Kiitokset kaikille haleista ja tsempeistä tytön palovamma asian suhteen! :hug:
Eilen käytiin sairaalassa kontrollissa ja hyvin ovat lähteneet "paranemaan", vaikka omasta mielestä ne on ihan järkyn näköset vieläkin. Pitää vain siteitä vaihtaa päivittäin siihen ja suihkutella. parin päivän päästä saa aloittaa perusrasvalla rasvaamisen. hirvittää. :/
mahavaivoja on täälläkin päin pojulla. muutamat yöt menny itkiessä ja kannellessa. Poju syö niin ahnaasti ja vetää ilmaa mukanaan todella paljon et ei ihme että pikku suolet huutaa.
nyt ostin sitten ainun mam merkkisen tuttipullon jossa ei pääse ilmaa mukaan niin poju ollu tyytyväisempi selkeästi.
minkäikäisenä koliikki yleensä tulee tms? pelottaa et jos tälle tulee se...
Tänään olis 1kk neuvola. Saas nähä miten meidän paksuposki on kasvanu. Tuntuu et se on jo niin iso mies. Sairaalassa eilen hoitaja sanoi että poika näyttää paljon vanhemmalle kun on. iso mees. :heart:
Oma vointi on ollu ihan jees ja vuotokin vihdoin loppu. *kopkop* koputan puuta sillä aina kun luulen sen loppuneen niin lorahtaa...
Tytöstä meni 5-6vkoa ja nyt menny 4vkoa kun loppu.
Onkos teillä kuinka usein hikkaa? meillä hikotellaan joka päivä ja useamminkin päivässä.
Mut tuun kertoon neuvola kuulumisia iltapäivästä. neuvola kun on vasta 14:15.
Kevytmelankolialle sen verran et mä ruukkaa pitää bodyä aina päällä, aina kaikkien haalareittenkin alla. en tiiä miks mutta jotenkin se tuntuu oikealle.
Nyt mennää syömään...
Maitoa riittää mutta poika ei pysty syömään rinnalla kun tulee suihkuamalla...sitten kippurtaa masua jos syö....oon yrittäny pumppailla maitoa ja äskenki toisen tissin pumppasin niin sain 70ml. hyvin riittää siis. Kuitenkin oon joutunu antaa nan:ia lisäksi.
Nyt itkua kuuluu tuolta sitteristä...mammaa vaaditaan...
Jepsu ja Mara