:heart: Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Jeps, meillä on varsinainen papupata. Puhuu myös kahden-kolmen sanan lauseita. Uusimpana juttuna on, että huutelee "MOI" ihan jokaiselle vastaantulijalle. :heart: Tänään kaupassa yks ukko ei kuullu ensin, niin tyttö huusi niin kovaa kuin jaksoi ja vihaisena "MOI" "MOI" ja tuijotti tosi äksy ilme kasvoillaan ukkoa, niin johan huomasi. Mies katsoi vähän kakkosella. Höhlä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Puhua pälättääkö muiden helmet?
Meillä tytyltä tulee sanoja ihan hirmuisesti ja tuntuu että uusia tulee melkein joka päivä-käyttää niitä myös ja aika hyvin saa jo sanallisesti asiansa toimitettua. Ihan outoa, kun pojalla oli tässä vaiheessa ehkä just kaksi, kolme sanaa-kireä kielijänne kyllä varmaan vaikutti asiaan aikalailla. :/ Tässä yks päivä huvikseni laskin kun neuvolassa kysyivät miten paljon sanoja tulee ja me oltiin ettei tarkkaan tiedetä, mut paljon ja helposti sain kasaan reilu 50 sanaa joita siis käyttää jatkuvasti.
Ihan tollaset tavikset, olisko ollu Pisara-merkkiset, 7e housut, 2,50e hanskat.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Minkälaiset kurikset ostit Jahve? Me mennään huomenna kenkäostoksille. Koko perhe taitaa saada kengät.
Mä jatkan tätä tammikuussa aloitettua. =) Kilot putoaa hitaasti nykyisin, mutta kiinteytymistä tapahtuu. Jeee! :flower: Lihashan sitä paitsi painaa enemmän kuin läde, ja mulla taitaa olla ihan ok-kunnossa lihakset. =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*purilaisaterian uhri* Oli tosin vaan juustoateria :xmas: .Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Asennetta. Söin tänään "terveellistä" Chicosissa. Caesarsalaattia = pelkkää juustoa ja majoa. No, ehkä parempi kuin purilaisateria.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee iltapalaa että jaksaa olla laihdutuskuurilla* :xmas:
Aloitin eilen sen tuhannennenviidessadannenkolmannenkymmenentoisen laihdutuskuurin tai jotain... Kuka kans? :wave:
Juu ei -edelleenkään.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Puhua pälättääkö muiden helmet?
Jee, mun henkkispaketti tulee siis jo ens viikollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:38Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mikä viikko nyt on?
Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Hauska. Omilleko vai vieraille meinasit?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:http://www.satuarkku.fi/ Mitä mieltä? Olisko kiva lahjaidea pukinkonttiin?
Omille ajattelin ja tuli mieleenki kyllä kummilapsetkinAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hauska. Omilleko vai vieraille meinasit?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:http://www.satuarkku.fi/ Mitä mieltä? Olisko kiva lahjaidea pukinkonttiin?
No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Tack så mycket, mutta Itä-Helsinki taitaa riittää.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ieva Tervetuloa maalle!
Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Päääh....kerran oon jo siivonnu koko talon kerralla
Ihan ookoo =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hauska. Omilleko vai vieraille meinasit?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:http://www.satuarkku.fi/ Mitä mieltä? Olisko kiva lahjaidea pukinkonttiin?
Emmää ihan tarkkaa tiiä...mut n. 170 =) Eikä enempi olis yhtään pahitteeksi Nälkä kasvaa syödessäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Soot tullu vanhaks Sitä se 3-kybän lähestyminen teettääAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä oon hiukan kauhuissani tästä asuntojutusta a) olen keskusta-kantakaupunkityttö b) olen kerrostalotyttö c) suunnittelen muuttoa kauas keskustasta (palvelut ja metro keskustaan tosin lähellä) d) suunnittelen muuttoa rivitaloon
No onhan teillä kyllä väkeäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Emmää ihan tarkkaa tiiä...mut n. 170 =) Eikä enempi olis yhtään pahitteeksi Nälkä kasvaa syödessäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tilöaa ei oo koskaan liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä oon hiukan kauhuissani tästä asuntojutusta a) olen keskusta-kantakaupunkityttö b) olen kerrostalotyttö c) suunnittelen muuttoa kauas keskustasta (palvelut ja metro keskustaan tosin lähellä) d) suunnittelen muuttoa rivitaloon
Meilläkin ekassa asnunnossa oli suunilleen saman verran, kun nyt tossa laajennuksessa =) Eli 45 neliöö oli...olikohan tuo laajennus nyt 46 vai 47 neliöö...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meidän ekassa vuokra-asunnossa oli neliöitä 62 ja nyt on pikkasen enemmän 240...