Kattelin tossa pari kuukautta sitten netistä
turvaistuintesti-videoita ja tulin ihan hysteeriseks, että eihän mihinkään istuimeen voi luottaa
Mutta taitaa kuitenkin olla että mikä tahansa istuin on aina parempi kun ei istuinta ollenkaan =)
Kaukalo on meillä vielä käytössä, toistaseks poika mahtuu siihen ihan ok. On muuten ehkä isoin ja PAINAVIN kaukalo minkä oon tavannut... Ahdistaa jo valmiiks tuo istuimenkin valinta...
Pojalla on varmaan aina kello 23.30 joku herätyskello soimassa nykyään, tän viikon herännyt joka ilta siihen aikaan, ei koskaan aiemmin ole noihin aikoihin alkanut kukkumaan
Ainiin, käytiin
perhekerhossa keskiviikkona, kun siskokin meni sinne lapsineen. Kyllä ei oo mun paikka, mutta poitsun sosiaalistumisen takia voin ehkä sietää sen pari tuntia viikossa... Oon tosi huono juttelemaan jos en tunne olooni mukavaks :ashamed:
Onneks meillä on vielä se muskari, siellä on jotenkin enempi samanhenkistä sakkia...
Pari
ruokajuttua vielä... Voiko jo antaa ruisleipäpalaa nakerrettavaks pojalle? Neljä hampua nököttää suussa, pitäis järjestää niille jotain hommia... =)
Ja mitä tollaselle 8kk:lle voi antaa ite naposteltavaks? Uskaltaako hernemaissipaprikaa? Oon aika hysteerinen ton pojan tukehtumisen pelossa, mössään kaiken varmaan vielä parikymppisenäkin sille