Johan ootte ollu tuotteliaalla päällä
Mä olen nykyään
1-tasoisen asunnon kannalla. Sillon kun ekaa omaa katsottiin haluttiin ehdottomasti 2-tasonen, ja olihan se kiva ym. Mutta yksi semmonen asunto riitti, seuraavasta haluttiin jo 1-tasonen. Ja yks mikä siinä meijän asunnossa oli huono, oli se että oleskelutilat oli ylhäällä ja makuutilat alhaalla (ainoa millon mä suostun 2-tasoseen tulipalopelkosena muuttaamaan, makuutiloista pitää päästä helposti ulos. Mä en esim. pystyis laittamaan lapsia yksin yläkertaan nukkumaan), ei siinä vuorotyöläinen paljon alakerrassa nuku kun joka askel kuuluu makkariin... No, vikaa oli kyllä myös äänieristyksessä
Pinniksessä nukutaan edelleen, ja hyvin tuntuu tila riittävän
Ei vielä mikään kiire vaihtaa jatkettavaan, ihan siitä syystä että nyt ei pääse ite aamulla pois kun herää
Puhetta vielä odotellaan, sanoja kyllä on joitakin (lähinnä ihahhaa, o'ou, oho, tyylisiä, mutta myös tiitti ja kauppaan tulee) mutta suu käy kyllä koko ajan että jos sama tahti jatkuu kun sanoja tulee niin hetken hiljasuutta tässä talossa ei tule olemaan...
Turvaistuin on graco cosmic (surkea istuin, vihaan ylikaiken...) ja selkä menosuuntaan on ja tulee vielä olemaankin. Esikoisella oli hts:n istuin ja paljon parempi kuin tuo, ikävä kyllä ei enää käyttökelpoinen.