Kiitos! Ei varmaan myöskään olisi pahitteeksi jos ryhmässä olisi useampi ylläpitäjä. Näin kaikki ei kaadu yhden niskaan. Jos sitäkin viitsisitte ryhmässä ehdottaaLaitoin ryhmän ylläpitäjälle Facebookissa viestiä, että täällä olisi halukkaita fb ryhmään tulijoita!
Minulle et tainnut laittaa? Olen tosiaan laittanut sinulle yksityisviestiä muistaakseni 2.8. Olisin edelleen halukas liittymään ryhmään..Moikka
Pahoittelut palstailu tauostani!
Laitoin kaikille halukkaille viestit miten päästä facen helmikuiset ryhmään
Lämpimästi tervetuloa
Minä neuvolaan soittelin selkäkipujen vuoksi ja ohimennen kysyin harjoitussupistuksista koska luulen niitä minullakin olleen niin neuvolan täti tyrmäsi minut ja sanoi että höpö höpö niitä noin aikaisin oleTänään 15+0 ja oli ekaa kertaa harjoitussupistuksia. Yllätti jonkun verran, en ollut odottanut näin aikaisin, vaikka eihän siinä mitään epänormaaliakaan ole.
Kiitos vinkeistä! rullailu onkin tuttua puuhaa mutta jonkinlaista selän liikkuvuus reeniä pitäisi ilmeisesti alkaa harrastamaan. Kävin tänään vielä neuvolassa sulkemassa tulehdukset pois ja tuo neuvolan täti meinasi että kyllä hyvinkin voi tulla joillekkin tosi aikaisin jo selän oireiluja raskaudesta ja fyysinen työnikin siihen voisi vaikuttaa.. pitänee sellainen tukivyö hommata hyvissä ajoinHeippa,
@Punanokkonen sulle meinasin vastailla että voisi kuulostaa myös issias kivulta. Eli suuri issias (en oikeasti tiiä miten kirjoitetaan ) kulkee jossain kohdun alla ja kun kohtu painaa voi kipeytyä. Jopa säteillä jompaan kumpaan jalkaan.
Mulla itsellä tuo kipu johtuu välilevyn pullistumasta, sitä helpotan alaselän rullailulla, mahallaan maaten lantio maassa punnertaen ja sitten selällään maaten jalat 90 asteen kulmassa. Kokeile jos saisit helpotusta näistä
Mulla huomenna 17+0, kuulumisia ei ole erikoisia. Rakenneultraan kuukauden päästä ja se on mukavaa. Mittään ei olla vielä vauvalle ostettu eikä kyllä julkistettukaan uutista.. lähipiiri tietää toki.
Mitäs tänne kuuluu muille?
Ne kollaasit on kyllä kivoja, eikä niitä tartte jakaa julkisesti. Sekin riittää että on kivat koosteet tallessa, voi sitten vuorien päästä muistella tätä aikaa läheisten kanssa. Yksi kokonaisuus julkiseen jakoon, laajempi omaksi iloksi talteen? Gender reveal on ihan hauska idea, sen voi toteuttaa monella tavalla. En ole biletyyppiä, enemmän keppostelija, eli yllätän kaverit pienissä erissäOletteko lähteneet tai aikeissa lähteä "jenkkihömpötyksiin", gender reveal partyt tms.?
kyan ja 17+3
Minullakin oli pääsärkyä muutama viikko sitten varmaan kaksi viikkoa putkeen mutta sitten ne loppui yhtäkkiä. Taisi kroppa tottua johonkin hormoonirysäykseenMulla on ollut ihan hirveää päänsärkyä taas viikon ja olen joutunut syömään panadolia, buranaa ja jopa yhden migreenilääkkeen (lääkäri sanoi et sellaisen voi pahassa kohtauksessa ottaa). Ahdistaa noi.
Masentaa muutenkin. Puoliso on viikon sisään viidettä iltaa jossain vaikka toivoin että oltais vaihteeksi kaksin kotona. Ite en jaksanut kaverin tupareissa olla kuin kymmeneen asti, kun pitää saada unta eikä voi juodakaan. Yksin sain tulla kotiin. Muutenkin mies on ollut tosi ilkeä ja tuntuu tosi pahalta. Kaipaisin kovasti tukea näiden kipujen kanssa ja huolettaa, mitä kaikkea stressi aiheuttaa vauvalle. On todella yksinäinen olo.