Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tytyllä oli viime talvena talvikengät kokoa 21. :whistle: :p :xmas: Tänä talvena ostetaankin sitten näillä näkymin kokoa 26... :eek: :LOL:
Onko tää vitsi? :eek: =)

No, en kyl tiiä minkä kokoiset kengät pojalle tarttee ostaa... Tiiä vaikka oliskin tuo 26 :D
:LOL: Ei oo vitsi ei. :whistle: :xmas: :LOL:

Tytyllä on nyt kengänkoko 25 ja niissä on tällä hetkellä just se 1½cm kasvunvara-että varmaankin pitää talveksi ostaa kokoa isompaa jos meinaa että edes suuren osan talvea menee ja sais sit paksumpaa sukkaakin väliin jos tarvetta.

Samaa tahtia kasvaa neidin jalka kuin veljelläänkin ja tuolla vajaa 4-vuotiaalla on nyt siis kengänkoko 29-30. :xmas:

Mut se hyöty isosta jalasta tosiaan on, että kenkävalikoima kasvaa samaa tahtia kuin jalka! :LOL:
 
Jahve johan pomppas terkan kanssa-välillä kannattais varmaan tuijottaa muutakin kuin niitä käyriä... :whistle: Kun pojan nähneenä voin kyllä sanoa, että on kyllä lihavasta kaukana! :D Mut eihän ton ikäsellä voi kato olla lihasta ja sehän ei sitten paina alkuunkaan... :whistle: :headwall:
 
Mullon uus pää B)
Tosta terkkarikäynnistä suutuksissani menin tuntia liika aikasin kampaajalle :LOL: :LOL: :LOL: Menin 10.30 vaikka aika oli 11.30 :xmas: No, ehti sitten siinä välissä laittaa värin kyllä päähän, ettei kamalaa katastroofia käyny :p :LOL:

Mulla meni pasmat ihan sekasin, kun kaikki tulikin jo klo 13 kotiin...koululla oli ollut tulipalo ja oppilaat evakuoitu joskus ennen 12 eikä sitten enää päästetty sisälle muuta kun reput hakemaan....9veelläkin olis ollu 15 asti koulua....eskarilainen tuli suu vaahdoten kertomaan asiasta :LOL: :LOL: :LOL:
Onneksi ei pahempaa käyny...
 
Onneks ei Jahve pahemmin käynyt, mut ainahan nuo säikäyttää. :/

Meillä alkoi tänään arki kun mies lähti loman jälkeen töihin-vaikka eipähän tämä tuttu arki jatku kuin pari viikkoa ja sitten taas kuviot muuttuu kun minäkin lähden töihin. Siinä saattaakin koko porukalla hetki mennä totutellessa... :whistle:

Mä oon tässä taas aikani kuluksi seikkaillut nettikaupoissa kun lapset päikkäreillä... :xmas: Pitää varmaan laittaa lapsille vähän vaatetilausta vaihteeksi vetämään! :p
 
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.

Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL:
Niinkin kauan viihtyi :D
 
Kengännumeroista: meillä pojan superfitit kokoa 23 ja vikingit 25 :eek: Kun irrottaa ne sisäpohjat, niin ovat samankokoiset eli ei voi pelkkään kangännumeroon tuijottaa, vaihtelee aika tavalla merkistä riippuen...
 
Sanoja on nyt alkanut pikkuisen tulla tässä viikon sisällä =) Poika usein toistaa kuulemansa sanan, tosin ei vielä kovin selkeästi, mutta kuitenkin :heart: Sanoo vaippa "aappa", nalle "ajje", kauppaan "aappa" (aika samanlainen kuin vaippa, mutta eri tarkoitus selvästi :) ), mopo "popo", pallo "avvo". Tuntuu jännältä, että niitä sanoja alkaa ihan yhtäkkiä putkahdella =)
 
Onhan täällä elämää. :D

Sanoja tulee kyllä ihan hirmuista tahtia, toistaa kaikuna perässä ja nappaa uuden sanan melkein samantien käyttöön.

Neiti oli tässä yks päivä pihalla keinumassa, kun ykskaks osoitti taivaalle ja huusi isoon ääneen PALLO-mä sit että mikä pallo, niin kuuhan siellä möllötti keskellä päivää! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.

Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :eek: :/
 
Meillä ei tosiaan taida olla yhtään ihan OIKEETA sanaa :/
Ei ees äitiä :p
Pallo on pomppa, pojat on kaikki (nimeltä) Ka tai Ko, kuka=kuku, hauva on auauauaua....nami on namnamnam...vaippa on paappa....
Ja jmuuten vaan kiljuu ja rääkyy, että tulee ymmärretyksi kyllä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.

Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :eek: :/
No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|

Muutenkin käynyt tosi vähän lapsia katsomassa. Kesän aikana about viisi kertaa... :/

Ei yleensä vastaa puheluihin, soittaa sitten joskus illalla ysiltä...vaik olisin soittanut aamulla ysiltä.

Tästäpä syystä en ajatellut olla tavoitettavissa minäkään... :snotty: *lapsellinenko?*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.

Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :eek: :/
No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|

Muutenkin käynyt tosi vähän lapsia katsomassa. Kesän aikana about viisi kertaa... :/
Tuliko kelkalla? Voi meinaan johtua huonosta lumi-/jäätilanteesta, ettei oo mummoa paljon näkynyt... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.

Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :eek: :/
No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|

Muutenkin käynyt tosi vähän lapsia katsomassa. Kesän aikana about viisi kertaa... :/

Ei yleensä vastaa puheluihin, soittaa sitten joskus illalla ysiltä...vaik olisin soittanut aamulla ysiltä.

Tästäpä syystä en ajatellut olla tavoitettavissa minäkään... :snotty: *lapsellinenko?*
Kiireinen mummo tuo potkis... :whistle:

 

Yhteistyössä