helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

Äitiyspakkauksesta Me kyllä otetaan se vaikka ollaankin saatu pieniä vaatteita kaverilta.

Vähän omaa napaa: Aamuyöstä ei voinut enää nukkua vasemmalla kyljellä koska alkoi pistämään. Nyt on tänään sitten tuntunut pientä "kipuilua" vasemmalla kyljessä ja välillä nivusessa. Välillä kyllä ihan suoraan navan alapuolellakin. Kuuluukohan tuo asiaan???
Muuten on kyllä ihan hyvä olo, varsinaista mitään särkyä ei ole kuitenkaan.

Minnis ja masuasukki 14+2
 
neppari
se sun 3vk päästä oleva aika varmaan tod.näk. on "neuvolalääkärinaika" , koska se tehdään ennen jonkun tiettyjen viikkojen päättymistä.. siellä katsotaan vaan kohdunsuu yms.. ja aika on aina omassa neuvolassa (ainakin täällä tampereella)
 
Jipii, ensimmäiset liikkeet tunnettu! Eilen oli jo vähän sellaista sinnepäin tuntua, mutta en ollut varma oliko vaan ilmakuplia. Mutta tänään on kaksi kertaa tuntunut niin selkeästi, että ei epäilystäkään :heart:

Mulla palasi paha olo tänään kehiin, mutta toisaalta myös poika valittaa pahaa oloa, joten olisikohan joku tauti iskemässä. Toivottavasti ei, ois vaikka mitä kivaa ohjelmaa viimeiseksi lomaviikoksi suunnitteilla...

Commander ja papunen 12+1
 
Mullakin aina silloin tällöin yrittää oksennus tulla, vaikkei sitä sellasta totaalista huonoa oloa enää olekaan.

Mulle tuli saapumisilmoitus postista ja ryntäsin innoissani sieltä sitä doppleria hakemaan. Mitä sitä turhia. Paketti oli edelleen Tampereella, vaikka saapumisilmoitus tuli jo :eek: . Ne oli laittaneet sen saapumisilmoituksen postista matkaan jo ennen kuin paketti oli käsitelty! Jospa se tulis sitte maanantaina. Ens kerralla katon ensin netistä, missä lähetys on oikeesti tulossa ennen kuin lähen postiin pakettia hakemaan.

Minnis kaikenlaiset kipuilut kuuluu asiaan. Kohtu siellä vaan kasvaa. Sulla alkaa kohtu olla sinne napaan asti.
 
Voi kökkö! :headwall: Oon taas saanu itselle uuden stressin, tuli sitten töissä epähuomiossa juotua hörppy (tai kaksi?) lasista, jossa oli huuhteluainejäämä.. Ihmettelin että miten maistuu vesi niin kummalliselle, niin maistuu kai se! :ashamed: Ja nyt tietenki hirveä morkkis siitä, että oon aiheuttanu ipanalle jotaki :(
 
neitiniisku kun ei ole kyse kuin jäämistä,ei ole vaaraa. =)
minni mulla on kans samaa. :) Et kai se kuuluu asiaa. :D
commander onnea liikkeiden tuntemisesta! :heart:
lulu älä huoli mulla on ollut tosi raju vatsatauti ja kuume ku esikoista odotin ja tuttu kätilö sanoi että "vauva on sellainen jännä loinen suoraan sanottuna että se ottaa parhaat itselle ja jättää huonot äidille. Vaikka äiti voi huonosti lapsi voi hyvin. :)" joten älä huoli :)

Täällä on ihan hirveen iso maha. tai siis pieni mutta ku esikoisesta ei ollut mitää viel näillä viikoilla. :D

babybutterfly & Viola sekä papunen rv14+2
 
Kiitos Happihyppy, oon niiiiin uuno näissä asioissa etten tajua mistään mitään. No, ekaa kun oottaa niin mistä sitä aina tietäiskään =) Ja kun hiustenväri on vielä vaalea kaikenlisäksi niin oon vielä enemmän pihalla :LOL:
 
Heippa kaikille!
Ihania ultrakuulumisia =)
Meillä np ultra 16.8.. elikkä sitä odotellessa =)
Äitiyspakkaus otetaan ku ei meillä ole mitään vauva-tavaroita =) Mun veljeltä onneksi saadaan aika paljon kaikkea.
T:Sike ja Tuuti 11+poks
 
Ilmoittaudun minäkin matkalle mukaan. =)
Olen käynyt jo pidemmän aikaa lukemassa kuulumisia täältä, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi osallistua. Ehkä siksi, että raskaus oli todellakin iso yllätys, ei mitenkään ikävä- päin vastoin, mutta odottamaton. Oikeasti olin jo luopunut toivosta saada omia lapsia, vaikka olenkin vasta 25, mutta 4 vuotta ja masentavat ennusteet oli tehneet tehtävänsä. Olin jo vähän niinkuin alkanut henkisesti valmistautua adoptioon tai peräti lapsettomaan elämään, olin "järkeillyt" päässäni, että mun tehtävä elämässä ei ole saada omia lapsia vaan huolehtia ehkä sitten lapsista, joilla ei ole ketään muuta. Tällä kuviolla tilanne alkoi olla hyväksyttävissä ja osittain luovuin vauva haaveesta. Mutta tutkimattomat on tiet, mulla on siis reilusti ylipainoa, jonka takia kuukautiset ei ole käytännössä koskaan olleet normaalit tai ees aina olleet, laihduin sitten vuoden aikana todella paljon ja tuli ensimmäiset kuukautiset 1,5vuoteen. Riemua riitti toki niistäkin, mut siihenpä ne jäikin- koska olin raskaana! :eek: Sitä ei ollut ihan helppo sisäistää kyllä. Nyt vasta alan tosissani "hyväksyä" ajatuksen siitä, että saan kuin saankin oman vauvan. Tosi vaikea selittää että miltä se tuntui, että olin jo niin kauan toivonut lasta ja ehtinyt käydä läpi siihen liittyviä tuskallisia tunteita ja lopulta vähitellen lähestymässä hyväksyntää siitä että en saa lasta ja sitten yhtäkkiä olenkin raskaana ja aivot pitääkin kääntää taas ihan eri asentoon. Tosin, se on kyllä helpompaa tähän suuntaan.. ;) No niin. Vähitellen olen alkanut ymmärtämään, että olen siis raskaana ja se on hienoa se! Vieläki nousee karvat pystyyn ylihysteerisistä IHANAAIHANAAIHANAA-tyypeistä joille asiasta kerron, koska ihan alkuun se ei ollut musta ihanaa vaan hämmentävää, pelottavaa ja jotenkin noloa (koska olinhan jo säälittävästi antanut periksi). Tämän takia usein jää sanat kurkkuun vaikka haluaisin kertoa. Mutta tärkeimmät ihmiset tietävät jo, joten se siitä. =)

Ultrassa ollaan käyty jo 3 kertaa, eka kerran rv 6+2, koska halusin että joku sanoo mulle että kyllä, siellähän se! Ja siellähän se oli. =) Syke näkyi siis. Sitten käytiin np ultrassa, mutta aika oli jostain syystä annettu liian aikaisin eikä niskaa saatu mitattua, joten viime keskiviikkona oli sitten uusi aika. Ja siellä se mollusti, jotenki ihan uskomattomalta tuntuu, että toinen on niin pieni (7cm viimeisimmässä) ja sillä on kädet ja jalat ja mahalaukku ja kaikki mitä pitää. En osallistu seulontoihin, mistä molemmissa ultrissa mainittiin/kysyttiin monta kertaa, jotenki jäi fiilis että siitä ei tykätty, mutta ihan sama mulle.

On kyllä totta, että olisi ihana ku olis kaveri joka olisi myös raskaana, tai edes ollut hetkinen sitten.. Tällä paikkakunnalla nyt ei muutenkaan mulla ole hirveästi kavereita ja jotenki tuntuu että niiden elämät on suunnillee toiselta planeetalta.. Pitää koittaa olla aktiivinen, niin ehkä sitä tarttuu uusi ystäväkin matkaan!

rv 13+3 menossa nyt :) :D
 
sinizii tervetuloa! Tosi mukavaa lukea välillä tälläsiakin yllätyksiä! Varmasti on aiajtukset hyvinkin sekaiset, jos jo periksi olit antanut mutta kyllä sä olet pikkuisesi ansainnut :D

neitiniisku, ei mitään hätää. Älä turhaan ressaa :)

nelli & mytty 13+0 (niin se aika vaan kuluu :) )
 
Sitä mä tässä vähän olen ihmetellyt, että kun mulla on seuraava neuvola niin myöhään, eli 16.9. Eka neuvola oli heinäkuun alussa. Eihän tässä nyt mitään hätää ole tai muuta, mutta kun monet on olleet/menossa neuvolalääkäriin näillä näppäimillä niin vähän hämmentää että lääkäri ei muuta kuin mainittu ohimennen ja seuraava aika on tuolla hamassa tulevaisuudessa..
 
Mitenkäs teillä neuvolassa käyneet on sanottu painon nousemisesta?
Itsellä tuli viime raskaudessa ( silloin iät ja ajat sitten 12kg) olin samassa painossa kuin nyt olen ollut toki ikää oli silloin hippasen vähemmän eikä tuolloin painoon puututtu.
Bmi on siis ollut viikolla 6+1 , 18 ja muissa mittauksisa rasva% on ollut 9-12 eri mittauksissa.
Nyt alkaa siis alkamassa rv11 ja olen syönyt aikalailla paljon, paljon siis enemmän kuin normaalisti ja painoa olen saanut nousemaan 1-1,5kg.

Neuvolassa sanoi että ihanne kilot olisi siinä 16kg-20kg :whistle: Mun mielestä kuulostaa hurjalta..
Aika massakaudella pitäisi tässä tulevina kuukausina tuon mukaan olla ;)
En kuitenkaan haluaisi väkipakolla alkaa lihottamaan kun kuitenkin voin ihan hyvin ja ruokavaliokin on terveellinen ja monipuolinen.

Meillä np ultra maanantaina :) Ja kotona ollaan saatu sydänäänet kuuluviin todella helposti , ihana laite :heart:

Mulla tuntuu taas olevan sama tilanne kuin poikaa odottaessa eli silloin tietenkään ei kaverit odottaneet ja kaikki muut äidit olivat "yli-ikäisiä" eikä oikein päässyt joukkoon, nyt taas kaverit ovat jo tehneet lapsensa kun aloitan uusinta kierroksen, eli ei oikein ole äiti ystäviä joiden kanssa jakaisi teini-ikäisen kanssa käytävät huolet ja taistot ja taas toisaalta odotusajan taipaleen :|

Hauska on ollut huomata että kaverit joilla on näitä 2-5v lapsia ovat kovia neuvomaan mitä kannattaa tehdä mitenkin :LOL: :LOL: Pieni unohdus monelle tullut että mulla on jo lapsi :LOL:

Nourahia ja 10+6 ultra ( 11+6) Tuo viikon heitto tasaantuu ma =)
 
sinizii tervetuloa joukkoon! ihanaa odotusaikaa sinulle. Itselläni on jäänyt pysyviä kavereita kaksplussasta esikoisen odotusajasta. itseasiassa yhksi "palsta kaveri" synnyttää nyt lokakuussa ja minusta tulee kummitäti :) <3 Tiedän tuon tunteen. Meillä esikoista yritettiin melkeen vuosi ja alkoi olla aika synkät ennusteet kun ei ovulaatiota saatu toimimaan ninkun piti. Ja olikin shokki ensin että APUA nyt sit pitäis olla VALMIS?!
Nyt meillä on toinen tulossa ja odottelin menkkoja että pillerit voi aloittaa ja KAPPAS niitä ei kuulunutkaan. Nytki vielä vähä vaikea hyväksyä ja ymmärtää että on oikeasti raskaana. Sitten kun asiasta puhuu niin tulee kommenttia tutuilta että "no oisit tehnyt abortin" TAI "KANNATTAIS VÄHÄN MIETTIÄ" enkä missään vaiheessa ole sanonut etten lasta haluaisi.
Meillä on täällä hyvä porukka mun mielestä ainakin. :)

nourahia Esikoista odottaessani oli BMi 19 ja painoa tuli raskauden aikana 23 kiloa. Eikä kyllä valitettukaa neuvolassa... Se otollinen ohjehan on tämä:

BMI Suositeltava painonnousu
alle 19 12,5-18kg
19-26 11,5-16kg
27-30 7-11kg
30 tai yli 7kg tai vähemmän

ja toi kavereiden neuvonta mulla kans muutamia jotka on saanut lapsen mun jälkeenkin... tekis mieli pamauttaa joskus et "mä taisin olla äiti jo ennen sua,enköhän pärjää nytkin"

beebee& baby 14+3 sekä Viola 1v
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Meillä alkaa sitten viimeinen lomaviikko sairastelun merkeissä. Poika 5 v on kuumeessa ja pahoinvoiva (ei oksenna toistaiseksi) :( Keskiviikkona olisi reissuun lähtö, joten toivottavasti hän paranee ja tauti ei tartu muihin...

Sinizii: Aivan ihania uutisia melkoisen tarinan jälkeen! Suuresti onnea! Saitpa uskomattoman palkinnon painonpudotuksesta :)

Painonnoususta: Mä en ole kummassakaan aiemmassa raskaudessa miettinyt tai seurannut painonnousua millään lailla. Pojasta tuli sitten 12 kiloa ja tytöstä vissiin 14, jos oikein muistan. Nyt kun lähtöpainoa oli hieman enemmän, tuntuu, että en uskalla syödä niin vapaasti kuin aiemmin. Aiemmin ei ole pelottanut painonpudotus raskauden jälkeen, kun on tiennyt että lapsia tehdään vielä lisää, eikä painolla ole ollut niin hirveästi väliä. Normaalipainoinen olen kuitenkin ollut koko ajan. Mutta nyt kun on viimeisestä kullannupusta kysymys, niin tuntuu, ettei voi enää antaa itsensä syödä mielitekojen mukaan vaan pitäisi päästä normaalipainoon ja viimeisintä normaalitilan painoa alemmas heti raskauden jälkeen.

Neuvomisesta: Mua ei ole kaverit koskaan neuvoneet, kun olen ollut kaveripiireissä ekana äiti ja olen vielä kasvatusalan ammattilainen. Multa siis enemmän kysellään :)

Commander 77 ja papunen 12+3
 
Pikainen tervehdys...reissusta palattu :wave:

Tervetuloa Sinizii joukkoomme :heart:

Kauheen aikasin tunnette liikkeitä :eek: Mulla toinen ja vielä ei hajuukaan...tai no välillä mietin et onkohan noi ilmakuplia vai jotain muuta,mut en oikeen jaksa uskoo liikkeisiin vielä... onkohan siellä kaveri vielä voimissaan...


Joku kysy äippärahoista,nehän voi verotuksen sijaan laskea myös puolenvuoden tuloista jos ne on paremmat kuin viimeks vahvistettu verotus,siinä oli muistaakseen joku prossamäärä paljonko paremmat tulojen pitää olla,olisko voinu olla joku 20%??? Mulla on laskettu niin ja saan nyt samaa rahaa kun esikostakin.

Olo on nyt ollu aika seesteinen ei mitää ihmeellistä... nla lääkäriä ja sydänääniä odotellessa,vielä viikko =)

Repa ja säynävä 13+1
 
Heippa!
Mä olenkin uusi täällä..en tiiä kuinka kauan täällä saan teijän kans aikaa viettää...no mutta oon viikoilla 13+1 ja tänä aamuna alkoi hirveä vihlova alavatsa- ja selkäkipu ja soitin päivystykseen ja käskivät tulla käymäään ... aika on parintunnin päästä. Oon ihan rikki, että jos se nyt menee kesken... huh huijakkaa...!! onko kelläään muulla ollut vastaavanlaisia kipujA?
 
Pauliis: Toivottavasti kaikki on hyvin!

Äippäraha: Se lasketaan meillä JOKO vuoden 2009 tulojen mukaan tai sitten laskettua aikaa edeltäviltä 6kk:lta, jos on muuttunut sitten vuoden 2009. Tai näin on mulla ainakin ollut?

Painonnoususta: Mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut painoa n. 15-17 kiloa ja se on ollut neuvolassa ihan ok. Silloin painoindeksi on ollut n.25 paikkeilla. Nyt lähtöpainoa on enemmän, joten saa nähdä mitä tämä uusi neuvolatäti tuumaa...

BB: Onnea kummiudesta! :heart:

Neuvomisesta: Mulla ei ole ystävät tullut neuvomaan lastenhoidosta vaan asia on ollut aina päinvastoin. Joskus vanhemmat ihmiset on ehdotellut omia vinkkejään enkä niistä ole pistänyt pahakseen, jos ovat olleet asiallisia. Tosin tämän kolmannen raskauden suhteen on kommentit tulevat lapsesta olleet joidenkin suhteen epäasiallisia, mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Commander:Toivottavasti teillä ei sairastelu jatku kovin pahana, kun reissukin on tiedossa. Musta tuntuu, et meillä on aina tähän mennessä ollut joku perheenjäsen sairaana reissun tullessä; mutta tällä kertaa oli poikkeus. Joten josko teilläkin se sairatelu jäisi yhteen ja toivon mukaan jää vielä lyhytkestoiseksikin.

ON: Minä olin ihmeen pirteä koko viikonlopun. Tais olla jotain tekemistä tuon lomareissun kanssa ;) Nyt on nukuttu ja syöty hyvin ja iso pino pyykkiä odottaa huomista! :D Eilen oltiin lasten kanssa huvipuistossa ja oikein yllätyin, kun vasta kuuden tunnin jälkeen jouduin sanomaan etten enää jaksa olla pystyssä. Toki siinä välissä istuttiin välillä syömässä yms. mutta vasta silloin oli pakko lähteä pois. Ei siis oma olotila ollut hauskanpidon esteenä...
VÄlillä masua särkee ja paikat venyy paukkuen, mutta muuten olo on ihan ok. Jotkut hajut vieläkin ällöttää näköjään, mutta kun niitä välttää niin ei tule ökö olo.

Mami ja Nasu 13+3? (nyt en ole kyllä ihan varma :LOL: )
 
Niin ja jos ketjussa sattuu olemaan yrittäjiä, niin muistakaa, että yrittäjän äippäraha maksetaan YELin mukaan eikä verotietojen (valitettavasti).

(.) Mä en yhtään valehtele, jos sanon, että mä ihan oikeasti VIHAAN näitä helteitä. :kieh:

T. Kärppä ja toukkis 13+5 (kai)
 
Äippärahasta itse muutin tuota Yeliä heti, eli nostin aika reippaasti jotta sitten saakin ihan mukavaa äippärahaa. Toki nyt maksellaan mutta sijoituksena huima :)

Ja kun palailen töihin lasken sen taas (onnistuu helposti) , maksan erikseen vp eläkettä.
Toisaalta en usko että aivan heti avaan uutta liikettä, tarkoitus olisi pistää ovet kiinni tammikuussa B) ja palailla hiushommiin hieman eri suunnalta sitten joskus :)
 
Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista :)

Täällä alkaa oksentelu olla takanapäin, ainakin niin uskon ja toivon :p ..nyt sitä alkaa vaan miettimään että onko tuolla masussa kaikki kunnossa kun ei tarvi enää pönttöä halailla.. :LOL: No, toivotaan parasta :)
Sain varattua ajan tuohon seulontatutkimukseenkin, se olis nyt sitten 17.8. Jännäillään siis sinne asti =)

Sasuma ja taapero 11+0 :heart:
 
pauliis mulla oli yhdessä vaiheessa hirveet vatsa ja selkäkivut! ja olin ihan varma et sinne meni vauva,mutta ei kun matkassa se vaan pysyy. :) Miten meni päivystyksessä?

kärppänä heinälatoon et ole ainoa joka vihaa helteitä my friend. mä oon kans ihan kypsä ku ei esikoisenkaa kanssa oo ulos asiaa lainkaa ku on nii kuuma et nestehukka pamahtaa heti pienele jossei juo jatkuvasti... ja huno olla ittelläki helteillä.

Kenelläs muilla on vatsavaivoja? meinaan siis UMMETUSTA tai RIPULIA? Täällä on jompaa kumpaa kokoaika. koskaa ei hyvä
 
Voi vitsit..ihanaa.. remmissä mukana edelleen! Kauheat kivut johtuivat virtsatietulehduksesta... eivät ne kyllä päivystyksessä tehneet mitään ultraa tai kuunnelleet sydänääniä ,että onko vauva hengissä :/ ..mutta huomenna on lääkäri´n tekemä sisätutkimus kuitenkin ,että eiköhän siellä vielä varmistu veitikan olemassa olo ...Kyllä kerkesin säikähtää..muttA edelleen vähän jännitttää,koska edellisestä ultrasta on jo 3vkoa . ..
 
Huomenta vaan kaikille ja tervetuloa pauliis!

Sitä äippärahaa sillä kyselin, että olisko se laskettu peräti vuoden 2008 tulojen mukaan jos sitä hakee heti syksyllä kun vaan voi. Mulla nimittäin tippuu tulot tossa vuoden 2009 alussa huomattavasti kun palasin koulun penkille. Tiesin kyllä, että jos viimesen puolen vuoden tulot yli 20% paremmat niin voi hake amyös niiden perusteella mutta valitettavasti ei taida olla vaikka nyt kesällä ihan hyvin rahaa tuleekin. No sit mennään pienemmällä tuella, ei auta muu :)

Painonnoususta Täällä oli paibo ekan ja tokan neuvolan välissä noussut 2kg ja ei siitä täti mitään sanonut. Ei kyllä oo ollu ees mitään puhetta, minkäverran lisäpainoa on ok. Tosin toi kenen luona nyt oon 2 kertaa käynyt, ei oo oma täti vaan oma on kesälomalla. Ens kerralla pitäis sitten olla jo paikalla.

Masu alkaa olla niin iso, että myös koirakaverit eilen huomasivat raskauden. Samoin kun entinen nuori (lastenkodista siis) jota näin sattumalta. Täytyy siis tota pomoa alkaa tosiaan painostaa sen työsopparin suhteen, että voi sitten sille kertoa koska mahan peittely alkaa olla jo hiukan hankalaa...

nelli & mytty 13+2
 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Mulle sanottiin että ei tarvi painon nousta yhtään raskauden aikana, koska sitä on ihan riittämiin entisestään. :ashamed: Että pieni ahdistus nyt sitten siitä, mutta ehkä mua ei teloteta vaikka se vähän nousee. Toistaiseksi siis ei ole noussut, mutta ravaan joka aamu vaa'alla ja saan sätkyjä normaaleista "nestemuutoksistaki" (mun kohdalla puhutaan kilosta tai parista suuntaan tahi toiseen). Ei pitäis turhaan murehtia kaikkea, ku ihan tarpeeksi on jo murehdittu. Syön hyvin ja liikun, sillähän se ennenki on hoitunut. ;)

Nelli-86 On todella ikävää, että joutuu olemaan huolissaan työpaikastaan raskauden takia! Ei ole ihan kaikki mallillaan kyllä kun joutuu naiset tollasia asioita miettimään. Mulla on ollut kunnallinen virka kohta 3vuotta ja tuntuu epäreilulta ajatuksena, että joutuisi kaiken muun huolen lisäksi olee huolissaan työpaikasta. Meillä pomo onnitteli iloisesti (vähän turhanki, riemastu enemmän ku mun oma perhe...), eikä yhtään tuntunut pahalta kertoa. Toivottavasti saat työasian kuntoon!! :)

pauliis onneksi ei ollut mitään vakavaa! Mulla alkoi viikolla 11 valua verta illalla ja voi että kun hyppäs sydän kurkkuun. Se oli ihan kirkasta, eikä ollut mitään kipua tms ja soittelin heti tietty naistenklinikalla josta sanoivat että jos ei kipua/runsasta vuotoa ole ni ei hätää. Ei paljon lohduttanut, mutta vuoto loppu jo samana iltana ja kaikki on ollut ihan hyvin sen jälkeen.:)

Hirveästi ei ole neuvoja sadellut. Tosin en niistä kyllä huonoa tykkäisi, koska on eka lapsi menossa. Mä olen töissä päiväkodissa, ni ehkä sitten ajattelevat että mä mitään neuvoja tarvi. Mut on se minusta hiukka eriasia hoitaa lapsia päiväkodissa kuin saada oma.;) Toisekseen, mulla ei myöskään oikein ole ketään sellaista ystävää, joka neuvoja voisi jaella, paitsi työkaverit. Mutta on mulla äiti ja sisko jolta voin kysellä jos tulee paniikki.;)

Mulla on vatsa muuttanut aikatauluaan ihan omakseen, en ole sen kummemmin nyt ylös laittanut mutta tosi epäsäännöllistä on. Toisaalta ei ole mitään ikäviä oloja ni mitäpä siitä sitten toistaiseksi.

ON: Meillä oli viikonloppuna ihme kiista ku sanoin että laitoin asuntohakemuksen isompaan asuntoon. Ollaan puhuttu siitä jo monen monta kertaa, mutta yhtäkkiä isäntä saikin ihme hepnaadin asian johdosta ja alko kaikenlisäksi ärsyttävästi kaivamaan yhtä vanhaa asiaa joka melkein taas liittykin hommaan. Sanoin sitten että jos on noin isoasia, ni asutaan ihmeessä tässä missä nyt ollaan ja koitetaan mahtua, että ei siitä nyt tarvi riidellä! Mut hän se veti ykköset päälle ja lähti kaverinsa kanssa baariin ku on niin väsynyt mun inhottaviin juttuihin. Ymmärrän, että on vaikeeta silläkin, enkä sitten aloittanut mitään kolmen viikon massiivista mykkäkoulua, vaikka mieli teki :D , mutta ärsyttää ku tuntuu, että ite saa yksinään miettiä kaikkea ja herralla ei käy edes mielessä. Tosin itsepä kasaan kaiken vastuun aina omaan syliin enkä edes avaa sanaista arkkuani.. Oon nyt sitten yrittänyt jakaa näitä ajatuksiani, että osaisi sekin alkaa ajatella laajemmin.:)
 

Yhteistyössä