Alpon mamma täällä taas kirjuuttelee tylsyyden puuskassaan..
pitkään aikaan ei olla käyty ko tuo pitää kiireisenä *muka*
no ei nyt sentäs.. mä oon vaan laiska perusluonteeltani :ashamed: . Me käytiin seiska kuuta neuvolassa ja painoa oli 9,445 gr ja pituutta 71,9 senttiä.
Poika kasvatti sitten kerralla isänsä synttäreillä kolme hammasta lisää molemmat yläettarit (1:set) ja vasemmalle puolelle vielä yhden kakkosen (siis se ennen kulmahammasta)
Niillä on hyvä jyrsiä mutsin rintaa sitten.. jotenkin tuntuu kyllä ymmärtävän kun ulvon vieressä jos puolinukuksissa venyttelee nopeasti esim ja leuka painuu kiinni jos en huomaa tunkea ajoissa sormea hammien välistä, tekee tosi gutaa jeejee ...
Sitte tässä männä päivänä äijä hoksas miten ryömitään kunnolla etiäpäin (tänään siis).. joo SÄHKÖJOHTOJEN LUOKSE pärkeles, sieltä oli hyv äaloittaa, sitten kenkien luokse... joten uudelleen sisustus on päivän sana.. no ennen pitkäähän se oli tehtävä anyways
Hämähäkissä=kävelytuolissa rakastaa olla. Dominoi edelleen asunto sen kanssa, jaskallakaan et saa rauhassa istua ko joku on hokemassa *mama* tai *papa* oven takana... kylppärin oven ko jätät auki niin purjehtii sen häkkyrän kanssa saunanovea takomaan ihan vain uteliaisuuttaan varmaan. Tiskatessa poika jyrsii vetimiä kun ne on kivan kylmiä
porkkanan ko annat ni kattoo ko halpaa makkaraa ja jos osais ja yltäis ni heittäis varmaan päin näköä...
*syö itte jaskat porkkanas ja jatkaa vetimien jyrsimistä*
Ruoka maistuu meitin jätkälle hyvin. Puurot on jees aamuin ja illoin sekä purkeissa mennään jo 8 kuisten pöperöitä ollaan jo syöty tovi.. yökkii vielä kyllä pikku klimpeille joskus mutta haarukalla ko möösii ihan vähän niin kyllä ne siellä solahtaa alas sutjakkaasti
välillä "hemmottelen 6 kuisten mössöillä"
ja hedelmäsoseet annan jälkkäriksi ko syöty pääruoka.. (itse ko en saanut niin omalleni sitten annan, lieko joku heikkous
heh ) jälkiruokitsetteko te muuten muksujanne ??
Yöt nukutaan kunnolla ja puol seiska noustaan joten siitä ei olla luovuttu hyvä sinänsä
Ai niin tuo liikkuminen.. niin tuohan ryömii ja konttimista harrastellaan jo kovaa mutta itse liikkuminen kontillaan ei oikein ota sujuakseen, heijaa vaan paikallaan lujaa vauhtia edes takas ja välillä mätkähtää rähmälleen ko menee pitkäks
istuu tököttää vankasti ja sivuheijasteet kehittyy hyväöä vauhtia nekin
Tavuttelee jo mamaa ja papaa kunnolla ja välillä mama on ainoa joka kelpaa itkuraivari ko tulee.. siinä ei papa auttanut tänään huomattiin kunnolla, sai mies kokea olevansa turha, kesti sen kuitenkin kuin mies
heh.. oli vaan että häntäpä ei näytetä tarviivan joten lähtee tupakille, DOH..
Työpaikkaan on mun palattava joulukuun puolessa välissä ko Alppis on 10 kk vanha
pitää lupausta noudattaa.. ja jos hoitopaikkaa ei svenskiksestä Finnoolta saa niin vaarinsa saa treenata vilpertin hoitoa tovin aikaa..
Hillopäiviä ei oo näkyny joten ehkäisystä en ole murehtinut ja mikäs siinä jos pikkukakkosta pukkaisi. En panisi
pahitteeksi
niin on tuo poika ollut helppo "nakki".
Kuva on päivitettynä profiilissa..
Nyt torkuille niin jassaan aikaseen ylös.. tulipa sepostus |O