Ievan synttäritarjoilut kuulostaa hyviltä. Mä en ole uhrannut vielä oikeastaan ajatustakaan neidin synttäreihin :ashamed: saati että olis tarjoiluja suunnitellut-mutta onhan tässä vielä melkein kuukausi aikaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mitä te olette toivoneet helmillenne synttärilahjaksi? Järkkyä, kun kaikki kyselevät toiveita ja mun mielestäni oikein mitään ei tarvittaisi... :/
Ihan reseptiä täällä kerjään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:PP me on tehdään yleensä aina pellillä kakkupohjat. Kolme pellillistä kääretorttupohjia. Munamääristä en kyl osaa sanoa (pitää kysyä tolta ukkelilta kun tulee kotiin) kun jos oon ite tehny niin sen mukaan mitä mies on sanonu mutten niitä enää muista. Vai mitä sä halusit siitä tietää?
Helppo, vaatteitaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mitä te olette toivoneet helmillenne synttärilahjaksi? Järkkyä, kun kaikki kyselevät toiveita ja mun mielestäni oikein mitään ei tarvittaisi... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:tänään juuri nostelin isoon jätesäkkiin loput 90/92 vaatteet serkulle vietäväksi. Ja 98/100 vaatteita tilalle.
Pääsen Faceen mut en pysty mitään tekee siellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe B)
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pääsen Faceen mut en pysty mitään tekee siellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe B)
sulle on asennettu rajoitin... oot käyttänyt jo tän kuun ajatAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pääsen Faceen mut en pysty mitään tekee siellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe B)
Hissukka :wave: =) .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:tänään juuri nostelin isoon jätesäkkiin loput 90/92 vaatteet serkulle vietäväksi. Ja 98/100 vaatteita tilalle.
Neiti menis 100 senttisten housujen toiseen punttiin ja saattas jopa matkalla hukkua B)
Jahvella on kuukauden kiintiö täynnä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:sulle on asennettu rajoitin... oot käyttänyt jo tän kuun ajatAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pääsen Faceen mut en pysty mitään tekee siellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe B)
Eikääääää |O |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:sulle on asennettu rajoitin... oot käyttänyt jo tän kuun ajatAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pääsen Faceen mut en pysty mitään tekee siellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jaffe B)
Samoilla mennään. =) Ja niinkuin PP sanoi niin tuntuu tosiaan että vaatteet ei ole nykyään ollenkaan niin isoja kuin kokomerkintä lupailee, ei tuo poika sentään vielä lähellekään 100 cm ole pitkä... kyllä 90 on lähempänä. Mutta kun ei mene niin ei mene, 92 paitaa kun pukee niin pään yli saa mutta sitten ei enää kädet liiku mihinkään suuntaan.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Hissukka :wave: =) .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:tänään juuri nostelin isoon jätesäkkiin loput 90/92 vaatteet serkulle vietäväksi. Ja 98/100 vaatteita tilalle.
Neiti menis 100 senttisten housujen toiseen punttiin ja saattas jopa matkalla hukkua B)
Tytyllä on myös paidat ja tunikat kokoluokkaa 98/104 tai jopa pelkkää 104cm, housuista menee vielä hetken mitoitukseltaan reilummat 92cm, mut 98cm alkaa olla nekin...
mein persjalkanen käyttää edelleen 86cm pöksyjäAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Hissukka :wave: =) .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:tänään juuri nostelin isoon jätesäkkiin loput 90/92 vaatteet serkulle vietäväksi. Ja 98/100 vaatteita tilalle.
Tytyllä on myös paidat ja tunikat kokoluokkaa 98/104 tai jopa pelkkää 104cm, housuista menee vielä hetken mitoitukseltaan reilummat 92cm, mut 98cm alkaa olla nekin...
Mie oon tarhaan niitä viel laittanu....kotona ei juuri pidetä muutakun joskus ulkoillessa, siin ne on kätsyjä.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä mietin tänään että ottaisko vaatekaapista pois nuo bodyt ku en oo niitä piiiiitkään aikaan sieltä pojan päälle pukenut... En oo kyl katsonut, mut voihan se olla että alkavat olemaan jo pieniäkin... Helpottuu tuo päätöksenteko B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En saanu tänään töissä suuta auki että olisin ilmotanu hoitovapaasta, mut ehkä huomenna :xmas: Olen NIIN 200% varma nyt siitä!!!!