***HELMET 2008***

Jumppaleluista Mä ajattelin taas ostaa tolle kuopuksellekin sellaisen Tiny Love maton. Esikoinen tykkäs ihan hirveesti kun sai huitoa niitä kumikanoja siinä. N on myös alkanu nyt kiinnostumaan leluistaan ja hymyilee niille sekä yrittää tavoittaa kädellä. Hosumiseksihan se vielä menee mutta yritys on kova. N päästelee myös ääniä jo kun hymyilee ja kun hälle juttelee niin innoissaan ääntelee takaisin. Aika nasta vauva!
Kantoliina on meillä satunnaisessa käytössä ja siinä N nukkuu joskus kun touhuan jotain ja haluaa olla pystyssä. Hereillä ollessaan ei siinä oikeen viihdy.
Rintareppu On aivan boikotissa, se ei selkeesti ole hyvä vauvan mielestä enkä itsekään oikeen saa siihen kunnon asentoa hänelle tehtyä. Hylkäsin siis sen kuten esikoisenkin aikaan.

N kääntyi eilen vatsalleen kun laitoin selälleen sängylle. Siitä kääntyi heti kyljelleen ja sit ähersi päättäväisesti itsensä vatsalleen, tosin käsi jäi vielä sinne alle. Sit kun oli vatsallaan niin käänsi päänsä äherryksen jälkeen toiseen suuntaan. On se vaan hurja miten nopeesti noi kehittyy liikkeissään. Nyt ei passaa enää jättää mihinkään yksin edes hetkeksi, sellaiseen paikkaan josta voi pudota. Tosin en ole jättänytkään mutta nyt pitää olla vielä tarkempi. =)

Tänään olis esikoisen jännä päivä. Mennään laittamaan korvikset sille. Lupasin viime syksyllä että kun osaa itse laittaa insuliinit niin saa korvikset. Silloin ei heti halunnut niitä edes vaikka oppi laittamaan insut, mutta nyt rohkaistui. Ihan hauska nähdä miten likan käy. :D Sit mennään ostamaan tytön serkulle synttärilahjaa ja mennään illalla sit sinne kyläilemään. Mahtaa olla vilske kun kummipojan tarhakaverit on siellä myös. :eek:

Jeps. Tämmöistä. Nyt sitten jätkä sisälle ja tekemään hedelmäsalaattia tytön kaverille välipalaksi kun tulee koulusta ip-hoitoon.

Vanamo+Nuutti 5vko 4pv
 
Hei taas! :wave:

Hulluista päivistä...sinnehän mekin sit suunnattiin, yhdessä miehen kanssa vasta klo puoli kasin jälkeen illalla. Minulla oli jo valmiiksi huono omatunto, kun pienen sinne vien, mut kuinkas kävikään, neiti katseli silmät pyöreinä kaikkea sitä ihanaa keltaista mitä talo oli täysi!! :D Syntynyt shoppaamaan meidän rakas! Äitiinsä tullut sanoi iskä kun laukkuosastolla burberry-standillä veti mahtavat hymyt! B) No, joo..siis pienet täsmäiskut tehtiin, mies sai uuden puvun mitä mentiinkin katsoo ja muutamia paitoja ja boxereita. Minä nappasin mukaan perinteiset shampoot ja hiuskiinteet ja vähän herkusta ruokaa. Onhan se melkoista kaaosta..tosin illalla ei ollut enää paha. Mut se niin kuuluu asiaan, että siellä käy edes hetken sitä fiilistä hakee! Mut pahalla tuulella sinne ei kannata kyllä mennä..sekin on testattu. :whistle:

Rota-rokotteesta me pyydettiin myös se resepti lääkäriltä ja sit seuraavalla nneuvolakerralla laitetaan. Sen jälkeen pitää olla kuulema kakkavaippojen käsittelyssä tarkka, koska sit voi saada sen taudin itselleen jos huonosti käy. Mut tosiaan, kyllä me on ajateltu ottaa kaikki suoja pienelle, minkä noi ammattilaiset hyväksi sanovat.

Kyllä mä nostan hattua teille kaikille kestoilijoille!! Se kuulostaa korkeamman luokan taiteelta se puuha. Mä en kyllä, noloa mutta totta, ikinä jaksaisi perehtyä siihen. Noi kertsit on niin helppoja eikä meillä ole kuin kerran falskannut..silloinkin tuli ulos selästä kun oli niin iso lasti kakkaa. Joo, siis, onhan ne kamalia saastuttajia, mutta...mä teen jotain muuta ympäristön hyväksi. ;)

Oliko joku jo lentänyt vauvan kanssa? Me just varattiin lennot, ihan kotimaanlennolle siis, mutta mietin sitä, et kannattaako vauva ottaa koneeseen sylissä vai turvakaukalossa (siis jos koneessa tilaa)? Kun sen kaukalon sais kiinni niillä koneen vöillä penkkiin ja pieni sais olla siinä..sit toisaalta pitää raahaa se kaukalo sinne kentälle mukaan ja jos pieni haluukin syliin jne jne.Mä siis lennän yksin vauvan kanssa, mies tulee muutamaa päivää myöhemmin autolla perässä. Miettimistä riittää! :) Ja se imetys kai on fiksua nousun ja laskun aikana..ei sit ehkä sattuis pienellä korviin hyvällä tuurilla.

Aktivoitumaan pitää nyt alkaa meidänkin...täällä on ti, ke ja to perhekerhot ja muskari ti ja ke. Sit on myös jotain avointapäiväkotia jne. Alkavat vaan kovin aikaisin, jo klo 10. Meidän rytmiin iiiiihan liian aikaisin! :p

Musiikista puheenollen...mekin kuunnellaan kovasti musiikkia ja tanssitaan ympäri taloa..pieni pitää siitä kovasti ainakin hymyistä päätellen. Niin siis..levyvinkki... PMMP:n levy Puuhevonen on minusta ainakin oikein kiva. Hauskat uudet sovitukset vanhoista tutuista laluista. Monilla varmaan jo onkin kyseinen levy. Jossain oli nyt hyvässä tarjouksessa...ettei just galna dagar-esitteessä. ;)

Nyt taidan lukea päivän lehdet..pieni neiti nukkuu tyytyväisenä ja kahvi on valmista.

Keväistä päivää mammat!
 
äippäHki Ei tää kestoilu oikeesti niin hankalaa ole ;) Ainut mikä miusta on inhaa, on kakan huuhtominen vaipoista, kun pitää kädellä hangata osa pois :x Mutta oman vauvan kakkaahan se vaan on :)

zuku Kuulostaa epämiellyttävältä tuo kohdunlaskeuma :( Eikö lääkäri lupaillu, että sen vois leikatakin? Olis varmaan mukavampi kun tukirengas. Vai saattaako se leikkaus vaikuttaa sitten seuraaviin raskauksiin ja synnytyksiin? :|

Anoppi kävi taas ryöstämässä miun lapsen vaunulenkille. Toissapäivänä vei sen ulos ja mie aloin jo kaipaamaan takasin, kun olivat yli 3h olleet pihalla. Mies kävi naapurissa kattomassa, josko olisivat menneet sisälle niin siellähän ne oli :eek: Olis ihan kiva, että lapsi tuotas kotiinsa lenkin jälkeen tai edes soitettas, että mentiin sisälle leikkimään :kieh:
Nyt sanoin, että 13.30 mennessä pitää olla lapsi takasin, kun perhetyöntekijä tulee.
 
Tässä vauva sylissäni nopeasti kirjottelen..

Ennen kaikkea zukulta piti kysymäni, että mistä oikeen oot kotoisin? Oon yrittäny miettiä ja arvella, mut en kyllä keksi! Mä en oo sikapäiville ehtiny ollenkaan, mut en kyllä tiiä mitä sieltä ees ostais... Mies oli siellä kerrattain töissä, niin kerto, et monia hintoja ei edes alenneta sikapäivien ajaks, vaik siltä näyttäs/tuntuu... Ja oon kyllä iteki huomannu... Muistan, ku pienenä halusin hirveesti kaktusta ja ku näin, et sikapäivillä ne on 5markkaa vaan, niin aloin äitiltä vinkuu rahaa. Sain rahan vasta, ku sikapäivät oli jo ohi, mut kävin silti ihailee niitä kaktuksia. Ja kappas! Ne oli 5markkaa edelleen, vaan se sikalappu puuttu, joka muka kertoo alennuksesta tms. Tosin, saattaahan siellä kyllä oikeestikki joitaki alennuksia olla, hyviäkin!

Juu hirvee sepustus joistain sikapäivistä... :)

Käyn joka päivää lukee teidän juttuja täällä, mut en ite koskaan jaksa/muista/ehdi kirjottaa. Vaikka kuin monesti on käyny mielessä kommentoitavaa tms, mut en sit oo saanu aikaseks vastata. Joku mm. kysy joskus peräpukamista, et onko muilla, niin ON! Ja isomman tarpeen tekeminen on niin kivuliasta hommaa, että melkeen itku tulee! Pyyhkiessä tulee aina sikana verta, ku menee vissiin joka kerta rikki nuo pukamat kovien tuotteiden takia... Mut en jaksa rasvailla enää, ku oon niin monesti ottanu rasvailu kuurin, muttei niistä oo mitään apua! Nyt pystyy kuitenki istumaan kivuitta, mikä oli raskauden aikana pukamien takia mahdotonta.

Aattelin tosiaan raskauden aikana, et VARMASTI imetän sen 6kk täysin, eikä puhettakaan korvikkeista! Noh, kaikki menikin toisin... Tai ainakin melkeen... En jaksanut sitä, että vauva 2 viikkoa oli KOKO AJAN tississä kiinni ja itki hirveenä, ku ei sieltä koko päivän kestäneen imetyksen jäljiltä enää mitään tullu! Illalla varsinki se itku oli kovinta, ku ei halunnut tyhjällä mahalla nukahtaa. No, sit me alotettiin lisämaidot ja nyt niitä onkin käytetty koko ajan enenevissä määrin... Tunnen lähes koko ajan syyllisyyden tunteita siitä, että miksen täys imetä! Ja ku kaikki oudommat vielä kyselee siitä esim. siihen sävyyn, et "ai, eikö äiti jaksakaan imettää? Sinunko helpotukseksi annatte pullosta?" EI! Vaan vauvan helpotukseksi lähinnä! Kukapa haluais tyhjällä mahalla olla! No, tää nyt meni tällain, eikä sitä paljo auttais harmitella, ku ihan mukava sinänsä, et voin esim. hammaslääkärissä käydä rauhassa, eikä tarvi sinne roikuttaa tississä mukana vauvaa. Tosin, edelleen kylläkin pääsääntöisesti imetän ja edelleenkin on nännit tuhannen kipeenä, ku vauva roikkuu niissä silti jatkuvasti! Se nimittäin ei osaa syödä tuttia, joten pitää kait mua sitten tuttina... :headwall:

Meillä ei vieläkään nukuta kunnon yöunia! Rytmit muutenkin mitä sattuun! Siis nyt parina yönä vauva on valvonut n. viiteen ja mä oon sen jälkeen väkisin nukuttanut sen! Sit se herääkin 8 aikaan viimestään, eikä puhettakaan nukkumisesta enää! Illalla syötän sille pullosta lisäksi oikeen paljon, että jaksais nukkua, mut turha toivo! Tosin, eipä se kuitenkaan kurkku suorana huuda, vaikka valvookin... Huono juttu vaan se, että mulla särkee jatkuvasti päätä ja tulee kaikenmaailman näköhäiriöitä sekä pyörryttää, kun en saa nukuttua. Mies kyllä töiden jälkeen hyvin hoitaa vauvaa, mut en pysty nukkuu, jos vauva ei nuku. Se nimittäin hereillä ollessaan (joskus nukkuessaankin) ähertää koko ajan tai päästelee muuten kaikenlaisia ääniä, jollon mä en tietenkään saa nukuttua. Toisaalta, mies ei saa rauhotettua vauvaa, jos se itkee ja sillon mun on pakko rauhottaa se, eli tunkea tissi suuhun tutiksi ja tulpaksi... |O

Juu, jatkampa ens kerralla lisää... :D Tsemppiä kaikille mammoille jokaiseen vaiheeseen!

Napsu ja pikku-tyttö 7 viikkoa (vissiinkin... en pysy enää perässä...)
 
Tietääkö kukaan mikä mättää kun en saa profiiliin vaihdettua tuoreempaa kuvaa tytystä, ei onnistu sitten millään...Kokeiltu on kertaa monta ja tallennettu kaikki muutokset ja poistettu vanha kuva ja ei sitten millään-vai onko tässä vaan joku juttu mitä tälläinen atk-hirmu ei tajua! :LOL:
 
mitä ihmettä jahvetti :eek:
Kiin en tiedä tarkemmin onko muita keinoja, mut luulen etteivät ala leikkaamaan ennen ku lapsiluku täynnä, ja ku mul on tätä hedelmällistä ikää viel jäljellä vaikka kuinka :ashamed: -80 syntyny. En tiedä mista tämä johtuu, oiskohan tuolla mun endometrioosilla jotain tekemistä tän kanssa, pitää lekurilta tarkemmin kysellä..
Napsuh87 Rantsilasta. me löydettin ristiäis kamppeet, videokameraan jalat (20?), ne oli oikeesti halvat (vaik ilmankin pärjäis) ja virvelin kela :D (mä saan vanhan) :D
meil nukutaan edelleen öisin 2-3h pätkiä..kertaalleen on tyttö nukkunut vasta 4h pätkän, mutta olen tyytyväinen kun tyttö nukahtaa heti syötyään uudestaan. Tosin alkaa yöunille yleensä vasra klo 23-24 ja herää siinä 6-8maissa.
 
Napsuhuudessa Vauva-lehdessä on juttu Kun imetys ei onnistu; kaksi tarinaa onnellisista pullolapsista. :) Älä kuuntele muita..itse tiedät ja hoidat parhaiten omaa lastasi. :heart:

Jahvetti tuliko isot sakot? :whistle:

Joku kyseli lapsimessuille menosta. Me ajateltiin, että se vois olla ihan kiva viikonloppuohjelma..tosin ihan samaa hulluttaa tietty sinne mennä vauvan kanssa kuin hulluille päiville, mut pääseehän sieltä pois. Sellainen leikki-ikäinen olis varmaan paras asiakas sinne, ainakin kun ohjelmaa katsoo. Mut kivan kuuloiset messut!

Te joilla on kantoreppu...tuntuuko teistä, että vauvan pää saa tarpeeksi tukea? Meillä on Baby Björnin Active ja minusta siinä pää heiluu aikalailla jos ei kädellä tue..siis ihan jos täällä kotona kävelen tai kiipeän portaita.Siis vaikka niskatuki on ylhäällä ja ne remmit ihan tiukalla. Meillä pieni viihtyisi siinä ihan kivasti, jokus ottaa pienet unetkin. Hug-a-Bubin käyttö on jäänyt jotenkin tosi vähälle. Ehkä se sitominen tuntuu muka hankalalta..pitää opetella sitä lisää. Tosin neiti ei pitänyt siinä olosta ainakaan alkuun kovasti.

Olipas taas lämmin ulkona..tehtiin 1,5 tunnin kävelylenkki. Vähän mieityttää että tuleeko puettua liikaa vauvaa kun jo näinkin lämmintä. Nyt neiti vetää sikeitä pihalla, tai siis tuossa terassilla...

Mä keittelen itselle riispuuroa..tuli ihan hirmu himo! :p Sokeria ja kanelia päälle...namnam.
 
zuku, olin sillon elokuussa siinä kolarissa, jos muistat :whistle: =) Siitä oli nyt oikeudenkäynti.

äippähki ainahan sakko on liian iso :whistle: Mut VAAN 10 päiväsakkoa sain, mikä on musta tosi vähän, odotin isompaa =) Eli yksi päiväsakko on 6e....siis yhteesä 60e+todistajan matkakulukorvaukset 17e joudun korvaa valtiolle :/
No, nyt se on ohi =)
 
zukume kans just ylivieskasta sikapäiviltä kotiuduttiin. Aikalailla tyhjin käsin. eipä sieltä mitään osaa ostaa eikä ne hinnat niin halpoja oo...ykskin paita siis paitapusero jota hautajaisiin aattelin maksoi 75 euroa. No huh huh..ihan järkkyä. Samalla kyläiltiin kaverin luona siellä.

Kiitos kaikillehalauksista! viikon päästä sunnuntaina on hautajaiset. :'(

kantoliinan sain lainaksi minäkin. pitäs opetella käyttää....

peräpukamat edelleen vaivaa....inhottavia. samaa rataa mennään Napsuh!

Nyt alkaa jääkiekko matsi..Blues voittakoon!!!

-Jepsu-
 
ainii, piiperoko se kyseli, onko kukaan alottanu petihommat ennen ku jälkivuoto loppu, niin me! :wave: Mulla sitä vuotoa on edellleenkin vähän, vaik jo n. 7viikkoa kestänyt. Ei jaksanu enää oottaa, nii pari viikkoo sitte koklattii. :)
 
Lapsimessuille ollaan menossa, on jokavuotinen perinne mulla, mun vanhemmilla ja siskolla! Mieskin tulee jollei ole töissä. Me ollaan todennäköisesti menossa sillon perjantaina sinne.

Mulla on toi kantoliina, mut en oo oikeen oppinu sitä käyttämään. Jotenkin tuntuu että se "pussi" mihin vauva laitetaan voi valahtaa koska vaan ja sit ne "ylänauhat" jää jotenkin oudosti roikkumaan :/ Ei näytä yhtään samalta kun kuvassa :whistle: Vaatii vissiin vielä vähän harjotusta...
Rintarepun saan miehen siskolta lainaksi jos haluan, täytyy varmaan sitäkin kokeilla.

 
Mä oottelen sitä kantopussia, joka oli Vauva-lehden tilaajalahjana. Saas nähdä toimiiko meillä :)

Meillä on tänään vuosipäivä miehen kanssa :heart: 6-v :heart: kovasti muutenkin pukkaa juhlapäiviä kuukauden sisään; ristiäiset, mun synttärit+äitienpäivä.

Täällä yöt sujuu tosi vaihtelevissa merkeissä. Viime yö oli taas ihan unelma, poika nukkui jopa 4 tuntia ja nukahti aina heti syöttöjen jälkeen.
Ihan mielelläni herään syöttämään pientä yöllä, ei siinä mitään. Kaikkein rasittavinta on se, kun vauva ei haluakaan käydä takaisin nukkumaan. Meillä on kohta varmaan havaittavissa urat lattiassa, reitti kulkee olohuone-keittiö :LOL: *nuku nuku*

Kohta suuntaan vaunujen kanssa kaupunkiin, täytyy käydä työkavereita moikkaamassa (ovat nähneet pojan vain kerran vilaukselta) :)

Pessi ja J 5vk 5pv
 
Nyt on ongelma kun tää kevät tuli... Mitä pistän pojalle päälle vaunulenkille? Meillä ei oo ulkovaatteina muita kun noita kevyttoppiksia ja eilen kun poju oli unilla ulkona niin tuli hiestä märkänä sisälle kun vaunussa oli niin lämmin, edes aurinko ei päässyt paistamaan niihin.
Ja päällä oli siis pitkähihanen body, housut sukat ja sit se kevyttoppishaalari. Pitääkö tylysti vaan laittaa pelkkä lyhythihanen body ja puolipotkarit?
Tää pojan kanssa ulkoilu on niin hermoja raastavaa kun pelkään että sillä on koko ajan joko kylmä tai kuuma :/

*muoks* ja ulkona siis nytkin varjosalla puolella pihaa 8 astetta lämmintä

*muoks muoks* toki pojalla oli päällä myös pipot ja hanskat ja töppöset :D
 
Toi pukeminen on haastavaa näillä keleillä. Pitää olla vaihtoehtoisia pipoja ja hanskoja kyllä millä pelailla. Just laitoin N:n ulos ja päälle pistin narupipon, joka siis sellainen kevyempää kevät mallia, ei kypärämyssyä tällä kertaa, kokeilen ilman. Alla on pitkähihainen body, puolipotkarit ja haalari ne äippäpakkauksen tumput ja töppöset ja päällä se äippäpakkauksen kevytpuku. Makoilee näissä tamineissa aukinaisessa makuupussissa ja mukuupussi on kantokassissa, jossa on luukut kiinni. Ihan vielä en ole viitsinyt luopua makuupussista kun se taas suojaa niin hyvin vedolta. Isäänsä jos toi on tullu niin sillä on herkät korvat ja mullakin oli putket pienenä, joten suojaan korvia myös vedolta sit tolla makuupussilla. Saattaa paahtua nyt tossa parvekkeella hetken mut lähdetään pian likkaa hakemaan kävellen, jolloin sit taas ilmastointi pelaa rattaissa. Mietin just että olisin voinut laittaa kypärämyssyn ja ohuet neuloshanskat. Töppöset tolla on pakko olla kun on niin kylmävarpainen kaveri. Kunhan saan rahaa niin käyn ostamassa Polarn o. Pyretistä sellaisen ulkopuvun. Likalle ostin jo 3M kangasta olevan "fleece"takin ja samaa kangasta olevan haalarin saa toi pikkumies. Ihan huippu kamoja mut hinnalla on vähän pilattuja. Sinne alle voi sit huoletta laittaa vaatetta kun ei hiosta mut suojaa tuulelta. Vähän niinkuin kuoritakit. Sit joku myssy olis vielä hyvä ostaa, jotta olis vähän vaihtoehtoja lisää. Toi kevyttoppapuku on tosi on/off kamaa. Hiostaa eikä suojaa juurikaan. Alkaa muutenkin olemaan jätkälle kohta liiankin sopiva ettei saa kunnolla puettua.


Vanamo+Nuutti 5vko 5vrk
 
Hello,

Innostuin tuosta ilmasta niin kovin että pistin pyykit ulos kuivumaan ja nyt sitten iskikin mieleen että saako vauvan vaatteita pihalla kuivattaa, siis noitten siitepölyjen takia, oonko jostain lukenu vai kuvitelenko vaan :eek: ??

-n-

p.s mekin käytiin eilen hulluilla päivillä ja aikas hullua meininkiä sielä olikin..nyt jäi kaivertamaan se samsoniten hoitolaukku :headwall: :headwall: :headwall: . Tässäpäs meidän saalis;
 
Jälkitarkastuksessa käyty. Sama lekuri kun silloin aiemmin, ihan yhtä hissukka ku aiemminkin. Hyvä että kuulin sen puhetta.. Mainitsin myös väsymyksestä ja sen vastaus oli "mutta helpottaa..". Meinasin sanoa että "ihanko totta" :whistle:
Ehkäisyksi ehdotettiin hormonikierukkaa. Onko kenellä kokemuksia? Mä jostain syystä pelkään ties mitä sivuoireita..
BB Active ja Hug-a-bub löytyy meiltä. Huggista alan varmaan käyttää enemmän kunhan ilmat lämpenee. Kokeilin kerran kotona ja tyttö oli ihan hikinen. Ja mä koen sen mukavammaksi kun päätä ei tarvi enää tukea. BB active oli eilen käytössä kun ulkoilin koirien kanssa. Tokihan vauvan pää liikkuu siinä mutta ei se mitenkään ylipaljon liiku! Täytyyhän sen saada hengitettyäkin. Meillä tyttö ainakin torkkui hyvin lenkin aikana.

Taas maha vaivaa, eilen olikin hyvä päivä. Tänään on sitten itketty ja huudettu. Oltiin kävelemässä lyhyesti ja lykkäsin vaunut parvekkeelle. Heräsi jo tossa kitisemään. Jäi silmät auki tapittamaan, saa nähä nukahtaako enää. On nukkunut vaan pari tuntia, alkaako parikuiset vauvat muka jo nukkumaan lyhyempiä päiväunia?? Ei toi tyttö iltaisinkaan mitenkään erityisesti torku :eek:

Mua väsyttäis, mutta jää päikkärit väliin jos tyttökin herää.. Ja miehellä menee tänään mahdollisesti pitkään töissä. Jotenkin kauhulla ootan loppupäivää..

 
Moi!

Mulla on tänään synttärit! :D jee, kakkua :p (toivottavasti saan, mies lupas viedä mut illalla ulos syömään.otetaan vauvakin mukaan =) ) 27-v jo... niin se aika rientää :$
Sain mieheltä lahjaksi 3:n kerran hierontalahjakortin! B) vähänkö olen mielissäni! On ollut selkä tosi kipeä (jo yhdeksättä viikkoa) joten ihana päästä OIKEAAN hierontaan! :) ja vielä useemman kerran! Mies oli lahjastaan niin innoissaan ettei tohtinut odottaa aamuun vaan sain lahjan jo viime yönä kellon lyödessä 00.01 :xmas:

Me oltiin pojan... siis A:n (kerhossa nimi) :D kanssa eilen siellä Babybiossa! Leffa oli ihan kiva joku tsekkiläinen jossa oli ihan Sean Conneryn näköinen tsekkiläisnäyttelijä :)
Kokemuksena tuo babybio oli tosi hyvä juttu! Maksoi 6,5 ja siihen kuului se leffa, sit sai kaksplus-lehden ja pari purkkia jotain Muksu-ruokaa (taidan kyllä ite syödä ne kun A on vielä liian pieni :) ) Siellä oli osittain valot päällä, ja äänet ei ollut hirveen kovalla ja vaipanvaihtoalustat ja pöydät ja roskikset löytyi ja mikro ja vaunuparkki. Se alkoi kyllä meidän aikatauluun nähden tosi aikaisin (11), koska meillä yleensä herätään vasta 10-11 maissa. Olin siellä kahden muun mamman kans (ei meidän pinosta). Yhteensä siellä oli porukkaa aika paljon... oisko ollut 50 äitiä ??? oon tosi huono arvioimaan (voi olla enemmänkin).... mut siis kaikilla oli vauvat mukana tietty (joillain kyllä oli jotain 4 vuotiaitakin...ja usealla siis ihan pikkuvauvat). Aika hauskan näköistä kun puolet naisista istu siellä tissit paljaana (siis ruokintapuuhissa :D ) ja loput vaihtelivat siellä vaan vaippoja tai kävelivät ympäriinsä hyssytellen vauvoja ja yrittivät samalla epätoivoisesti seurata leffaa :) Meidän A söi ekan puoli tuntia ja nukkui sitten kiltisti sylissä loppuleffan joten mä pystyin OIKEASTI seuraamaan sen leffan :D Saletilla menen uudestaankin!

Nyt poju päikkäreillä. Kun hää tuolta herää, olis tarkoitus lähteä lykkimään vähän vaunuja pihalle kun on niin ihana ilma taas! :heart: IHANAA kun kesä tulee !!! =) ja vitsit et on pirteä olo!

emmie + A 6vko5pvä
 
emmie Kuulostaa kivalta tuo Babybio :) Olis kiva itekin päästä käymään, mutta ei täällä susirajan takana mitään tuollasia ole :kieh:
Ja onnea synttärinä :flower:

äippäHki Mie se puhuin niistä Lapsimessuista, mutta taitaa jäädä meillä väliin :ashamed: Paukahti laskuja 170? edestä tänään laatikkoon niin ei varsin päästä mihinkään lähtemään |O

Arttu kutsuu seuraneidiksi, pitää mennä leikittämään :wave:

*muoks*
Meillä on täällä kesä, ainakin kärpästen määrästä päätellen :x Makkarin ikkunan välissä surisee 5 kärpästä. Niilläkin taitaa olla kevättä rinnassa, kun vuorotellen ovat toistensa selässä :D Voiko hyönteisillä olla muuta kun vaistonvaraista seksielämää? :| *mietiskelee* No, jos ne eksyy ikkunan tälle puolelle niin tulee karu loppu niille kärpäsille, vaikka olisivat kuinka seksuaalisia olentoja :kieh:
 
zukulle kohdunlaskeuma asiasta, mulla ei sitä raskausaikana oo todettu, mut nyt kauhulla odotan jälkitarkastusta ku tuntuu että se kohdunsuu on tuossa aika alhaalla ja ku ei mitään tietoa että kuvittelenko omiani vai onko laskeumaa, vielä pitäis kolme viikkoa odottaa että saa lääkärin diagnoosin asiasta.. :/ yksi lapsi olis vielä ( ehkä ) haaveissa, niin saa nähdä miten käy..tosin olen tosi onnellinen jo siitä kun 2 kappaletta jo siunaantunu.

Napsuh87 joo minä kyselin siitä peittojen heiluttelusta, ei oo vielä sitä startattu ja mullaki vielä pikkusen tiputtelee, tosin pikkuhousunsuoja riittää niin ei tarvii ( onneks ) enää isoja siteitä pitää, mut kyllä me lähipäivinä varmaan tuo toisiimme uudelleen "tutustuminen" alotellaan :D niin ja pukamista kärsin samalla tavalla ku sinä, nyt alkaa ehkä pikkusen helpottamaan..

eilen käytiin siitä lainasta keskustelemassa, niin olis kyllä tehny mieli haistatella sille akalle ku oli niin ylimielisen olonen koko sen ajan ja eihän ne meille mitään lainoja myöntäny

:kieh: :kieh: :kieh:

että semmosta tällä kertaa..

piipero86 & poeka 6 viikkoa
 

Yhteistyössä