***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Meillevauva Tohtori Orffi on ennenkaikkea hauska,kävi meillä päiväkodissa esiintymässä =)

Niisku-Rouvalle hurjasti onnea =) :flower:

Kirjat Pupu Tupuna,Saapasjalka kissa,Hannu ja kerttu Ja ehdoton lemppari Tuhkimo.Kouluikäisenä tykkäsin: Tiina kirjat,Neiti-etsivä ja Viisikko.En nyt muista enempää,mutta lueskelin paljon

Musta on tullut "yksinhuoltaja" kun mies aloitti oman firman ja niitä on sentään kolme äijää firmassa |O |O nytkin lähti toimistolle.pärrrrkkele.Pitäis vielä tehdä ruokaa .syöttää poika ja yrittää nukuttaa sitä.pyykätä ,siivota.... arvatkaa vaan mitä noista teen :ashamed:

Palailen kun olen paremmalla tuulella. Terkuin K-ottassa kolmatta päivää
 
Tehdään joskus pitsaa, useamminkin voisi kyllä tehdä :p mitäs täytteitä laitoitte?

Käytiin pojan kanssa kaupoilla. Ostin itselleni alusvaatteita (aika uhkarohkeaa ostaa imetyksen loputtua rintsikat sovittamatta, mutta sopivat oli :) ), pari t-paitaa, pojalle yöpuvun ja sukkia+sukkahousut. Öisin on nykyään jo niin viileää, että pakko pitää tuolla peiton-hylkijällä terällistä yöpukua.

Mä oon kanssa vähän niinkuin yyhoona huomisiltaan asti, mies on siellä koulutuksessa.

Olipa taas homma saada jäbä nukkumaan. Seisoi sängyssään, kiljui ja heitteli tuttia maahan :kieh: Kauheasti tullut uusia ääniä; just tuo kiljuminen ja murina. Hävetti oikein yksi päivä kun olin rattailla liikenteessä ja yksi vaan murisee sieltä :kieh: ihmiset varmaan ihmettelivät että mitä koiranpentua se siellä kuskaa :D
 
Pessi, nyt pitää heti kysyä niin kauan kuin muistan: mistä löysit terällisiä yöpukuja?? Meilläkin ne on kaikkein parhaita neidille, mutta esim. 74cm--> on vaikea löytää terällisenä. Cittarista oon löytäny välillä Tutan perusmalleja. Mutta jos löytyis jotain muita...?
 
Joo ja pitsaa tulee kans tehtyä ite, se on niiiiiin herkkua :p . Teen siihen aina kunnon paksun pohjan ja runsaasti sit täytteitä... Ja tomaattikastikkeen teen kanssa ite. Tai siis käytän kuitenkin kaupan tomaattimurskaa, mut sitä sit keitän ja maustan.
 
onnea Niisku-Rouva :flower: :heart:

M höpötti ja huuteli kaupassa äsken niin et ihmiset pysähty katteleen ja naureskeleen sille :D :ashamed: :whistle: tuttia sylki pois ja päryytti sylkeä jne jne.

Synttäreillä käyty ja M sai maistella herkkuja :whistle: Oli mun serkun sylissä kahvipöydässä niin ykskaks ukko maiskuttaa carneval keksiä ja fanipalaa...oli naama sen näkönen et oli sitte syöty. onneks ei paloja saanu irti... itte en oo antanu kun hiukan jätskiä. oon aika arka ollu pojun kans, toisin ku tytön.

taidan laittaa nappulan kolmansille päiksyille.

mä teen kans pitsaa itte, jauhenlihaa, kinkkua...hirvenjauhenliha pitsa on namia sipulirenkailla....*kuola valuu*

nytukko unille,

Jepsu

p.s. mä oon niin onnessaan kaikkien uutta vauvaa oottavien puolesta! *kade*
 
Kiitos Piipi

En taida uskaltaa linkittää uudestaan |O

Yritin kysellä mikä paras matkis väri PegPeregossa ..Bambu eli lime-musta Mocca eli ruskea-musta vai Tango Punainen ja ripaus hopea vai harmaako lie.Ihan tyhmää kysyä ilman kuvia |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Olipa taas homma saada jäbä nukkumaan. Seisoi sängyssään, kiljui ja heitteli tuttia maahan :kieh: Kauheasti tullut uusia ääniä; just tuo kiljuminen ja murina. Hävetti oikein yksi päivä kun olin rattailla liikenteessä ja yksi vaan murisee sieltä :kieh: ihmiset varmaan ihmettelivät että mitä koiranpentua se siellä kuskaa :D




:D :D hauska

Voi "kauhulla " odotan et meidän pikku-ukko oppii seisomaan pinniksessä,mitäs ne yöt sitten on... nytkin on voimaa kuin pienellä sonnilla kun pyörii ja potkii. Välillä olen ihan varma et koko sänky romahtaa :eek: :D

*muoks* mitä helkatin mustauksia :headwall:
 
:wave:

Nyt on toppapuku ostettu sitte. Koville se otti ja vaikka kuinka kauan aikaa seisoin kaks eri pukua kädessä :D Mutta eipähän tarvi enää miettiä. Sit pitiki kysyä että eikös niitä töppösiä ollu välikausitöppösiä? Siis mitkä ei oo niin topattuja. Vai ollaako me koko ajan puhuttu toppatöppösistä?

Ai niin mäkin oon ollu jossain kirjakerhossa jäsenenä missä tuli juurikin niitä Disneyn kirjoja. Porukoilta ne varmaan vieläki löytyy mutta taitaa jäädä sinne jotta serkukset voi siellä lueskella =) Varmaan poikaki tulee ilmotettua kirjakerhoon kun vähä vanhemmaks tulee, nyt riittää vau'kirja ja niiden lelut =)

Pizzaa
:p Just mietin kaupassa josko ois tänää tehny pizzaa ite mutta sitte ostettiinki ahvenfileitä ja syödään eilistä salaattia. Mies paistaa ahventa, sehän meillä kalan aina valmistaa :ashamed: Varsinki ku mul ei oo tullu vissii ahventa syötyä sen jälkee ku oon joskus alta kouluikäsenä ite ahvenet onkinu :ashamed: Pizzaan mä laitan usein chilitomaattimurskaa, broileria, jalapenoa ja ananasta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Anno juu muistit oikein et oli niitä välikausi töppösia.Tais olla Reiman ja Jesper Juniorissa ainakin
No siis Jesper Juniorista niitä just kysyin ja ne sano ettei semmosia ole tänä syksynä heille ainakaa tullu :eek: Ja sano että tuolla on noita Reiman toppatöppösiä.

Mä ostin Jonathanin ruskea-oranssin puvun. Kauan aikaa oli harmaa-vihreä Reiman Golo kädessä mutta ajattelin että tuo oranssi menee kivemmin sekä tytölle että pojalle, jos sitä ens talvenaki käyttää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Anno juu muistit oikein et oli niitä välikausi töppösia.Tais olla Reiman ja Jesper Juniorissa ainakin
No siis Jesper Juniorista niitä just kysyin ja ne sano ettei semmosia ole tänä syksynä heille ainakaa tullu :eek: Ja sano että tuolla on noita Reiman toppatöppösiä.

Mä ostin Jonathanin ruskea-oranssin puvun. Kauan aikaa oli harmaa-vihreä Reiman Golo kädessä mutta ajattelin että tuo oranssi menee kivemmin sekä tytölle että pojalle, jos sitä ens talvenaki käyttää :D
Tais olla vanhaa mallistoa,kun tarkemmin ajattelee.Möivät niitä alennuksella ja väreinä vaaleanpun ja lime. No voi harmi ettet niitä saanut,kun olis tietänyt olis täältä ostanut ja laittanut postiin,oliskohan vielä niitä... epäilen


*muoks* ihanat värit siinä toppiksessa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
:p mitäs täytteitä laitoitte?
Tehdään aina kaksi pellillistä, mulle ja esikoiselle yksi, isännälle toinen.
Mun ja pojan pizzaan tuli tomaattikastiketta, jauhelihaa, kinkkua, tomaattiviipaleita ja juustoa, ja mies tekee sitte semmosen "kaikkea-mitä-vain-kuvitella-saattaa-pizzan", eli tomaattikastike, jauheliha, kinkku, tonnikala, katkaravut, paprika, meetvursti.. Kunnon äijäpläjäys! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
:p mitäs täytteitä laitoitte?
Tehdään aina kaksi pellillistä, mulle ja esikoiselle yksi, isännälle toinen.
Mun ja pojan pizzaan tuli tomaattikastiketta, jauhelihaa, kinkkua, tomaattiviipaleita ja juustoa, ja mies tekee sitte semmosen "kaikkea-mitä-vain-kuvitella-saattaa-pizzan", eli tomaattikastike, jauheliha, kinkku, tonnikala, katkaravut, paprika, meetvursti.. Kunnon äijäpläjäys! :D

Meil mies haluu aina oma tekemään pizzaan kaikkea mahollista. Hassua kun yleensä pizzerissa sitte ottaa aina kinkku-ananas pizzan vaan :D
 
Se on kyl hassua, ku miehillä se äijäpitsa tarkottaa just sitä, että siinä on sit kaikkea mahdollista lihaa... Me tehään kyllä yhteinen pitsa, mut pizzeriassa se saa sit rauhassa valita sen salami-pekoni-katkarapu-jauheliha -lättynsä ;)

Jaahas, pippalot alkaa kuudelta, pitäs vielä vaatteet vaihtaa ja sit menoks :D . Niin joo ja pitää vielä pumpata tissit, joten pitää rientää :wave:
 

Yhteistyössä