Helmet 2008 ***syksy 2009***

Meidän poika oppi sitten ajamaan pyörällä ilman appareita. =) Ja taas on äiti niin ylpeä sinnikkäästä pikkumiehestään! :D Vauhti on pojalla kyllä ihan tolkuton kun polkee menemään, ite saa juosta rinnalla, kun kuitenkin kaatuilee vielä eikä aina ehdi ottaa jalalla vastaan. Nyt pitää jo vähän jarrutella menoa, kun poika oli sitä mieltä että kun mennään niin ei meinata ja vielä vähän mutkitellaan ja kurvaillaan ja sitten mennäänkin puskaan tai nurin! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meidän poika oppi sitten ajamaan pyörällä ilman appareita. =) Ja taas on äiti niin ylpeä sinnikkäästä pikkumiehestään! :D Vauhti on pojalla kyllä ihan tolkuton kun polkee menemään, ite saa juosta rinnalla, kun kuitenkin kaatuilee vielä eikä aina ehdi ottaa jalalla vastaan. Nyt pitää jo vähän jarrutella menoa, kun poika oli sitä mieltä että kun mennään niin ei meinata ja vielä vähän mutkitellaan ja kurvaillaan ja sitten mennäänkin puskaan tai nurin! :LOL:
:LOL: :LOL: :flower: :flower:
 
Tultiin just miehen kanssa syömässa ja oltiin sellaisessa paikassa mitä ollaan kauan odotettu, että päästään. Oon kyllä ollu siellä ennenkin ja siellä on ihan sikahyvää ruokaa. Tilattiin sitten kunnon hiillostetut pippuripihvit ja hitto, jäi syömättä :snotty: pihvi ja perunat maistu ihan hiillosmakkaralle :LOL: siis oikeasti! En saanu alas. No mies sai :LOL: eli hyvin kävi sen kannalta :LOL:

Mä täytin tänään 30 v B) ja sain sen haaveilemani Lokki valaisimen lahjaks :p
 
Onnea Helmis :flower:

Mitäs tänne? B) Meil on pitäny vähä kiirettä kun toi likkaki lähti liikkeelle tossa joku aika sitte :kieh: :D Nyt istun koneella ja luumupiirakka on uunissa huomisia vieraita varten =)
 
Meillä on poitsu nukkunut nyt 2 täyttä yötä ilman tuttia ja nytkin nukahti hienosti ilman. Viime yönä oli taas hiukan kähjäämistä, mutta ei niin paljoa, että olisin tutin kaivanut esiin. Itseä vaan mietityttää, että kun niitä hampaita taas alkaa puhkeamaan, niin millä ilveellä silloin rauhoitan levottomia öitä??? Että tämmöstä täällä, toisaalta kiva, jos tutista luopuminen käy näinkin helposti, mutta toisaalta surettaa ne edessä olevat levottomat yöt...teen niin tai näin, teen väärinpäin :headwall: :kieh:
 
:xmas: Älkääs nyt vallan riehaantuko!!! :eek: :whistle: Kylläpä täällä osaa olla hiljaista! :|

Mä sain eilen suuren palveluksen kaveriltani ja tämän vanhemmilta. Tulivat kuudeksi tunniksi meille auttamaan mua talon siivoamisessa. Lisäksi todellakin toivat meille lahjaksi pölypussittoman imurin :eek: . Olen ihan häkeltynyt! =) Niin ja sain ämpärillisen puolukkasurvosta pakkaseen =) . Olen ihan onnellisen tyytyväinen. :flower:
 

Yhteistyössä