Voi ei
@Pullero85 Ehkä kuitenkin on vielä toivoa, että ei mennyt kesken?
Vuotokeskusteluun liittyen: Itsehän ajattelin myös keskenmenoa viime maanantaina, kun rupesin yhtäkkiä vuotamaan kirkasta verta. Pääasiassa se oli vaaleanpunaista, mutta joukossa oli myös kirkasta verta - kuin tuoreesta haavasta. Tuli pyyhkiessä ehkä 3-4 paperillista, mutta ei siteeseen asti ja tämän jälkeen loppui. Kipuja ei ollut. Neuvolan mukaan kuulosti normaalilta. Mulle sanottiin, että jos kyseessä on keskenmeno kuuluu siihen kivut sekä menkkavuoto tai menkkoja runsaampi vuoto. Kyllähän tässä kuumottaa, että onko kohdussa mitään. Raskaustestit kuitenkin vahvistunut
En huolestuisi pienestä vuodosta. Limakalvot ovat herkemmät ja turpeammat raskausaikana, joten voi vuotaa ihan sieltäkin. Mulla epäilivät, että istukka oli kohdunsuulla ja sieltä jostain rakosesta vuosi.
@miisumaasu Itse olen tykännyt käydä juoksemassa ennen raskautta sekä harrastanut satunnaista joogailua. Salikorttikin löytyy, mutta se ei hirveästi nappaa. Nyt olen pyrkinyt kävelemään ~10 000 - 15 000 askelta päivässä. Täytyy kyllä myöntää, että olen ollut niin väsynyt töiden jälkeen, että kaikki aika on mennyt levätessä
Huomenna eka vapaapäivä viikkoon, niin ajattelin mennä kävelemään. Juoksua ei voi edes miettiä, kun tissit niin kipeät
Joogailua ajattelin jatkaa, mutta mietin, että tarviiko jo siirtyä "mammajoogaan"
EDIT. Varasin alkuraskauden ultran yksityiselle. Silloin pitäisi olla rv 7+2, joten pari viikkoa saa vielä jännittää