***HELMET 2008*** Toukokuu

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Jahve; noh, agilitykisoissa ohjasin koiraa huonosti |O |O , ja sitä varten ajoin 86 kilsaa suuntaansa..vaikee selittää..vaan naista kuitenkin syö omat kämmäilyt :/ |O
No hö :/
Mut hei...paha sitä koiraa on ohjatakaan, kun harvemmin niissä on ratti :whistle: Huono vitsi :kieh: :kieh:
 
Mistä sitten tuliki mieleen, et oltiin "pitkästä aikaa" taas hallilla vaihteeksi ja melkeen kun ovesta sisään päästiin, ni likka nukahti siihen mekkalaan ja paqukkeeseen...tuli kotionen oli, kun vasta sitä meteliä mahassa 9kk kuunteli :heart: :LOL: Moni päivitteli, et on hyvähermonen kaveri....melutaso jäähallissa kun ei oo ihan vaan muutamaa desibeliä |O
 
No sainpa taas luettua teitin sivut... Meillä toi neiti on ollu syntymästään lähtien melkein kalju, ehkä sellanen millin sänki on, joten eipä siinä oo paljon tukkaa poislähteväks.

Mäkin kokeilin viikonloppuna neitin kanssa ulkoilua katoliinassa. Laiton nenä menosuunnassa. Meillä terkkari neuvo, että kolmikuisena vois laittaa nenän menosuuntaan. Ei toi ihan viel oo kolmea kuukautta, kun anto odotuttaa itseään maaliskuun puolelle, mutta musta kannattelee täysin päätänsä.

Ukko kyllä yrittää väittää, että vaavi kuristuu tohon liinaan, kun mulla jäi ne remmit aika lähelle kaulaa. Mutta mun mielestä se trikoo joustaa ihan tarpeeks. Mut toi ukko on kovasti kyseenalaistamassa näitä liinailuja ja kestoiluja, joista oon innostunu tän toisen lapsen myötä.

Niin ja tää palstailu on kans niitä tokan lapsen myötä tulleita humpuukihommia, jota se ei ymmärrä. :LOL: :LOL:
 
ieva; espanjanvesikoira, isovillakoira ja sekarotunen

Ei oo edenny vielä pussi asia kun vaati rekistöröiytymisen palstallaj a vielä vahvistuksen ja nyt vasta sain sen vahvistuksen jotta pääsen sinne. Menee huomiseen jos vielä on kaupan.

Nasu-sukkikset :heart: , mistä :eek: ??
 
Muori: Meillä mies kans alkuunsa kyseenalaisti kestoilun. Nykyään kuuntelen iloisena, kun se vaahtoaa kestoilusta esim. sukulaisillemme. B) Liinailusta se on myös että huh. Käyttää itte mielellään BabyBjörnin kantoreppua. Tänään kuitenkin katteli kun minä touhuilin tyttö liinassa, pitkästä aikaa siis kokeilin. Totesi pariinkin otteeseen, että hyvinpäs se siinä viihtyy. =) Mä oon varma, että kokeilee vielä liinaa ittekkin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä oon varma, että kokeilee vielä liinaa ittekkin. :whistle:
Meillä mies on kerran kokeillut ja totesi hyväksi...mies joka sillon odotusaikana melkeen kielsi mua liinaa ostamasta-->silkkaa humpuukia :LOL: :LOL:
Tosin...minusta mies on hiukan koomisen näköinen liina päällään :whistle: Reppu sopis miehelle ehkä hiukkasen paremmin ;) :p

Mtta nyt öitä :wave:
 
Hitsit mikä tuuri ollu, nasu on niin ihqu :heart: :heart: :heart:

Ei vaan nyt nukkuun ja sitä ennen syömään..niinkin hyvin oon tänää syöny et paketillisen keksejä ( 9 kipaletta paketissa) ja yhden banaanin , suolet jo varmaan syö toisiaan |O
 
Tiedän tunteen Nipsuli kun koira toimis kuin unelma mutta ite häröilee agilityradalla.. Pakko vaan niellä kun koira kummiski tehny just niinku ite ohjannu :flower:

Meillä oli ihan ihme päivä eilen! Koko päivän tyty jotenkin valitti aina hereillä ollessaan, sellasta non stop-valitusvirttä. Ja aina heräs torkuiltaan (kesto 10-30min) huutoon ja itki kauheasti. Silloin ei käynyt tutti, pullo eikä oikein mikään. Ja illalla sai ihan yhtäkkiä hillittömän karjumishuutokohtauksen, joka kesti puoli tuntia (okei, vaan puoli tuntia..). Aloin olla jo ihan kypsä taas koko hommaan. Kun sit isänsä tuli kotiin myöhään, hymyili aurinkoisesti. Ja sit vaan jossain vaiheessa nukahti.

Tänään mennään vaikka avoimeen jotta ois virikkeitä ja mä jaksan koko päivän.

Eilisaamukin oli ihan persiistä. Mun piti taas mennä antamaan pissanäyte niiden bakteerien takia (joita on ollu viimeiset 3kk..) ja ekaks meidän oma tk:n labra oli vesivahingon vallassa ja sit ku kävin toisaalla, oli niiden tietokoneet kaatuneet |O. Siinä vaiheessa mulla oli jo niin iso kupla otsassa että jätin homman sikseen. Käyn kusaisemassa joku muu päivä.

 

Yhteistyössä