***Helmet 2008*** viikko 40

Toi tissin pureminen tekee yllättävän kipeetä. Poika jää joskus kesken ruokailun katseleen kattoon ja haaveileen ja samalla tarttuu hampailla aika kovaa, pakko sanoa että siinä oon välillä tahtomattanikin kirkunut sen verran kovaa että poju vähän säikähtänyt :snotty:

Niistä Liberon sadeasuun kerättävistä kuiteista... Katselin tossa että meidän S-Marketin kuiteissa ei lue vaipan merkkiä, lukee vaan että 'VAIPPA 7-14 kg', mistä ne sen voi tietää että ne on just niitten vaippoja, ovat meilläpäin vielä kaks euroa halvempia tuolla S-Marketissa kuin Valintatalolla ja K-kaupassa eli mieluusti niitä sieltä ostasin mistä halvimmalla saa...
Eli onko kelvanneet tollaset kuitit missä ei lue merkkiä?
 
Mikä veetun päivä tää oikein on? Aamulla sössi arvauskeskus ja nyt sössi sampopankki. Tai teknisesti varmaan mä sössin mutta koska sampopankki on persiistä, ne on syyllisiä. Nih.

Joo, muutenkin mä oon tän päivän roudannu tyttöä paljon. Sillä menee hermot kun pitää olla lattiatasossa. Siltikään ei tasapaino ole niin kehittynyt että vois seisoskella.. Mieluiten se on polviseisonnassa ja huojuu |O
Ja koska ukolla meni töissä pitkään, ei tyttö tietenkään vielä nuku. Mä en saa tyttöä nukahtamaan :whistle:

Joo, mä häivyn taasen..

 
On tuo kylvetys nykyään hommaa :eek: :LOL: Kyllä siinä ois joskus mukava olla toinen käsipari vaikka ojentelemassa niitä leluja takaisin, kun poika heittelee innoissaan :heart: Poika sammahti jo puoli kasin jälkeen ja mä alan myös olemaan valmista kauraa petiin, mutta vielä pitäis reilu tunti ainakin vitkutella. Eihän ennen kymppiä voi mennä nukkumaan :whistle: ;) Oon pähkinyt, että mitäs kaikkea sitä oikein tarvii reissulle mukaan? Ei kai mitään ihmeellistä? Riittääköhän se, että pojalle on ruokaa, vaippoja ja puhdasta vaatetta :whistle: Kun noita sapuskoja pakkasin niin mietin, että on se kyllä helppoa, että ainakin maito kulkee muuten mukana :D Jos vielä korvikkeitakin joutuis pakkaamaan, niin eihän sitä muuta saiskaan kuin matkalaukullisen vauvan sapuskoja mukaan :eek: :LOL:
 
Oikein hyvää matkaa Kristellelle ja perheelle :wave: Mieti kuinka paljon tilaa sulla on tuliaisille kun tuut kotiin :LOL:

Me ostettiin tänään pojalle puolukkabanaanijugurttia. Tuo tuntuu tykkäävän puolukasta ihan hulluna :eek: Harmi kun niitä piltin uusia soseita ei löydy kuin tosi harvoista kaupoista. Niillä oli joku puolukkapäärynä tms sose.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me ostettiin tänään pojalle puolukkabanaanijugurttia. Tuo tuntuu tykkäävän puolukasta ihan hulluna :eek: Harmi kun niitä piltin uusia soseita ei löydy kuin tosi harvoista kaupoista. Niillä oli joku puolukkapäärynä tms sose.
Me ostettiin vadelma-mustikkajugurttia... :D

Yks herkku joka herralle maistuu on Punaposki ja sitä on tosi harvassa kaupassa... :/
 
Huomenna ajattelin lähteä Ikeaan. Mummin pitäisi lähteä mukaan. Ei sieltä oikeataa koskaan tule ostettua juuri mitään, mutta kiva lähteä kiertelee.
En tiedä ootteko huomanneet tai onko kenelläkään:

IKEA pyytää asiakkaitaan palauttamaan vauvoille tarkoitetut BARNSLIG-unipussit

Jos olet ostanut vauvoille tarkoitetun BARNSLIG-unipussin, pyydämme ystävällisesti palauttamaan sen lähimpään IKEA-tavarataloon. Hyvitämme unipussin hinnan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Me ostettiin tänään pojalle puolukkabanaanijugurttia. Tuo tuntuu tykkäävän puolukasta ihan hulluna :eek: Harmi kun niitä piltin uusia soseita ei löydy kuin tosi harvoista kaupoista. Niillä oli joku puolukkapäärynä tms sose.
Me ostettiin vadelma-mustikkajugurttia... :D

Yks herkku joka herralle maistuu on Punaposki ja sitä on tosi harvassa kaupassa... :/
Meillä sitä Punaposkea on täällä onneks joka paikassa ja se on ihan ykkönen meillä, sen puolukkapuuron ohessa :D
 
Meille on myös muuttanut ihme säikky neiti...pelkää nykyään vähän kaikkea :/ . Imuri, rikkaimuri, sauvasekotin, sähkövatkain, iskän niistäminen jne...saa parahtamaan itkuun. Ja ennen on imurointiakin katellu tyytyväisenä sitterissä, mutta nyt jo pelkkä näkeminen tai ääni saa kohtauksen aikaan.
Myös vierastus on saanut ihan uudet mittasuhteet. Ja ilmeisesti jotain eroahdistustakin tms. on, koska usein konttaa itkien mun perään (varsinkin muualla kuin kotona ollessa) ja pari viikkoa sitten kun käytiin miehen kanssa elokuvissa, oli huutanut pappan hoivissa (kotona) koko sen ajan :eek: .

Mä en kyllä juurikaan uskalla jättää yksin eri huoneeseen leikkimään kun ei tuo pysy yhtään aloillaan vaan kiipeilee koko ajan pystyyn. Toki nyt välillä vessassa käyn tai saataan jonkun asian nopeasti tehdä, mutta muuten oleillaan yleensä niin, että saan pidettyä silmällä mitä touhuilee...

Nyt iltamaidolle ja neiti petiin...
 
Meillä oli eilen hauskaa, poitsu kyllä välillä hörähtää nauramaan mutta on semmosia tosi nopeita. Siis että ei kikata pitkään. Eilen istu mun sylissä ja puhalsin purkkapallon ja jätkä repes täysin, ja naurusta ei tullut loppua kun äiti purkkapalloja puhalsi :D Tän päivän on sit päristelly huulilla, vissiin vihjas et vois taas poksauttaa :whistle:
 
Hello :wave:

Meillä mennään aika pitkälti samoilla linjoilla kun Jahvetilla eli ääni kun loppuu niin tietää että jotain on tekeillä :whistle: :wave: . Nyt on keksiny noi telkan johdot ja ton yhen kukkasen..

Viime yö
oli meillä rikkonainen, sit kun annoin maitoa neidille pimeessä niin tyyppi päätti ruveta naureskeleen...ei mitään tietoo että mille nauro :eek: , mut hauskaa oli :heart:

Huomenna mennäänkin valokuvaukseen mun työpaikalle, ziisus kun on ollu vaikee meittiä että mitkä vaatteet laitetaan :ashamed: :headwall: |O
 
Meillä on toi Ikean unipussi ja kuulin kyllä tuosta palautushommasta jo kesäkuussa, mutta kun meiltä Ikeaan on jokusen sata kilometriä niin enpä ole viitsinyt unipussin takia maksaa bensoja sinne ja takasin :whistle:
Lopetin vaan sen unipussin käyttämisen, vaikken kyllä luettuanikaan ymmärtänyt että mikä se vika niissä oli :ashamed:
 
Mie en ole laittanu Arttua vielä leikkimään omaan huoneeseen. Meillä leikitään olohuoneessa :) Kun nuo äidinkin "lelut" on olkkarissa (tietsikka ja kudinkori) niin on helpompi leikkiä täällä. Ja kun ei tuo poika vielä kovin liikuskele eteenpäin niin on helppo vahdittava.

Mirtsu Meillä kans välillä pelätään ihan ihme juttuja, mitkä on ennen ollu yhdentekeviä tai jopa tosi pop :eek: Poitsu esim. välillä pelkää ihan hirveesti meiän kissoja :( Saattaa ruveta kirkumaan kauhusta, kun kissa kävelee lattialla ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Lopetin vaan sen unipussin käyttämisen, vaikken kyllä luettuanikaan ymmärtänyt että mikä se vika niissä oli :ashamed:
....eiks niillä oo vastaanottaja maksaa-palvelua...siis että vois tuotteen lähettää postitse takaisin...ja sais vaik rahat takaisin...tai lähettäisivät uuden vastaavan tuotteen... Ootko kysyny sähköpostilla tai soittanu sinne?!
 
Huh huh... Jos en tietäis paremmin niin voisin sanoa että meijän poika on uhmaiässä jo :eek: Mikä ihme raivoominen heti kun sänkyyn laitetaan.. Sitte huudetaan naama märkänä konttausasennossa pää pinnojen välissä vaikka väsyttäis kuinka :headwall: Ihan sama onko kyseessä päikkärit vai yöunet.. Onneks ei oo enää niin usein heränny yöllä koska toi nukuttaminen sänkyyn on ihan syvältä nyt :kieh:
 
Tuli tosta Kiin kissa-jutusta mieleen, että poika on ihan onnessaan meidän koirista, erityisesti toisesta (juuri siitä minkä käyttäytymistä vauvaa kohtaa aluks pelättiin, mutta pelot osoittautui turhiks). Poika konttaa koiran perässä, juttelee kovasti ja koskettelee. Hauskinta on se, kun koiralle heitetään palloa. Koira on tosin se verran dorka, että vie myös pojalle pallon heitettäväksi ja haukkuu kun reppana ei heitä (vaan laittaa sen oman suuhun :snotty: )
Mutta on niitä hauska seurata. saa nähdä mikä parivaljakko niistä vielä syntyy :whistle:

Ja yllättävää kyllä, mutta pojan lelut saa olla levällään, eikä koirat edes yritä leikkiä niillä (no ehkä satunnaisesti). toisella meidän koiralla on tosin vetoketju/nepparifetissi, eli jos body jää lattialle, siinä ei aamulla ole neppareita :eek:

muoks sillä oli myös nuorempana rintsikkafetissi... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tuli tosta Kiin kissa-jutusta mieleen, että poika on ihan onnessaan meidän koirista, erityisesti toisesta (juuri siitä minkä käyttäytymistä vauvaa kohtaa aluks pelättiin, mutta pelot osoittautui turhiks). Poika konttaa koiran perässä, juttelee kovasti ja koskettelee. Hauskinta on se, kun koiralle heitetään palloa. Koira on tosin se verran dorka, että vie myös pojalle pallon heitettäväksi ja haukkuu kun reppana ei heitä (vaan laittaa sen oman suuhun :snotty: )
Mutta on niitä hauska seurata. saa nähdä mikä parivaljakko niistä vielä syntyy :whistle:
Meiän (palliton) kollipoika on Artun kaveri, vaikka sitäkin joskus säikähtää :) Viimeksi tänään leikkivät kahestaan. Arttu heilutteli kissanlelua, jossa on tikun päässä helisevä hiiri ja kissa "saalisteli" :heart: Artusta oli kamalan hauskaa, nauraa rätkätti, kun kissa räppäs lelua :D
 
Lueslkelin tossa tuota 9kk ketjua ja on se vaan hassua miten eri tahtiin lapset kehittyy. Kun sielläkin oli lapsia, jotka ei vielä konttaa tai edes ryömi (myös mun serkulla 9kk poika , joka vaan pyörii ympyrää).
Onhan se tietty hienoa, kun poika osaa jo nousta ja liikkuu sohvan reunaa vasten. Mutta kyllä me tänään kaihoten mietittiin sitä aikaa (2kk sitten), kun lapsi pysy siinä mihin sen laitto, korkeintaan pyörähti mahalleen. Oli se helppoa silloin :LOL:

No mutta onneks poika osaa jä vähän tulla alas kolisematta ja oppii jokapäivä paremmin :D
 

Yhteistyössä