jännä ilmiö..
 
No niin mä vähän ajattelin kanssa tuosta seksistä ettei siitä loppujen lopuksi varmaan mitään haittaa ole jos muuten raskaus on sujunut hyvin ilman vuotoja ja muita ongelmia. joten kai sitä sitten itsekkin jo uskaltaa jatkaa.

Niin ja mä haluan kanssa edelleen sen salasanan sinne kerhon puolelle. Sitä pitikin kysellä, että kirjoitatteko sinnekin yhtä ahkerasti kuin tännekin?

 
tytöt0406 Toivotaan parasta :hug:

Meillä ei jostain syystä oo peittoja heiluteltu plussan jälkeen. Läheisyyttä muuten on kyllä ollu, en tiedä sitten jännääkö mies asiaa. Pitääpä ottaa melkein puheeksi,kun asiaa rupesin nyt miettimään.

Täällä ei vieläkään muita oireita kuin väsymys, rintojen kipuilu ja repäisykivut.. Vaikka jos viikkoja on 5+ niin ei välttis vielä kauheesti oireita ookkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Missah:
NoBlood Mun kohdalla noi petipuuhat raskauden aikana on huomattavasti kosteempaa touhua. Ennenkuin nyt plussasin, kerettiin jo miehen kanssa ihmettelemään, et eipä tälläistä ollut kuin viime raskauden aikana. Ja siitä jo mun epäilykset heräs, et näinköhän oon raskaana. Sori ällö jutut :D :D On vaan jännä ilmiö..
Jatketaan ällö linjaa (voitas muuten näitä ehkä ennemmin jauhaa tuolla kerhon puolella). Minä taas rupesin siitä epäilemään kun mulle joka gyne käynnilläkin määrätään flagyl vaikka tulehus testit ei näytä mitään, mutta kun valkkaria tulee niin paljon niin ne aina epäilee jotain. Mitään muuta oiretta kuitenkaan koskaan ollu ja kuuri ei muuta tilannetta mikskään joten uskosimpa minun kehon vaan olevan tämmönen. Kirjotanpas sekavasti, kuitenkin... Eka kertaa kävi plussaus viikolla niin ettei hommat meinannu onnistua kun olin ihan kuiva.
 
Ehtoota vaan kaikille!

Täälläkin mennään epävarmuudessa eteen päin. Mitään vuotoja ei ole ollut, mutta toisaalta oireetki ovat olleet todella lieviä. Ainoastaan ajoittaista kuvottavaa oloa ja lähinnä yöaikaan tuntuu, ku olisi tehny ykskax kovasti vatsalihasliikkeitä. Niin ja jatkuva jano ja sitä myötä vessassa saa rampata alituiseen.

Ekan neuvolan sain 1.7. Kyselin et onko miten mahdollista päässä aikasemmin ultraan, mut sano, et katoaan sitä sit neuvolakäynnillä.

Meillä on miehen kanssa talon maalaus projekti menossa. Ei ehkä ihan maailman fiksuinta hommaa tässä tilassa, mut mie aattelen et jos se on mennäkseen kesken se sit menee. Toki kyllä mie välttelen kaikkia kurotteluja & mies saa kiivetä tellingeillä.

Ens viikolla ois juhannus & me olemma menossa käymään minun kotona. Saas nähdä, miten sitä onnistuu salaamaan raskauden. En nimittäin haluaisi paljastaa sitä vielä, ku ultraa ei ole vielä tehty. Pitää vissiin ostaa mukaan alkoholittomia siidereitä & litkiä niitä :)

Wendy & vielä nimetön masuasukki 5+4
 
Mä sain kinuttua lääkäriltä cytotekit ja aloitin ne tunti sitten, siis tyhjennys kyseessä..pääsin ultraan eikä kehitystä tapahtunut..ei täysin tuulimuna eli millin kokoinen alkiokaiku... sain lähetteen lapsettomuuskokeisiin mutta en tee niillä nyt mitään..erottiin miehen kanssa en vaa jaksa enää.. Voimia ja onnea teille kaikille..
 
Tsemppiä Onnellinen x5 :hug: Kyllä elämä potkii päähän...

Täällä olisi nyt menossa 7+1, mitään ihmeempiä oireita ole vieläkään. Tiiä sitten onko se hyvä vai huono.... Rinnat kipeet vaihtelevasti, pahoinvointia ei ole. Hetkeen ei ole ollut "menkkakipujakaan". Väsymystä on varsinkin aamuisin. Näin iltaisin tuntuu, että maha turpoisi kuin potkupallo.

Juhannus aateltiin viettää ihan kotosalla miehen kanssa, ei tarvitse juurikaan selitellä tuota juomattomuutta kun en muutenkaan kauheesti käytä :LOL:
 
Voi ei onnellinenx5. Se on kyllä kumma, että ne kaikki vastoinkäymiset tulee sitten yhdelle ihmiselle. Paljon voimia ja iso :hug: sinulle!

Mulla ei onneks juhannuksen kanssa ongelmia ole, kun olen töissä. Sitäpaitsi käytän niin vähän alkoholia muutenkin, että mun ei kamalasti tarvi juomattomuuttani selitellä. Ja sit jos tuntuu, että selittelyjä kaipaa niin koiriin on aina hyvä vedota. Jos ei saa hoitajaa, niin pakkohan se on kotiin mennä yöksi...;)

ON: Nyt illan mittaan on tuntunut sellasta melkein jatkuvaa lievää painontunnetta tuolla nivusissa. Kamalan vaikee paikallistaa, kun ei mun mielestä oo munasarjojen kohdalla mut ei sit ihan keskelläkään. Ja sit ällöttää (tosin tähän on varmasti syynä makuunista leffaevääksi ostetut karkit...;) ). Hitsi kun hirvittää, mutta on kyllä jo vähän luottavaisempi olo kun tossa su-ti välisellä ajalla. Toivottavasti ei turhaan.
 

Yhteistyössä