Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Vaikkei tuo omakaan hullumpi ole
No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Täällä kyllä eron huomaan normaaliin prossaan ja se ei ole ihan pieni ero... =) Tosin eipä tätä iloa kestä kuin tämän vuoden, mut miehen kanssa jo puhuttiin, että laitetaan osa säästöön jos vaikka lähdetään ens syksynä reissuun.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meillä on joka päivä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Muksuilla oli tänään känkkäränkkä kylässä... :/ |O :xmas:
No meillä kun tuo mies ei saa palkkaa "ollenkaan", niin.... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä kyllä eron huomaan normaaliin prossaan ja se ei ole ihan pieni ero... =) Tosin eipä tätä iloa kestä kuin tämän vuoden, mut miehen kanssa jo puhuttiin, että laitetaan osa säästöön jos vaikka lähdetään ens syksynä reissuun.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Noi lomautukset on kyllä ihan syvältä... :/ Jos jotain hyvää etsii, niin onneksi sun palkasta jää edes vähän enempi niin vähän paikkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No meillä kun tuo mies ei saa palkkaa "ollenkaan", niin.... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä kyllä eron huomaan normaaliin prossaan ja se ei ole ihan pieni ero... =) Tosin eipä tätä iloa kestä kuin tämän vuoden, mut miehen kanssa jo puhuttiin, että laitetaan osa säästöön jos vaikka lähdetään ens syksynä reissuun.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Jos molemmat saatas, niin sithän sen ehkä huomaiskin =)
Täältä tais kaikki kaatuaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaatuskohan toi FB kokonaan
Mä laitoin sivun jo kiinni, kun tökki niin pahasti ja heitti erroria koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaatuskohan toi FB kokonaan
No joo, onhan se enempi kun kht =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noi lomautukset on kyllä ihan syvältä... :/ Jos jotain hyvää etsii, niin onneksi sun palkasta jää edes vähän enempi niin vähän paikkaa...Tällästä palkkaa kun saisi aina niin alkais jo olla kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No meillä kun tuo mies ei saa palkkaa "ollenkaan", niin.... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä kyllä eron huomaan normaaliin prossaan ja se ei ole ihan pieni ero... =) Tosin eipä tätä iloa kestä kuin tämän vuoden, mut miehen kanssa jo puhuttiin, että laitetaan osa säästöön jos vaikka lähdetään ens syksynä reissuun.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mä ostin DVD-laitteen , päivän kohokohta... =) ja sitten alkoi alamäkiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ostin tänään kurikset neidille päikkäriin Päivän kohokohta
Johtunee siitä että mä oon saapunut! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä laitoin sivun jo kiinni, kun tökki niin pahasti ja heitti erroria koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaatuskohan toi FB kokonaan
Paitsi mä! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täältä tais kaikki kaatuaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaatuskohan toi FB kokonaan
Eiks toi vaippapaketti haudo :saint: ? *kaivaa verta nenästään*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitähän kaikkee sinne päikkäriin pitäs hommaa...eikai ihmeitä...vaippapaketti ja kurikset olis nyt menossa
Sitä tässä itsekin eniten odottaa että on kaksi tienaajaa perheessä. Eipä sinänsä, enemmän kuin hyvin ollaan pärjätty yhdenkin palkalla, mut ainahan sitä väljää jää aika paljon enemmän kun ollaan molemmat töissä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No joo, onhan se enempi kun kht =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Noi lomautukset on kyllä ihan syvältä... :/ Jos jotain hyvää etsii, niin onneksi sun palkasta jää edes vähän enempi niin vähän paikkaa...Tällästä palkkaa kun saisi aina niin alkais jo olla kohdillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No meillä kun tuo mies ei saa palkkaa "ollenkaan", niin.... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä kyllä eron huomaan normaaliin prossaan ja se ei ole ihan pieni ero... =) Tosin eipä tätä iloa kestä kuin tämän vuoden, mut miehen kanssa jo puhuttiin, että laitetaan osa säästöön jos vaikka lähdetään ens syksynä reissuun.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No laskelmia on kyllä täällä turha tehä....ihan yhtä vähän sitä on ku aina ennenki =(Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No ei kyllä oo huono sullakaan. :flower: Oon jo tässä tehnyt laskelmia loppuvuodelle... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ihan varmasti, mullaki olisAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan pakko oli, hyvät fiilikset nääs!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Eikä ehkä tarvita ottaa täysiä pk-päiviä jne :flower:
Mutta muuten...saa nähä mihin tää menee....eipä sillä, kyllä me pärjätään, mut olishan s kiva, kun molemmat tienais =)