Tere,
tuntuu, et ois flunssa tulossa. Kaikki paikat kipeenä... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle-Puh:
Mitä korviketta annatte vauvalle?
Kysyittekö ensin neuvolasta ennen kun rupesitte antamaan korviketta?
Meillä vedetään NAN:ia, enkä kysellyt keneltäkään, kun aloin antaa. Mun lapsihan se on!
B)
Minni: En todellakaan suosittele Rela Dropseja.
Meidän tytsylle aiheuttivat sellaiset vatsanväänteet että huh huh... Ja kakka oli ihan öljyistä...
Kokeiltiin myös Lactophiluksia, mutta kokeillaan vielä Gefilus Plus -kapseleita. Cuplatoninilla ei tosiaan ole tehoa, jos sitä ei käytä säännöllisesti... Liekö tolla muutenkaan tehoa... :/ Jotkut sanovat sitä lumelääkkeeksi... :/ No, meillä ainakin sitä on käytetty jo kolme-neljä viikkoa, eikä sitä enää uskalla lopettaakaan, kun en tiedä auttaako vai ei... :/ Mitään haittaahan siitä ei ainakaan ole.
Vaatteista: Sisällä pidetään päällä yhtä kerrosta, mikä on päivällä pitkähihainen body ja potkarit/kokohaalari & sukat ja yöllä kokopotkupuku, hihallinen unipussi tai kietaisupaita ja hihaton unipussi. Vaunussa ollaan käytetty makuupussia ja kevyttoppapukua ja sen alla perusvaatteiden lisäksi villa-asua.
Meillä
nukutaan selällään. Joskus nukahtaa mun tai miehen rinnan päälle myös massullaan, mutta sängyssä/sohvalla aina selällään.
ÄippäHki: Meenkin heti tsekkaamaan ton kerhojutskan ja laitan sulle salasanan, jos et kuulu kerhoon. =) Ootko täyttäny tuolla Kerhot -osiossa hakemuksen jne.? Mutta jos et muista, niin et varmaan sit kuulu...
Jäseniä on yli 40, niin mä en kyllä muista yhtään kuka kuuluu...