Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Voiko tän luokitella kiristykseksi?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Just sanoin tänään miehelle että jokohan sitä viittis ostaa lapsille talvikengät olin k-kengässä vikingit alennuksessa... :xmas: Ei viittis hirveän pitkään ootella ettei mene onnensa ohi ja jää ilman, mut ei kauhean aikaisinkaan ettei käy niin että tytyn jalka taas hujahtaa ja sit on pienet kengät ennenkuin talvi alkaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :xmas:
Pojille onneks menee viimetalviset takit+housut (oli viime talvena vähä reiluja), ostetaan sit alesta uusia...kengät pitäs niillekin kattoo.
Noo, riippuu miten se määritellään... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voiko tän luokitella kiristykseksi?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Kadekade :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Just sanoin tänään miehelle että jokohan sitä viittis ostaa lapsille talvikengät olin k-kengässä vikingit alennuksessa... :xmas: Ei viittis hirveän pitkään ootella ettei mene onnensa ohi ja jää ilman, mut ei kauhean aikaisinkaan ettei käy niin että tytyn jalka taas hujahtaa ja sit on pienet kengät ennenkuin talvi alkaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :xmas:
Pojille onneks menee viimetalviset takit+housut (oli viime talvena vähä reiluja), ostetaan sit alesta uusia...kengät pitäs niillekin kattoo.
Muuten on kyllä lapsilla talvivermeet hommattu, tai on kun ne Lennen puvut postissa tulis.
*ojentaa Jaffelle puisen pikkujakkaran* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:BB aika...älkää karatko, tänään EN nukahta..sohva on meinaa varattu :wave:
Tiedä vaik tulenkin! =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
No pöh, miten mä olin jossain, ylläripylläri en muista misssä :xmas: , näkevinäni että k-kengässä olis talviviikkarit alennuksessa-mut niiden sivuilla on vaan yhdet vikingit alennuksessa 69,90? ja ne ei ole noi mitkä mä näin... Tai sit oon nähnyt omiani. :xmas: Mut jotkut tuommoset se on hommattava, neidille on sit talveksi toisiksi kengiksi pojan vanhat, poitsulle pitäis sit kattoa vielä jotkut edullisemmat lisäksi. Kun ei noita goreja ihan kaksia raaski yhdelle muksulle ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kadekade :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Just sanoin tänään miehelle että jokohan sitä viittis ostaa lapsille talvikengät olin k-kengässä vikingit alennuksessa... :xmas: Ei viittis hirveän pitkään ootella ettei mene onnensa ohi ja jää ilman, mut ei kauhean aikaisinkaan ettei käy niin että tytyn jalka taas hujahtaa ja sit on pienet kengät ennenkuin talvi alkaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :xmas:
Muuten on kyllä lapsilla talvivermeet hommattu, tai on kun ne Lennen puvut postissa tulis.
Paljon oli Vikingit?
Meillä on yhet 23 Kuomat, mutta ihan tosi isot...saa nähä meniskö kevätpuolella villarin kanssa sitte :/
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tiedä vaik tulenkin! =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tuu hakee! B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sulla on mun reibanit!!!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Riippuu koska loppuu, nyt viel täs jaksaa roikkua, mut jollei mitään tapahdu niin luulen et sänky kutsuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:BB aika...älkää karatko, tänään EN nukahta..sohva on meinaa varattu :wave:
*hakee joglöörivermeet, istuu keittiöjakkaralla rantapallon päällä ja heittelee ilmaan muumimukeja* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Riippuu koska loppuu, nyt viel täs jaksaa roikkua, mut jollei mitään tapahdu niin luulen et sänky kutsuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:BB aika...älkää karatko, tänään EN nukahta..sohva on meinaa varattu :wave:
No en ainakaan ihan heti lähe nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee joglöörivermeet, istuu keittiöjakkaralla rantapallon päällä ja heittelee ilmaan muumimukeja* :xmas:
Sokoksessa on syyskuun ajan S-etukorttitarjouksena Vikingin gore-texit hintaan 59,95 (norm. 74,90). Hitsi, ku tietäis varmasti, minkä koon uskaltais ostaa... :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No pöh, miten mä olin jossain, ylläripylläri en muista misssä :xmas: , näkevinäni että k-kengässä olis talviviikkarit alennuksessa-mut niiden sivuilla on vaan yhdet vikingit alennuksessa 69,90? ja ne ei ole noi mitkä mä näin... Tai sit oon nähnyt omiani. :xmas: Mut jotkut tuommoset se on hommattava, neidille on sit talveksi toisiksi kengiksi pojan vanhat, poitsulle pitäis sit kattoa vielä jotkut edullisemmat lisäksi. Kun ei noita goreja ihan kaksia raaski yhdelle muksulle ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kadekade :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Just sanoin tänään miehelle että jokohan sitä viittis ostaa lapsille talvikengät olin k-kengässä vikingit alennuksessa... :xmas: Ei viittis hirveän pitkään ootella ettei mene onnensa ohi ja jää ilman, mut ei kauhean aikaisinkaan ettei käy niin että tytyn jalka taas hujahtaa ja sit on pienet kengät ennenkuin talvi alkaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :xmas:
Paljon oli Vikingit?
Meillä on yhet 23 Kuomat, mutta ihan tosi isot...saa nähä meniskö kevätpuolella villarin kanssa sitte :/
*taputtaa tahtia* =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee joglöörivermeet, istuu keittiöjakkaralla rantapallon päällä ja heittelee ilmaan muumimukeja* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Riippuu koska loppuu, nyt viel täs jaksaa roikkua, mut jollei mitään tapahdu niin luulen et sänky kutsuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:BB aika...älkää karatko, tänään EN nukahta..sohva on meinaa varattu :wave:
Ostetaan lapsille kahdet kengät talveksi. Ja voi olla että vielä yhdet päälle jos sattuu edullisesti vaikka alelaarista jotkut hyvät löytymään. =) Juu, ja neljät kengät tosiaan pitäis muuten ostaa, mut neidille on tosiaan yhdet veikan hyvät jo valmiiksi, joten tarvii ostaa "vaan" kolmet. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostatteko kahdenlaiset kengät? Täällä maaseudulla tarvii toisinaan pitkävartiset talvikengät, jos ei oo lumityöt tehtynä. Myös nilkkurit sitten taas mukavat laittaa kauppareissuille tai kyläkäynneille. Ainoo vaan et nyt ku on kaksi muksuu nii tarvis sit ostaa neljät kengät
Tahtia putoaville mukeillekko?Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:*taputtaa tahtia* =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee joglöörivermeet, istuu keittiöjakkaralla rantapallon päällä ja heittelee ilmaan muumimukeja* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Riippuu koska loppuu, nyt viel täs jaksaa roikkua, mut jollei mitään tapahdu niin luulen et sänky kutsuu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:BB aika...älkää karatko, tänään EN nukahta..sohva on meinaa varattu :wave:
No pärkkele, kauppa meni väärin-täällä kyllä avataan Sokos ihan näinä päivinä, mut siellä ei ainakaan suunnitelman mukaan ole lastenosastoa. :kieh: Tässä kaupungissa kun on niin hyvät lastenvaate ja -kenkävalikoimat että oksat pois. Pitäisköhän laittaa kummit asialle jos kävisivät hakemassa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Sokoksessa on syyskuun ajan S-etukorttitarjouksena Vikingin gore-texit hintaan 59,95 (norm. 74,90). Hitsi, ku tietäis varmasti, minkä koon uskaltais ostaa... :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No pöh, miten mä olin jossain, ylläripylläri en muista misssä :xmas: , näkevinäni että k-kengässä olis talviviikkarit alennuksessa-mut niiden sivuilla on vaan yhdet vikingit alennuksessa 69,90? ja ne ei ole noi mitkä mä näin... Tai sit oon nähnyt omiani. :xmas: Mut jotkut tuommoset se on hommattava, neidille on sit talveksi toisiksi kengiksi pojan vanhat, poitsulle pitäis sit kattoa vielä jotkut edullisemmat lisäksi. Kun ei noita goreja ihan kaksia raaski yhdelle muksulle ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kadekade :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Just sanoin tänään miehelle että jokohan sitä viittis ostaa lapsille talvikengät olin k-kengässä vikingit alennuksessa... :xmas: Ei viittis hirveän pitkään ootella ettei mene onnensa ohi ja jää ilman, mut ei kauhean aikaisinkaan ettei käy niin että tytyn jalka taas hujahtaa ja sit on pienet kengät ennenkuin talvi alkaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon kehittäny nyt ongelman että pitäs neidille löytää toppahaalari ja kengät enneks lähen töihin...2vko aikaa :xmas:
Paljon oli Vikingit?
Tää kans alkaa käymään jo säästöliekillä! :xmas: Öitä Vinjalle! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:En tiiä monelta BB loppuu, mut mä lopun nyt :wave: Ei jaksa enää... Nukkumatti kutsuu...
Meillä 8 kengätAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ostetaan lapsille kahdet kengät talveksi. Ja voi olla että vielä yhdet päälle jos sattuu edullisesti vaikka alelaarista jotkut hyvät löytymään. =) Juu, ja neljät kengät tosiaan pitäis muuten ostaa, mut neidille on tosiaan yhdet veikan hyvät jo valmiiksi, joten tarvii ostaa "vaan" kolmet. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostatteko kahdenlaiset kengät? Täällä maaseudulla tarvii toisinaan pitkävartiset talvikengät, jos ei oo lumityöt tehtynä. Myös nilkkurit sitten taas mukavat laittaa kauppareissuille tai kyläkäynneille. Ainoo vaan et nyt ku on kaksi muksuu nii tarvis sit ostaa neljät kengät