Käytiin 3kk neuvolassa ja saatiin rokotuskin. Tässä siis ootellaan enemmän itkuisuutta illaksi, neuvolan täti kehotti antamaan ihan reilun annoksen särkylääkettä jos on itkuisampi, ei tarvi ees ottaa sitä varten kuumetta.
Kyseli samalla mun fiiliksiä. Tarjosi muuten ulkopuolista keskusteluseuraa! Siis että jos mä haluan avautua mun äiti-fiiliksistä.. Ihan kiva joo, mut ei kiitos. Oikeesti mä arvostan sitä että se on kuunnellu mua mutta enköhän mä pärjää ihan sillä että juttelen muiden äitien kanssa
Vai
oonko mä niin erilainen äiti kun avoimesti voin tunnustaa että emmä tästä äitiydestä aina tykkää? Siis en kadu pätkääkään ja suunniteltu lapsihan tämä oli, kyllä mä olen iloinen että mulla on perhe elämäni miehen kanssa. Mutta kyllä mua välillä veetuttaa ihan kybällä jos tyttö vaan huutaa. En mä kato kieroon naisia jotka eivät halua lapsia tms. Ei äitiys ole, ainakaan mulle VIELÄ, mikään taivaan portit avaava olotila. Toisaalta eipä mulla ole koskaan ollutkaan äitinä olemisesta mitkään vaaleanpunaiset kuvitelmat. Lähinnä kovaa hommaa ja ehkä vaikein "ammatti" minkä mä tiedän..