Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä oon hiukan kauhuissani tästä asuntojutusta a) olen keskusta-kantakaupunkityttö b) olen kerrostalotyttö c) suunnittelen muuttoa kauas keskustasta (palvelut ja metro keskustaan tosin lähellä) d) suunnittelen muuttoa rivitaloon :eek:
Soot tullu vanhaks ;) Sitä se 3-kybän lähestyminen teettää :LOL: :LOL: :LOL:
Kaiketi. :eek: :eek: Ja lisäks tää asunto käy välillä hiukka ahtaaks. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. :( :( Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Tilöaa ei oo koskaan liikaa :D :D
No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. :D Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio. :)


Päääh....kerran oon jo siivonnu koko talon kerralla :D :LOL:
Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?
Emmää ihan tarkkaa tiiä...mut n. 170 =) Eikä enempi olis yhtään pahitteeksi :LOL: :D Nälkä kasvaa syödessä :whistle:
No onhan teillä kyllä väkeäkin. :D
Mut eihän nuo oo koskaan ees kotona :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. :( :( Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Tilöaa ei oo koskaan liikaa :D :D
No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. :D Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio. :)


Päääh....kerran oon jo siivonnu koko talon kerralla :D :LOL:
Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?
Emmää ihan tarkkaa tiiä...mut n. 170 =) Eikä enempi olis yhtään pahitteeksi :LOL: :D Nälkä kasvaa syödessä :whistle:
No onhan teillä kyllä väkeäkin. :D
Mut eihän nuo oo koskaan ees kotona :p
Aika harvoin meilläkään on koko kolmikko kotona. :/ Arkisin parina iltana viikossa ja viikonloppuna yhtenä päivänä, noin niinkuin keskimäärin. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Puhua pälättääkö muiden helmet?

Meillä tytyltä tulee sanoja ihan hirmuisesti ja tuntuu että uusia tulee melkein joka päivä-käyttää niitä myös ja aika hyvin saa jo sanallisesti asiansa toimitettua. Ihan outoa, kun pojalla oli tässä vaiheessa ehkä just kaksi, kolme sanaa-kireä kielijänne kyllä varmaan vaikutti asiaan aikalailla. :/ Tässä yks päivä huvikseni laskin kun neuvolassa kysyivät miten paljon sanoja tulee ja me oltiin ettei tarkkaan tiedetä, mut paljon :LOL: ja helposti sain kasaan reilu 50 sanaa joita siis käyttää jatkuvasti.
Jeps, meillä on varsinainen papupata. Puhuu myös kahden-kolmen sanan lauseita. Uusimpana juttuna on, että huutelee "MOI" ihan jokaiselle vastaantulijalle. :D :heart: Tänään kaupassa yks ukko ei kuullu ensin, niin tyttö huusi niin kovaa kuin jaksoi ja vihaisena "MOI" "MOI" ja tuijotti tosi äksy ilme kasvoillaan ukkoa, niin johan huomasi. Mies katsoi vähän kakkosella. Höhlä. :xmas:
Meillä tehdään tätä samaa. :D Kaupassakin neiti ylväänä huutelee MOIMOI muille ihmisille. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Me ollaan nyt päätetty haikein mielin, että muutetaan varmaan pois tältä ihanalta alueelta. :( :( Halutaan lisää tilaa, ja täällä on kolmiot niin hurjissa hinnoissa, ettei meikäläisten palkoilla niitä ostella. :/ :/
Tilöaa ei oo koskaan liikaa :D :D
No on sitä. Ainakin siivouspäivinä. :D Ei vaan, mä haluan max. 90 neliöisen asunnon, mutta 75-80 m2 olisi ok. neliö käy, mutta mieluummin tilava kolmio. :)


Päääh....kerran oon jo siivonnu koko talon kerralla :D :LOL:
Paljos teillä onkaan nyt nelsuja?
Emmää ihan tarkkaa tiiä...mut n. 170 =) Eikä enempi olis yhtään pahitteeksi :LOL: :D Nälkä kasvaa syödessä :whistle:
No onhan teillä kyllä väkeäkin. :D
Mut eihän nuo oo koskaan ees kotona :p
Aika harvoin meilläkään on koko kolmikko kotona. :/ Arkisin parina iltana viikossa ja viikonloppuna yhtenä päivänä, noin niinkuin keskimäärin. :/
Meillä etenki esikko suunilleen aamulla kun lähtee kouluun, tulee koulusta, tekee läksyt ja lähtee hallille...tulee 19-20 välillä, JOKA päivä...tai no viikonloppusin ei oo koulussa :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meidän ekassa vuokra-asunnossa oli neliöitä 62 ja nyt on pikkasen enemmän 240... :eek:
Ei hitto. Meidän ekassa vuokra-asunnossa Hgissä oli 36,5 m2 ja vuokra oli 660e. :eek:
Kallista! :eek:

Tosin tuo 62 neliön vuokra-asunto sijaitsi pienessä kyläpahasessa, vuokraa en enää muista. On tullut asuttua jo niin monessa paikassa sen jälkeen. Nyt siis maksetaan omaa... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Puhua pälättääkö muiden helmet?

Meillä tytyltä tulee sanoja ihan hirmuisesti ja tuntuu että uusia tulee melkein joka päivä-käyttää niitä myös ja aika hyvin saa jo sanallisesti asiansa toimitettua. Ihan outoa, kun pojalla oli tässä vaiheessa ehkä just kaksi, kolme sanaa-kireä kielijänne kyllä varmaan vaikutti asiaan aikalailla. :/ Tässä yks päivä huvikseni laskin kun neuvolassa kysyivät miten paljon sanoja tulee ja me oltiin ettei tarkkaan tiedetä, mut paljon :LOL: ja helposti sain kasaan reilu 50 sanaa joita siis käyttää jatkuvasti.
Jeps, meillä on varsinainen papupata. Puhuu myös kahden-kolmen sanan lauseita. Uusimpana juttuna on, että huutelee "MOI" ihan jokaiselle vastaantulijalle. :D :heart: Tänään kaupassa yks ukko ei kuullu ensin, niin tyttö huusi niin kovaa kuin jaksoi ja vihaisena "MOI" "MOI" ja tuijotti tosi äksy ilme kasvoillaan ukkoa, niin johan huomasi. Mies katsoi vähän kakkosella. Höhlä. :xmas:
Meillä tehdään tätä samaa. :D Kaupassakin neiti ylväänä huutelee MOIMOI muille ihmisille. :heart:
Meilt löytyny kans pitkän aikaa moimoi tyyppi eikä loppua tunnu näkyvän :D Kovasti sanoja tulee koko ajan lisää :heart: Hassua on että tuo tuntuu huutelevan mua etunimellä :eek: En kyl keksi miten se ois sen hiffannu :D Ja yks päivä sano siskonsa nimen :heart:
 
Mäkin tossa haaveilin isommasta asunnosta mut sit luovutin tällä erää. :xmas: Ei vaan, jotenkin tää asunto on niin rakas ja kun nyt tähän vielä mahdutaan niin asutaan sitten tässä aikaan x asti. =) Rivari olis kyl kiva, mut toisaalta ollaan mietitty sitäkin mahdollisuutta että ostettais tästä samasta talosta neliö jos vaan sopivaan saumaan sattuis tarjolle... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Hei mimmosia turvaistuimia teillä on? Ja nyt kun kokemusta on pidemmältä ajalta niin ootteko ollu tyytyväisiä? Kulkeeko kaikki helmet selkä menosuuntaan päin?
Hilunen kertoo mikä meillä on :LOL:
Ja joo, ollaan oltu tyytyväisiä ja selkämenosuuntaan menee...vielä KAUAN :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Hei mimmosia turvaistuimia teillä on? Ja nyt kun kokemusta on pidemmältä ajalta niin ootteko ollu tyytyväisiä? Kulkeeko kaikki helmet selkä menosuuntaan päin?
Meillä neidillä pojan vanha Gracon istuin ja en ostais jos nyt ostettais. :/ Ihan ok ja peruspenkki, mut vie autosta tolkuttomasti tilaa, eikä silti ole erityisen tilava. Selkä menosuuntaan mennään, mut en tiedä miten pitkään neidin senteillä mahtuu noin istumaan. Pojalta loppui tossa penkissä tila 2½-vuotiaana ja tällä tahdilla tytyn kanssa käy noin jo aikasemmin... :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Hei mimmosia turvaistuimia teillä on? Ja nyt kun kokemusta on pidemmältä ajalta niin ootteko ollu tyytyväisiä? Kulkeeko kaikki helmet selkä menosuuntaan päin?
Meillä on semmonen BeSafe IZI ja ollaan oltu supertyytyväisiä. Selkä menosuuntaan matkaa, tietty. ;) Tuossa istuimessa on päällynen alcantaraa, niin saa kaikki liat suit sait pyyhkäistyä pois. :)
 

Yhteistyössä