Elloksen Esprit-kaupassa. Ja ihan itelleni klikkailen vaatetta koriin!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missä? =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Shoppailemassa.
Peesaan :/ :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:metu :hug: :hug: toivottavasti tytön tilanteeseen alkaisi jo tulla selvyyttä, kun kerran huonompaan suuntaan menee. :/
Niinpä, toivottavasti saatte pian asiaan selvyyden :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Peesaan :/ :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:metu :hug: :hug: toivottavasti tytön tilanteeseen alkaisi jo tulla selvyyttä, kun kerran huonompaan suuntaan menee. :/
Onnittelut teini-ikäiselle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Jipii, tänään olen taas vuoden vanhempi... :kieh: Mutta virallisesti ikuinen 16-vuotias :xmas:
Tänks tänks Tänään vähän angstia pukannut, mutta heti ilostutti kun kotiin tullessa vastassa oli mun ennnkeli! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Onnittelut teini-ikäiselle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Jipii, tänään olen taas vuoden vanhempi... :kieh: Mutta virallisesti ikuinen 16-vuotias :xmas:
Onnea täältäkin =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Onnittelut teini-ikäiselle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Jipii, tänään olen taas vuoden vanhempi... :kieh: Mutta virallisesti ikuinen 16-vuotias :xmas: