Helmet 2008 ***syksy 2009***

Mä pyörähdin lasten kanssa kaupoilla hakemassa vähän täydennystä jääkaappiin. Littusessa käydessämme esikko iski silmänsä askartelupakkaukseen (pahveja ym. piippurasseja). Sanoin että voimme sen ostaa ja siitä sitten tehdä vaikka joulukortteja. Jooh, just tultiin kotiin...syötiin ja nyt esikko jo kohta pilpunnut tuon setin |O :LOL: . Into on kova askarrella enkä hentoa kieltää. Voishan sitä vähän mennä jelppaamaan jos saatais vaik viisi korttia kasaan :D .
 
B)

Tervehdys leidit! =)

Se on sitten työt aloiteltu ja yhden "oikean" työpäivän jälkeen pitää kyllä sanoa, että jestas miten oli mukava olla töissä! =) Vähän kyllä aamusella puntti tutis, että mitähän tästä tulee, mut niin vaan päivän edetessä asiat palas aika hyvin takas mieleen ja huomas edelleen jotain osaavansakin! =) Oli kyllä niin ihana päästä kotoa toisiin kuvioihin-oli kyllä ihan oikea aika palata takas töihin. Se onkin sitten asia erikseen, miten pitkään tämä fiilis kestää, mutta nautitaan kun voidaan! ;)

Eilinen työpäivä menikin sitten tykyilyn merkeissä Repovedellä-kyllä niissä maisemissa ja hiljaisuudessa mieli lepää. =) Nyt kyllä vetää vähän hartiat jumiin, kun päivän ohjelmaan kuului myös kirkkovenesoutua :D oli kyllä tosi kiva päivä, vielä kun kelikin oli ihan loistava. =)

Lapset oli mun ekat työpäivät miehen kanssa kotona, ensi viikolla alkaa sitten "päivähoito" mummilassa. Vähän ovat mieltään iltasella osoittaneet ja nukkumaan meno ollut kummallakin hankalaa, mut eiköhän sekin tasoitu kun tottuvat siihen että äitikin käy töissä. Nyt lähtevätkin sitten illalla mummilaan yökylään-mies oli salaa multa järkännyt lapset sinne yökylään, että päästään tänään ulos syömään ja saadaan viettää ilta kaksin. =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
joulukortteja? :eek:
No joo...vähän ehkä aikaisin :whistle: , mutta en keksinyt muuta ns. tarpeellista askarreltavaa :D .
Parempi ajoissa kuin viime tipassa. :xmas: Mä taidan tilata Ifolorilta valmiit kuvakortit. :)
Näin teen minäkin-hyväksi havaittu jo useampana vuonna, joten tilaamme nytkin. :D Mulla tosin suunnittelu jo hyvässä vauhdissa ja meinasin jos jo tänään saisi otettua joulukorttikuvat. :xmas: Meidän pihan vaahterat on pudottaneet lehtensä ja ajateltiin että tulis kiva kuva kun tekis ison lehtikasan ja laittais lapsen sen päälle istumaan-ja molemmille vielä oranssiruskeat ulkopuvut ja asusteet päälle! :D

 
Helmikselle onnea!:flower:

Kiva kuulla että Hilusen työt on alkanut hyvin!

Tänne ei ihmeempiä kuulu, vihdoinkin on ruvennut sanoja tulemaan. Mutta paljon tulee edelleen semmoista mistä ei erkkikään ota selvää :D mutta lauseet on kyllä pitkiä, jos tota rataa jatkaa kun oikeesti puhuu niin tässä talossa ei hiljasta hetkeä tulla näkemään...

Jestas, pitäiskö tässä kohta ruveta jotain joulukortteja jo miettimään :eek: Ehtiihän ne sitten vikana päivänä jostain metsästää että saa halvemmalla lähetettyä :whistle: Ei vaan, vois kyllä tänäkin vuonna tilata lasten kuvasta kortit. Katotaan...
 
Hissukka mää varmaan taas kuulun molempiin ryhmiin :) töihin palanneet ja vauvaa odottavat :LOL: alotin elokuun alussa työt :)

mäkin taidan tilata joulukortit valmiina lasten kuvista tms...

ukko läks töihin illaks, on tylsää...lapset kahtoo kaapoa innoissaan ja mä karkasin tänne :ashamed:

Meenpä sitten taas...

Jepsu sekä mukelot
 

Yhteistyössä