Onnitteluja uusia taitoja oppineille ja täysiä kuukausia saavuttaneille helmille! :heart: Ja äideille kuntalisistä!
Espoo maksaa 218 eur ainakin tuota kuntalisää yhdestä lapsesta. En tiedä lisääntyykö summa monesta lapsesta vai ei...
Meillä
ei vielä ole
seisomisia tai konttailuja näkynyt, istuu ilman tukea ja nousee istumaan jotenkuten mutta ryömimällä menee paikasta toiseen. Kaikki menee suuhun mitä lattialla on ja ensimmäinen hieno hammas saatiin 8kk päivänä.
Mittoja pojalla on 9,750 kg ja 73cm eli ihan pieni ei ole jätkä.
Tosin helmissä näitä isoja poikia on enemmänkin muistaakseni. Mitähän mun pitikään...ainiin, nyt ei tarttis mitään
takertumiskautta tähän väliin tulla. Just kun vähän pääsee ilman poikaa jonnekin menemään. Salille ostin jäsenyyden tai mies sen maksaa..ihanaa on päästä taas nostelee painoja.
Ohjaajan mukaan pitäis mennä niille ryhmäliikuntatunneillekin mut heleijaa, mua ei niille ihan heti saa.:kieh:
Mitähän sitten...
päivähoitopaikkaa haen tänään pojalle ja yksityiseen pk:n. Ens syksyksi. Jos ei natsaa niin sit jään vielä kotiin kunnes saadaan paikka. Onneks on varaa valita tällä kertaa miten tekee.
Ja surffailujen tuloksena löysin tällaisen sivun myös
Rackamaja. Menen itse tonkimaan sivustoa nyt.. :wave: