***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kun yritän välttää karkkisoppailua, niin ostelen sitte muuta. Tänään menin sitte ja ostin ompelukoneen.
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut :LOL: :LOL:

Kaikille, jotka kärsii levottomista öistä :hug: Meillä ei itkeskelty viime yönä "kuin" alle tunti- saa nähdä, mitä tänään tulee..Yömaitoja ei ainakaan :D

Ollaan oltu tänään paljon ulkosalla, siivottiin ja haravoitiin pihaplänttiä ja käytiin keinumassa ja lenksulla. Kiva viettää aikaa koko pereen voimin, ihan parasta :heart: Mä myös rakastan ihan hullun lailla tätä kuulasta ja ihanaa syksyä :heart:

Liinis
tarvii kyllä superison :hug: :hug: Kaikenmaailman jehovat sitä tuleekin juts silloin, kun vähiten jaksais. Ja tuo pakastinepisodi on kyllä niin anuksesta :| Toivottavasti huomenna on jo paremmin :hug: Muista, ei elämä ole murheenlaakso :D (ja tämähän on sen mun miespuolisen ystäväni lempparisanonta :D..)

Eikös se sanonta menekin, että naisen paras mahdollinen ystävä on homo :) Mulla on paljon homokavereita, ja ne on kyllä loistavaa seuraa, jokainen :heart: Eikä tietenkään tarvi erikseen mainita heteroita, kun homoista oli puhe ;)

Ievalle kippistä ja iloista iltaa; kannat kattoon :D
 
Ostin muuten kolme kiloo porkkanoita. Ajattelin tehdä pakasteeseen porkkana-omena-purjoseosta, kun noita omenoita näyttää tänä syksynä olevan reilusti saatavilla. Mies sano, että joku nainen oli kattonu mua vähintäänkin oudoksuen, kun cittarin jonossa lappasin porkkanaa hihnalle ja vaahtosin soseen tekemisestä. Mähän en näitä katseita noteeraa. ;)

Onko joku pakastanu noita soseita muovipussessa? Mulla kun on kaikki lasipurkit pakkasessa jo valmiiks. Harmittaa, kun joku aika sitte hermostuin noihin keittiössä lojuviin purkkeihin ja raahasin ne lasinkeräykseen. :headwall:
 
Ai niin, Nipsulille loistavaa agiliitoviikonloppua :flower:

Ihanaa tosiaan, kun on viikonloppu :) Me ei aiota tehdä mtn ihmeempää, oleskella ja nautiskella vaan. Huomenna käyn joogassa ja kävelyllä yhden mun ystävän kanssa, mutta muuten ei ole mitään ohjelmaa. Jee :) Mitäs helmiäiset perheineen meinaa tehdä viikonlopun aikana?
 
Meillä on huomenna siskon pojan ristiäiset ja sitte pitäis käydä hakemassa keskustasta toi mun uus ompelukone. :D Meneekin sitte huominen ilta varmaan ompelupuuhissa. Parit valmiiks leikatut taskuvaippakankaat tuolla olis odottamassa. Oon ommellu noita taskuvaippoja tolla vanhalla koneella, mut tulee melko huonoa jälkeä.

Muuten menee varmaan viikonloppu vaan oleillessa ja ulkoillessa perheen kesken. :heart: Toivottavasti nää hyvät ilmat jatkuis. B)
 
:wave:

:hug: Sairastelijoille ja hoivaajille :hug: Onpas ärhäkkää lunssaa liikenteessä. Pitä pistää sormet ja varpaat ja muut ulokkeet ristiin että säästytään siltä :saint:

Ja :hug: valvojille :hug: Täällä on kans metrin pituinen SE ottassa noiden nukkumisten tai oikeestaa valvomisten kanssa... Ja voitteko kuvitella.. Poika pistettiin sänkyyn nyt illalla, kamala huuto heti kun sänkyyn pisti pään vaikka oli ihan nukuksissa.. Joten mentiin saunaan ja ajateltiin että huutaa siellä nyt ittesä takas uneen.. No mies lähti ekana saunasta pois ja sanoin että menee kattomaan poikaa.. Käveli sitte poika sylissä mua vastaan kun tulin saunasta :eek: Sanoin sille että poika oppii nyt sitte että kun huutaa ni pääsee isin syliin ni mitä tää sanoo... :eek: Ei se huutanu siellä :eek: WTF jätkä oli huutanu puol tuntia ja sitte ku se on hiljaa ni sä otat sen pois sieltä :headwall: Voi v*tun unikoulut sanon mä |O Miks ihmeessä mä oon kuunnellu koko päivän sitä huutoa kun pitäis nukkua |O joo ja sitten vielä :hug: kaikille joilla joskus palaa käpy mieheen :hug: Niitäki tarinoita täällä oli taas :D

Ja iloisia hippaloimisia bilehileille :flower:

Me mennää huomen Ideaparkkiin ja sit ruokakauppaan, appiukon kanssa ulos syömään ja sitte tuleeki pari kaveria illalla tänne. Sunnuntaina en tee sitte yhtään mitää :xmas:
 
Huomenia :wave:

Piti ihan heti rientää kertomaan,että poika nukkui 21.30-6.30 putkeen räkäisyydestä huolimatta :wave: ei siis niin pahaa ettei jotain hyvääkin =)

Olette kaikki kovasti eilen jaksaneet minua tsempittää,iso kiitos kaikille.Se on ollut uskomaton tuki :flower: :flower: :hug:

Muorin soseilut kuulostaa hyvälle,vois ihan itsekin tehdä omppu-porkkanaa

Anno todellakin sana unikoulu saa jo välillä höyryn sauhuamaan pääästä.Se on kyllä yhtä askel eteenpäin ja kolme taakse sohellusta ja jos mies vielä sählää siinä välissä.Symppikset sinne :hug:
 
Nyt rupeen jo vähän ihmettelemään :/

Muutama päivä sitten pojan kaulassa oli pieni alue ihon värisiä näppyjä, pikkasen punotti ympäriltä. Aattelin et on joko hautunut tai sit hikinäppyjä. Samoin oli tossa ohimon kohdalla ihan pieniä ihon värisiä näppyjä. Eilen oli jonkin verran poskessa, ja nyt on tuolla kaulan alueella enemmänkin. Muutama on kyllä tuntunut selässäkin tässä, mutta muutama siellä täällä. Yhtään hikisen olonen poika ei oo kyllä ollu, mutta oisko ne kuitenkin hikinäppyjä :/

Omppu-porkkanasose :x :x ainakin se muksun valmissose...

Hippa mun sisko tulee lasten kanssa tänään meille ja huomenna mennään messuille. Ei sen ihmeempiä suunnitelmia nyt viikonlopuksi.
 
Väinön kahvila=Waynes Coffee :D
Tytyllä on kyllä niin flunssa että. Silti hurjan reipas. Oon mä kyllä tosi ylpeä siitä =) ja räkäisyydestään huolimatta pystyi nukkumaan yönsä. Toivotaan että näin jatkuisikin eikä lunssa tosta pahenisi..

Jaa-a, mitähän me tänään tehtäisiin..? Ollaan varmaan ihan kotona, ukko menee varmaan pelaamaan. Huomenna pitäis lähteä broidin luokse..harkinnassa vaan millä kokoonpanolla. Koirat aina sekoaa siellä, ne vetää ihan hulinaksi. Tyty taas ei ole siellä ollutkaan ja mietin miten se sit reagoi villeihin koiriin. Ja jaksanko mä sitä menoa..

Mä haaveilen lomasta.

 
Minäkin sain nukkua viime yönä =) Toteutin eilisen uhkaukseni ja pistin miehen nukkumaan pojan huoneeseen ja hoitamaan yötutitukset. Heräsin kyllä monta kertaa yöllä, mutta oli niiin ihanaa vaan parantaa asentoa ja jatkaa unia. Vaivaiset kolme kertaa miehen oli pitänyt tuttia laittaa ja auttaa poika taas pinteestä. Hyvin olivat siis äijätkin nukkuneet :D

Viikonlopun
ohjelmaan kuuluu oleilua tänään ja mun äitini muuton teko huomenna. Tänään ois tarkoituksena myös pakata matkaa varten ja pestä useampi koneellinen pyykkiä sekä siinä samalla katsoa jos löytyisi lisää kirppikselle vietävää kamaa. Täällä on synkkä ja hiukan sateinen keli, joten katsotaan millaisena päivä tästä paremmin valkenee, että päästäänkö lenkille :whistle:
 
Kristtelle kiva kun sait vain kääntää kylkeä :D Mä laitoin kans neidin vanhat haalarit (niitä oli muuten aika monta :whistle: ) kirppikselle kun siskolla ja äitillä oli pöytä, pitäis sieltä muutama euro tulla jos vaan kaupaks menee!
 
Tulinpa taas pitkästä aikaa kurkkaamaan mitä tänne kuuluu =)
Meillä on viikonloppu suunnitelmissa lähtee vetämään pressua veneen päälle, kun muutama päivä sitten nostettin se järvestä tai traktori veti sen ylös ja traileri tai mikä lie :whistle:
Muuten sitten varmaan aika menee ulkoillessa ja remontoidessa edelleen tätä asuntoa.
Iso :hug: kaikille jotka taistelevat yövalvomisten kanssa. Itsellä vielä tuoreessa muistissa miten tuon toiseksi nuorimmaisen kanssa sitä yövalvomista oli nelisen vuotta ja kahden vanhimmankin kanssa sitä yövalvomista oli ihan riittämiin. Zombiena kuljin monta vuotta!
Nyt olen kiitollinen joka päivä siitä, että pikku-ukkeli nukkuu 12 tunnin yöunet heräämättä.
 
Kiitos parantavista ajatuksista ja haleista kaikille!! :heart:
Isommalla ei tänä aamuna kuumetta enää ollutkaan, pienemmällä kyllä :(

Minä oon pakastanu soseita pienissä Minigripeissä, ja kätevää on!! :wave:
 

Yhteistyössä