Onneks oli kerrossängyn alapetin vuoro yö...ettei ylhäältä tippunuAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:auts..pitäskö se siirtää pinnasänkyyn?? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja viime yönä 5v tippu sängystä Sillä on korva sen näkönen, että joku vois vielä luulla, et on poika saanu melkosen korvapuustin
Mä ajattelin sua kun näin pinon otsikon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo ja sit noita ruokakauppalasku juttuja ymsAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai kattelit kuviaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hjälmis, sama vika
Kyllä mie sinne puumerkkini jätinAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä ajattelin sua kun näin pinon otsikon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo ja sit noita ruokakauppalasku juttuja ymsAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai kattelit kuviaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hjälmis, sama vika
Meilläkin meni tänään 120 erkkiä, ja mun mielestä ei ostettu juur mittään! Tai no oli siinä muutamalla kympillä jotain muuta kuin ruokaa, mutta siltikin huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie sinne puumerkkini jätinAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä ajattelin sua kun näin pinon otsikon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo ja sit noita ruokakauppalasku juttuja ymsAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai kattelit kuviaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hjälmis, sama vika
Mut aika keskivertoa meillä taitaa mennä kuitennii =)
Viime aikoina on ollu siellä 200e luokkaa kertaostokset |O :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meilläkin meni tänään 120 erkkiä, ja mun mielestä ei ostettu juur mittään! Tai no oli siinä muutamalla kympillä jotain muuta kuin ruokaa, mutta siltikin huh huh...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä mie sinne puumerkkini jätinAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä ajattelin sua kun näin pinon otsikon :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo ja sit noita ruokakauppalasku juttuja ymsAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ai kattelit kuviaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hjälmis, sama vika
Mut aika keskivertoa meillä taitaa mennä kuitennii =)
Mitä, mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin ja tuli mieleen, että olihan siinä noita lapsen maitoja 14 purkkia. Ostin hyllyn tyhjäksi, kun kuulin, että ko. maito vaihtaa nyt vuodenvaihteessa merkkiä, eikä sitä ikinä tiedä, vaikka menisivät ja muuttaisivat koostumusta. |O
Näistä varmaan tulee nopsaan lisää ruokalaskuun, ei ole hajua kun molemmille yhteensä ostettu muutama purkki... Ja huomaa kyllä senkin, kun soseita mättää kärryyn että kilisee vaan laskussa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitäs varmaan neidille ostaa hyla-maitoa :/
Juodaa siis edelleen NANia vaikka oltiin jo luopumassa siitä kokonaan...plääh
Paljos teillä menee?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No pakkohan se oli munkin käydä ruokaketju katsomassa! Ja kyllä siellä joillakin tuntuu menevän ihan tolkuttomasti ruokaan mut ei ole meiltä pois!
Meillä oli tossa 2 päivää kokeilua, et ei mitään tavallista maitojuttua...ei kitnää eikä vikinää yöllä, nukku n. 3h päiväunet...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on nyt tehty jonkun aikaa jo puuro tavalliseen maitoon viikonloppusin kun mies tekee koko porukalle puuroa. Vois kohta oikeesti siirtyä kokonaan jo pois tosta Tuttelista kun tuntuu jätkä vetävän jo jos jonkinlaista maitovalmistetta.
Meillä on taas kitinä yö alkamiasillaan...takana puolikas jogurtti, pari lusikkaa jätskiä ja kaurapuuroa (pitkästä aikaa) :ashamed: Piti sitten ne kaikki tukkia samana päivänä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä oli tossa 2 päivää kokeilua, et ei mitään tavallista maitojuttua...ei kitnää eikä vikinää yöllä, nukku n. 3h päiväunet...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on nyt tehty jonkun aikaa jo puuro tavalliseen maitoon viikonloppusin kun mies tekee koko porukalle puuroa. Vois kohta oikeesti siirtyä kokonaan jo pois tosta Tuttelista kun tuntuu jätkä vetävän jo jos jonkinlaista maitovalmistetta.
Tänään annoin puolikkaan jukurtin ja nukku 30min päikkärit, iltapuuron mies teki tavalliseen maitoon...nyt tuo venkuaa ja kähisee tuolla |O
Jep...alkuunsa ei ollu oireen oiretta vaikka joi ihan reilustikin..
Gogreen -riisijuoma vaihtuu kuulemma Keiju -merkkiseksi. Kyselin asiasta Raisiolta, niin koostumuksen ei PITÄISI vaihtua, mutta eihän sitä voi koskaan tietää... :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mitä, mikä?Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Niin ja tuli mieleen, että olihan siinä noita lapsen maitoja 14 purkkia. Ostin hyllyn tyhjäksi, kun kuulin, että ko. maito vaihtaa nyt vuodenvaihteessa merkkiä, eikä sitä ikinä tiedä, vaikka menisivät ja muuttaisivat koostumusta. |O
Meillä seurataan ässätiedotetta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmis, meillä on plussatiedotteesta helppo seuraa mitä menee, ku käydää vaan plussakaupoissa
Mä olen mielummin katsomattaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmis, meillä on plussatiedotteesta helppo seuraa mitä menee, ku käydää vaan plussakaupoissa