Helmet 2008 ***syksy 2009***

Työmaalla... B) On niin rauhallinen hetki, että ehti pikaisesti kävästä täälläkin.

Töissä on edelleen mukavaa, vaikka lapsia on kyllä kieltämättä kova ikävä...Ehkä tää tästä helpottaa, kun paremmin tähän tottuu, onneksi sitä ei joka hetki ehdi murujaan ajatella kun töitä tekee. Lapset on edelleen ottaneet aika hyvin mun töihinpaluun, ei suurempia kiukutteluita ole tähän mennessä ollut-saa nähdä tuleeko jossain vaiheessa.

Mut nyt päivittämään tietoja ja monisteita lukemaan! =) :wave:
 
sunnuntaina käytiin korvalääkäripäivystyksessä ja pojan korvat oli terveet! Tosin joku vielä vaivaa, kovin on kiukkuinen...ja öisin heräilee niin useasti, että nukutaan vuoro-öin pojan huoneessa. maha ehkä vois olla kipeä, johtuiskohan 3 antibioottikuurista :x :x

Täällä myydään nykyään Huppa-pukuja B) haluttais ostaa ja kyllähän tuo taitaa taas uuden tarvita. tuli vaan mieleen, että ei kellään ole viime talvelta 86 senttistä pukua jääny ylimääräiseksi?

Tänään oli myös niska-poimu ja hyvältä vaikutti kaikki. la tosin aikaistui 5 päivää :eek: ja en kyllä ymmärrä yhtään miten!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Täällä myydään nykyään Huppa-pukuja B) haluttais ostaa ja kyllähän tuo taitaa taas uuden tarvita. tuli vaan mieleen, että ei kellään ole viime talvelta 86 senttistä pukua jääny ylimääräiseksi?

Mie huomasin saman viime viikolla ja kovasti olis tehny mieli ostaa mut on jo valmiina :/
Kaksosaiset kyllä oli aika syötävän näköisiä... :D
 
Pikainen ilmoitus tännekin, että meille syntyi 3.10. klo 17:30 pieni tyttö (3510g / 50cm) :heart: Ylläriperätila selvisi synnytyssalissa (vaikka itse sitä epäilin liikkeistä ja "kovasta möykystä ylävatsalla" koko loppuraskauden) ja kokonaiskesto vesien menosta 2h, joten kiirettä piti synnärillä, kun ehdittiin olla siellä vajaa 1½h ;) Kaikki meni kuitenkin hyvin, oli nopea ja kivulias toimitus, mutta tavallaan nopeutensa vuoksi helppo. Hyvä kun ehti tajuamaan mitä tapahtuu!

Tytöllä on perätilan vuoksi lonkkaluksaatio ja siihen hoitona Pavlikin valjaat, todennäköisesti 2kk joutuu niitä pitämään. Muuten kaikki on erinomaisesti, mitä nyt päivärytmi päälaellaan eli yöllä valvotaan silmät kirkkaina ja päivällä nukutaan.

Isoveli hiukan pelkää vauvan itkua (ei tyttö kyllä juurikaan itke) ja äidille kiukutellaan, mutta vauvaa onneksi vaan silitetään ja katsellaan :heart: Mies menee ensi viikolla takaisin töihin, saa nyt nähdä millainen sirkus täällä on sitten menossa, kun äiti ei nyt kelpaa pojalle juuri mihinkään :/

Kristelle & isoveli vajaa 1v8kk ja sammakkoprinsessa 6vrk
 
Onnea Kristellen perheelle! :flower: :flower: nopeeta oli toiminta :D

Mulla ei toimi fb |O pääsen kyl kirjautuu mut näyttää vaan valkosta sivua, ilmeisesti on niin kuollut seurapiirielämä mulla että sielläkään ei mitään tapahdu... Ja sitä ennen "taisteltiin" 40min et saatais mesessä puhuttua kuvalla ja äänellä porukoiden kanssa (tiiä sitten oliko vika täs meijän uudes konees, vai toisen pään käyttäjissä :saint: ) mut kuva saatiin vaan näkyviin, ääni tuli sitten puhelimen kaiuttimesta :LOL:

Ja noiden lisäksi tää kone ei tykkää mun nopeesta tyylistä kirjottaa, reagoi kaikkiin näppäinyhdistelmiin mitä painelen eritavalla kun vanha, joten mun kirjotuksetkin äsken katos... Tää kun yhtäkkiä sinkauttaa tän kohdistimen jonnekin tai tekee muita ihme juttuja... Että semmonen päivä...
 

Yhteistyössä