***HELMET2008*** ~~VUODEN VIIMEISET KUJEET~~

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hjälmis, sama vika :LOL:
Ai kattelit kuvia :LOL:
Joo ja sit noita ruokakauppalasku juttuja yms :p
Mä ajattelin sua kun näin pinon otsikon :hug: :LOL:
:LOL: Kyllä mie sinne puumerkkini jätin :D
Mut aika keskivertoa meillä taitaa mennä kuitennii =)

Meilläkin meni tänään 120 erkkiä, ja mun mielestä ei ostettu juur mittään! :eek: Tai no oli siinä muutamalla kympillä jotain muuta kuin ruokaa, mutta siltikin huh huh...

Niin ja tuli mieleen, että olihan siinä noita lapsen maitoja 14 purkkia. Ostin hyllyn tyhjäksi, kun kuulin, että ko. maito vaihtaa nyt vuodenvaihteessa merkkiä, eikä sitä ikinä tiedä, vaikka menisivät ja muuttaisivat koostumusta. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meilläkin meni tänään 120 erkkiä, ja mun mielestä ei ostettu juur mittään! :eek: Tai no oli siinä muutamalla kympillä jotain muuta kuin ruokaa, mutta siltikin huh huh...
Viime aikoina on ollu siellä 200e luokkaa kertaostokset |O :headwall: :headwall:
Nii-i...laihduttaa pitäs :LOL:

Niin ja tuli mieleen, että olihan siinä noita lapsen maitoja 14 purkkia. Ostin hyllyn tyhjäksi, kun kuulin, että ko. maito vaihtaa nyt vuodenvaihteessa merkkiä, eikä sitä ikinä tiedä, vaikka menisivät ja muuttaisivat koostumusta. |O
Mitä, mikä?

Pitäs varmaan neidille ostaa hyla-maitoa :/
Juodaa siis edelleen NANia vaikka oltiin jo luopumassa siitä kokonaan...plääh
Näistä varmaan tulee nopsaan lisää ruokalaskuun, ei ole hajua kun molemmille yhteensä ostettu muutama purkki... :whistle: Ja huomaa kyllä senkin, kun soseita mättää kärryyn että kilisee vaan laskussa...

Meil on nyt tehty jonkun aikaa jo puuro tavalliseen maitoon viikonloppusin kun mies tekee koko porukalle puuroa. Vois kohta oikeesti siirtyä kokonaan jo pois tosta Tuttelista kun tuntuu jätkä vetävän jo jos jonkinlaista maitovalmistetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on nyt tehty jonkun aikaa jo puuro tavalliseen maitoon viikonloppusin kun mies tekee koko porukalle puuroa. Vois kohta oikeesti siirtyä kokonaan jo pois tosta Tuttelista kun tuntuu jätkä vetävän jo jos jonkinlaista maitovalmistetta.
Meillä oli tossa 2 päivää kokeilua, et ei mitään tavallista maitojuttua...ei kitnää eikä vikinää yöllä, nukku n. 3h päiväunet...
Tänään annoin puolikkaan jukurtin ja nukku 30min päikkärit, iltapuuron mies teki tavalliseen maitoon...nyt tuo venkuaa ja kähisee tuolla |O
Jep...alkuunsa ei ollu oireen oiretta vaikka joi ihan reilustikin..

Mä en oikeasti edes tiedä paljon menee rahaa ruokaan...ilmeisesti kaikki mitä on :LOL:
Ruoka taitaa olla meillä sellainen mistä ei säästetty edes opiskeluaikana, mielummin muusta.
Mutta kyllä mä odotan, että kohta päästään eroon nannista ja muista valmisruuista, niihin menee ihan törkeenä rahaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meillä oli tossa 2 päivää kokeilua, et ei mitään tavallista maitojuttua...ei kitnää eikä vikinää yöllä, nukku n. 3h päiväunet...
Tänään annoin puolikkaan jukurtin ja nukku 30min päikkärit, iltapuuron mies teki tavalliseen maitoon...nyt tuo venkuaa ja kähisee tuolla |O
Jep...alkuunsa ei ollu oireen oiretta vaikka joi ihan reilustikin..
Meillä on taas kitinä yö alkamiasillaan...takana puolikas jogurtti, pari lusikkaa jätskiä ja kaurapuuroa (pitkästä aikaa) :ashamed: Piti sitten ne kaikki tukkia samana päivänä :headwall: :headwall:

Mitä, mikä?
Gogreen -riisijuoma vaihtuu kuulemma Keiju -merkkiseksi. Kyselin asiasta Raisiolta, niin koostumuksen ei PITÄISI vaihtua, mutta eihän sitä voi koskaan tietää... :/

Helmis, meillä on plussatiedotteesta helppo seuraa mitä menee, ku käydää vaan plussakaupoissa :p ;)
Mä olen mielummin katsomatta :LOL: :LOL:
Tosin nyt kokeillaan tarkoituksella käydä koko kuukausi prismassa, ihan vaan katsellaan paljon sieltä tulee takaisin.

Kun opiskellessamme saatiin helposti joku 40 e S-ryhmästä ja nyt saattaa tulla hyvällä tuurilla 3 plussa-seteliä. ( :attn: Tosin mä olis opiskeluajan sokoksella töissä ja ehkä se palkka myös jäi sinne.... :D )

Mun on pakko tunnustaa mun tän päivänen blondius :ashamed: Ku mä mietin tota maitojuttua ja sitte aloin pähkimään että milläs mä sit korvaan maitopullon jos ei enää Tuttelia juo :whistle: Siis että annetaanko pojalle tavan Valiota pullossa kun nukkumaan käy vai juoko ne enää siinä vaiheessa maitoa unille mennessään :ashamed: :whistle: Tuli mulle onkelma :LOL:

Yhteistyössä