Ei oo vitsi ei. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko tää vitsi? =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tytyllä oli viime talvena talvikengät kokoa 21. :xmas: Tänä talvena ostetaankin sitten näillä näkymin kokoa 26...
No, en kyl tiiä minkä kokoiset kengät pojalle tarttee ostaa... Tiiä vaikka oliskin tuo 26
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä suurin ongelma/muutos/stressi tulee siinä, että lapset pitäs saada ylös 6 aikaan aamulla :xmas:
No, se on miehen probleema
Oikee asenne mulla, eiks niAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä suurin ongelma/muutos/stressi tulee siinä, että lapset pitäs saada ylös 6 aikaan aamulla :xmas:
No, se on miehen probleema
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
Ukolta kuulin että oli nähnyt potkismummon auton käyvän pihassa. :xmas:
Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
verkkis? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Kuka poistelee????
No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:verkkis? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Kuka poistelee????
Tuliko kelkalla? Voi meinaan johtua huonosta lumi-/jäätilanteesta, ettei oo mummoa paljon näkynyt...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
Muutenkin käynyt tosi vähän lapsia katsomassa. Kesän aikana about viisi kertaa... :/
Kiireinen mummo tuo potkis...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No ei kyllä ollu mistään kotoisin!!! :|Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä en välttämättä ihan kauheesti ilahtuis tommosista vierailuista... :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Potkismummo kävi kylässä. Olin juuri yläkerrassa laittamassa lapsia päiväunille. Kuulin että alakerrassa ovi kävi....hetken jotain rapinaa/kolinaa/kilinää...ja sitten taas ovi kävi.
Muutenkin käynyt tosi vähän lapsia katsomassa. Kesän aikana about viisi kertaa... :/
Ei yleensä vastaa puheluihin, soittaa sitten joskus illalla ysiltä...vaik olisin soittanut aamulla ysiltä.
Tästäpä syystä en ajatellut olla tavoitettavissa minäkään... :snotty: *lapsellinenko?*