@Lallastiina Mielestäni hyvät viivat!
Voisi melkein itse dippailla huomenna kanssa liuskan
@Feroum Kiitos tiedosta! Lueskelin noita neuvolan sivuja, niin siellä luki että pitäisi olla 4h pissaamatta
Ei tule onnistumaan!
Itse olen uskaltanut syödä vain raskaus&imetys -vitamiineja. D-vitamiinitaso kannattaa vaikka mittauttaa lääkärissä, niin tietää mikä on tilanne. Kyseessähän on rasvaliukoinen vitamiini, niin kertyy elimistöön. Muistaakseni yliannostuksessa kalkki rupesi irtoamaan luista
, joten ei sitä kannata ihan kamalia määriä syödä.
@kuus+1 Tervetuloa tänne puolelle!
Ihana plussa sinulla!
@Kesän kissa Lounasravintolassa pakastevihannekset menee höyryuunin kautta ja tämän jälkeen jäähdytetään! Ainakin silloin 10 vuotta sitten, kun itse olen ollut lounasravintolassa töissä
En stressaisi ihan hirveästi, nuohan ovat kuitenkin "suosituksia". Inkivääriähän ei saa Suomen suositusten mukaan syödä, mutta muualla maailmassa käytetään raskauspahoinvointiin
Varmaan suurimmaksi osaksi suositellaan välttämään, koska tutkimustuloksia vaikutuksista ei ole riittävästi.
@yllätysodottaja Ihania uutisia!
Harmittaa, kun itse varasin vasta rv 7+2 ajan. Täytyy vielä piinailla kaksi viikkoa.
RV5+1 tänään. Viime viikolla tuntui todella kovia menkkakipuja ja välillä piti ihan levätä kipujen takia
. Tällä viikolla on edelleen kipuilua, mutta tuntuu erilaisilta. Tuntuvat syvemmällä ja eivät niin pistävältä, vaikea kuvailla
Kahvissa on outo sivumaku ja tissejä särkee. Töissä joudun nousemaan tuolilta todella usein (apteekkityö), niin huomaan että kotiin päästyä jomottelee välillä ihan huolella vatsaa.