Helmet 2008 ***syksy 2009***

Helmis tervetuloa kerhoon :D Onnea :heart: :flower: millos sulla tuo la on? ollaankohan aika lähekkäin kun mulla huhtikkun lopulla ;)
Mulla tullu kauheita huimauskohtauksia ja nytkin tänään ollu aika kaamee päivä :/ huono olo iskee välillä mut ei kuitenkaan oo oksentaan tarvinu juosta...lähellä on kyllä ollu.

kristelle vautsivau! laskettuaika jo nyt...kylläpä tuo aika juoksee... :eek: toivottavasti pikkunyytti haluaa ulos piakkoin :)

Jees pakko alkaa töihin valmistautuun...kiinnostus kymmenen kun huimailee niin tuhottomasti :(
no koitetaan...

Jepsu
 
B)

Se olis sitten viimeinen päivä kotiäitinä... :snotty: :snotty: Tässä sitä sen kunniaksi juodaan kahvia ja syödään omenapiirakkaa. =)

Haikeaa tottakai, mut nyt oon jo sentään ihan suht hyvillä mielin menossa huomenaamulla töihin. Vähän epätodellinen olo kyllä :xmas: että minne se aika on ihan oikeasti mennyt, että ollaan jo tässä pisteessä... :snotty: Lapsillakin on pehmeä alku, kun mies loppuviikon vapaalla, niin saavat olla sitten mun ekat työpäivät iskän kanssa kotona. =) Ja ensi viikolla lähtevät sitten mummin hoiviin. =) Että eiköhän tää työarki tästä pikkuhiljaa lähde ja jos sitä sitten vuoden päästä siirtyisi sitten vielä puoleksi vuodeksi takaisin kotiäidiksi.
 
Hassua miten erilaisia tilanteita on, siis kun toiset aloittaa työt ja toiset haaveilee sen loppumisesta.

Ja kiitos onnitteluista B) Ihanaa on, vaikka ei toisaan ole vielä asiasta päässytkään nautiskelemaan pahoinvoinnin vuoksi. Pahoinvointia on yleensä 24 h/vrk, mutta eilen alkoi vasta illalla kahdeksalta :eek: jokohan tää helpottaa...tosin pojalta se kesti viikolle 16....oksentaa ei oo taaskaan tarvinu,mutta hampaita puren välillä yhteen ettei tuu. Mies totes eilen, että kyllä tää raskaana olo on raskasta: se kun on pääosin vastuussa kaikesta tällä hetkellä. Enhän mä pysty edes tekeen ruokaa. Kaikki hajutkin on inhottavia. Yks yö mies pieras, ja mä jouduin mennä olohuoneeseen nukkumaan :snotty: :LOL:

Nyt on siis, ööö, 11 viikko, LA oliko se nyt sitten 28.4. Pitkä aika vielä edessä...

Mistäs ne Hiluska ja Jaffe osas odottaa :whistle: :LOL:
 
SEE
Onnea Helmis ihan älyttömästi!!!!

Täällä seesteinen ja aktiivinen keskiraskaus meneillään, teen hommia kuin höyryjuna, pitäisi vissiin välillä levätäkkin mutta energiaa on. Mulla kesti pahoinvointi aina rv 20 asti mutta sen jälkeen olo on ollut mitä mainion.... Viikkoja kasassa jo 26+3
 
Mä yritän epätoivoisesti löytää jotain kivaa täytekakkuohjetta, siis koristelumallia, kun täytyis leipoa lauantaiks miehelle täytekakku. Ja tähän ikään mennessä oon ehtiny ihan kokonaista 2 täytekakkua tehdä :ashamed: :saint: B) Ne oli kyllä OIKEESTI ihan hyviä, johtuen suurelta osin siitä ihanasta mokkakermasta, jota käytin :p Mutta nyt sitä ei kaupassa ollutkaan, taitaa olla valmistuskin loppunut, kun ei ollut edes tyhjää kohtaa hyllyssä? :eek: :headwall:
 
Taas pitäisi pakata, kun huomenna aamulla lähdemme lasten kanssa pitkäksi viikonlopuksi mummolaan. Seuraava viikonloppu, minkä olemme kotona on 24.-25.10, joten hieman on pakkaus-purkamishommaa tiedossa. Ja minä en todellakaan erityisemmin pidä siitä :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä