Hyvää pääsiäistä kaikille!
Vanamolla on täysin päinvastainen ongelma kun meillä; me etsitään pienempää kämppää. Tuo 84m2 on aivan liikaa..
Vuokra ainakin, joka on 755e (tosin sauna&autopaikka siinä)..
Meillä oli toissayönä Valle kotona, hurjaa!
Otin viereen nukkumaan, kun tuntu itelle helpommalta. Ja hyvin me sitten nukuttiinkin. Ärsyttää, kun pitää herättää keskellä yötä syömään, kun noudatetaan sairaala-aikatauluja vielä. Odotellaan, että saadaan ukko lopullisesti kotiin, sit kyllä annetaan nukkua jos on nukkuakseen. Keskiviikon maksa-arvot kai ratkaisee, että leikataanko hänet vaiko ei.
Viime yön vietti sairaalassa, ja tämä seuraava olis taas kotona.
Onpahan pehmeä lasku meille vanhemmille ainakin..
Mä luulin aina ennen, että meillä on paljon kaikenkokoisia vaatteita (kun on saatu niin kovin niitä), mutta eihän meillä noita 50cm kokoisia olekaan niin montaa. Onneks sairaalasta saadaan mukaan ne, jotka on päällä..
Että hyvin ollaan varustauduttu tähän vauvan tuloon. Mutta toisaalta, luulin vähän ettei saatais vielä näin paljon kotiin häntä.
Äippä70, aika hurjilta kuulosti nuo kohtaukset tosiaan! Mäkin sain paniikkikohtauksen KOTONA viime viikolla, mikä on aika inhaa. Mulle käy kyllä, että välttelen ahdistavia paikkoja, ettei kohtauksia tulis, mutta en mä kotona oloa oikein voi enkä halua vältellä. Tosin ehkä se johtui yleis-stressistä.
Maitohappobakteerista joku kyseli; meillä syötetään sitä, eikä mitään vatsaongelmia ole.
Mm, nyt täytyy pelastaa sisko, kun se pitää Vallea sylissä eikä oikein tiedä mitä tehdä..