Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Pusuapina: Ootko miettinyt onnistuisko opiskelu työn ohessa? Jos sulla on vähemmän viikkotuntejakin nyt? Vai minkälaista alaa olet ajatellut?Ttollainen epävarmuus tulojen suhteen on kovin kuluttavaa... :hug:
Mä opiskelisin mieluusti jos täällä meilläpäin olis jotain järkevää, mutku ei ole mikään suurkaupunki niin opiskelumahdollisuudet on aika suppeat. Ja mulle ihan oikeasti kävis joku (kuukausipalkkanen) työkin, mutta eipä niitäkään ole täällä pahemmin tarjolla... Siis jos ei ole koulutusta :|
Ja oikeasti alan olla aika puhki tästä raha-asioitten miettimisestä ja sentin venytyksestä ja kun ei koskaan tiedä mikä iso lasku tulee yllättäen, jos esim. auto tai joku isompi laite hajoaa.

 
Piti piipahtaa vielä ennen nukkumaan menoa... =) Outoa olla ihan itsekseen kotona :whistle: mies yötöissä ja lapset mummilassa, koska mulla oli tänään iltavuoro ja huomenna aamuhuki. Tänään tajusin ihan oikeasti, miten onnellinen saa olla, että lapset voivat olla mummilassa hoidossa :heart: ihan kylmäs ajatus siitä, että lapset olis tämän saman ajan eli tänään puolestapäivästä huomiseen iltapäivään pk:ssa... :/ Tänään oli myös eka päivä, ettei nyt olis niin väliä ollut, vaikkei olis tarvinut töihin mennäkään. :whistle: Ikävähän muruja tulee, kun nähnyt tänään puoliltapäivin ja seuraavaksi sitten huomenna neljän jälkeen...mut ei auta itku markkinoilla, kaipa tähänkin tottuu. Ehkä.

Meillevauvalle onnittelut masunkasvattajien joukkoon liittymisestä! :heart: Mä jätän myös suosiolla väliin tämän joukon! ;) :D

Ja Pusuapinalle :wave: :wave: pitkästä aikaa-oonkin tässä välillä miettinyt, että mihin oot hävinnyt. =)
 

Yhteistyössä