Mäkin olen täällä nyt. Nykyisin vaan aika paljon tuolla MitäsNytillä... Hauskaa lomaa!
:flower: :wave: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä taidan istua täällä yksinäni :xmas: mutta mikäs on istuessa kun eilen alkoi loma. Pussit on jaloissa ja popparit vieressä, ei pöllömpää.
Kovin oot sitkeesti ootellu !Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä täällä odottelen edelleen PP:n kertomusta joulusta vai mistä se oli...ainakin potkis siihen liittyi :wave:
Emmäää ainaskaan.... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:=) kovin hiljaseksi on menny... :/
Jos rokko meille tulee (on erittäin todennäköistä että tulee piakkoin koska pojan hoidossa sitä on ) niin kutsun teijät sit kyläänAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meille kelpais vesirokko
mä kans voisin kohtapuoleen sellaisen viraan kysyä kyllään..Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jos rokko meille tulee (on erittäin todennäköistä että tulee piakkoin koska pojan hoidossa sitä on ) niin kutsun teijät sit kyläänAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meille kelpais vesirokko
Samat sanat töissä käynnin suhteen Ja olen jäämässä hoitovapaalle juuri touko-elokuuksi. Meillä oli parempi ilmoittaa töissä ajoissa, että saadaan koulutettua minulle sitten sijainen kesäksi (se kun on omien töideni kannalta ehkä juuri se pahin aika), joten sovin asiasta jo joulukuussa. Nyt jaksaa sitten tsempata kevään, kun kohta ei ole kuin 3 kuukautta töitä jäljellä. Ja lomapäiviäkin on vielä useampi viikko =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olen siis aikeissa jäädä hoitovapaalle touko-elokuuksi...ehkä, saa nähdä, vielä tässä on hetki aikaa miettiä, kun 2kk etukäteen pitää ilmoittaa.
Mie NIIN en jaksa käydä töissä :snotty: Oon ehkä sittenki enempi kotiäitityyppi :xmas:
No samatpa on suunnitelmatAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Samat sanat töissä käynnin suhteen Ja olen jäämässä hoitovapaalle juuri touko-elokuuksi. Meillä oli parempi ilmoittaa töissä ajoissa, että saadaan koulutettua minulle sitten sijainen kesäksi (se kun on omien töideni kannalta ehkä juuri se pahin aika), joten sovin asiasta jo joulukuussa. Nyt jaksaa sitten tsempata kevään, kun kohta ei ole kuin 3 kuukautta töitä jäljellä. Ja lomapäiviäkin on vielä useampi viikko =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olen siis aikeissa jäädä hoitovapaalle touko-elokuuksi...ehkä, saa nähdä, vielä tässä on hetki aikaa miettiä, kun 2kk etukäteen pitää ilmoittaa.
Mie NIIN en jaksa käydä töissä :snotty: Oon ehkä sittenki enempi kotiäitityyppi :xmas:
Kiitokset tsempeistä tytön polven kanssa. Sen kanssa pitää vain elellä päivä kerrallaan.
Eikös se jotenkin niin mene, että asioilla on tapana järjestyä. Meillä mies on nyt ollut ilman töitä vuoden alusta. Kaikki apurahat loppuivat eikä lisää ole tullut. Eikä muitakaan töitä ole löytynyt. Käy edelleen töissä entiseen malliin, mutta ei vain saa siitä rahaa Työkkäriin ei ole vielä mennyt, kun yksi opiskelujuttu mutkistaa sitä. Mutta toki jos tilanne jatkuu samanlaisena vielä helmikuussakin, niin sitten on pakko mennä. Kesällä voi muuten tulla tiukkaa, jos ei ole muuta tuloa kuin kotihoidontuki :/ Luotan kuitenkin siihen, että jotain järjestyy ennen sitä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No samatpa on suunnitelmatAlkuperäinen kirjoittaja metu77:Samat sanat töissä käynnin suhteen Ja olen jäämässä hoitovapaalle juuri touko-elokuuksi. Meillä oli parempi ilmoittaa töissä ajoissa, että saadaan koulutettua minulle sitten sijainen kesäksi (se kun on omien töideni kannalta ehkä juuri se pahin aika), joten sovin asiasta jo joulukuussa. Nyt jaksaa sitten tsempata kevään, kun kohta ei ole kuin 3 kuukautta töitä jäljellä. Ja lomapäiviäkin on vielä useampi viikko =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olen siis aikeissa jäädä hoitovapaalle touko-elokuuksi...ehkä, saa nähdä, vielä tässä on hetki aikaa miettiä, kun 2kk etukäteen pitää ilmoittaa.
Kiitokset tsempeistä tytön polven kanssa. Sen kanssa pitää vain elellä päivä kerrallaan.
Mulla tosiaan se 2kk riittää...meillä on liuta tuuraajia kyllä, saapahan nekin sitte reilummin töitä =) (määräaikasia tuuraajia, tuleevat kun on tarvetta)
Täytys nyt vaan miettiä, et varmasti pärjätään jne....muutn mitään oliskaan, mut lomautukset jatkuu edelleen....