***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Hmm. Enhän mä täällä ole vielä kovinkaan kauaa ollut, mutta kyllä mun silmään on useastikin ottanut sellainen tietynlainen kommentointi ja vähättelyn joissakin asioissa ja jutuissa. Tietynlainen provoilu ja puskista huutelu, joka laitetaan kuitenkin vitsin piikkiin. Mun mielestä monet vaan niistä "vitseistä" on juurikin tätä piilohuikkimista...
Peesiä pukkaa!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Öitä uinujille :wave: Pitäis kyllä mennä itekin, jotta huomenna taas jaksaa :whistle:
Meil on miehel viel ens viikko lomaa :xmas: Mä oon ihan sekasin päivistä kun ei enää hahmota ees viikonloppuja ku toi on kotona :LOL: Vähä on ollu luksusta ku mies on aamuvirkkuna hoitanu aamuvellit ja vaipanvaihdot ja joskus 10 aikaa on tullu pojan kanssa herätteleen mua :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hippa minä ainaki saatan ihan oikeesti vitsillä sanoa jotain....jonka joku sit ottaa liian todesta tms...vai mitä ieva :LOL:
Miten niin liian? Sinun mielestäsi liian, jonkun muun mielestä ehkä ihan syystäkin. =) Ja minä tosiaan taidan olla aika ärhäkkä mielipiteissäni, myös normielämässä, mutta en tosiaankaan pidä piilohärkkimisestä. Sanotaan ihan suoraan vaan, mitä mieltä ollaan taikka pidetään mölyt mahassa. Tai sitten jos piilosta härkitään, niin pitää kestää seuraukset, eli ei marttyrointia tai muuta soopaa jälkikäteen. :)
 
Mä en oikeessakaan elämässä loukkaannu mistään kovin helpolla, mutta en mä kyllä kaikkia vitsejä ihan vaan vitseinä pidä, kyllä niissä mun mielestä muutakin on. Ja musta ainakin tuntuu vähän kurjalta lukea jtn, jonka koen olleen kohdistettu jollekin nimenomaiselle. Ja sit vaan perään kommenttia, että ei palkoja. Mutta eipä tästä sen enempää. Jokainen tavallaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hippa minä ainaki saatan ihan oikeesti vitsillä sanoa jotain....jonka joku sit ottaa liian todesta tms...vai mitä ieva :LOL:
Miten niin liian? Sinun mielestäsi liian, jonkun muun mielestä ehkä ihan syystäkin. =) Ja minä tosiaan taidan olla aika ärhäkkä mielipiteissäni, myös normielämässä, mutta en tosiaankaan pidä piilohärkkimisestä. Sanotaan ihan suoraan vaan, mitä mieltä ollaan taikka pidetään mölyt mahassa. Tai sitten jos piilosta härkitään, niin pitää kestää seuraukset, eli ei marttyrointia tai muuta soopaa jälkikäteen. :)
Liian siinä mielessä, että sitä ei ehkä sellaiseksi ole tarkoitettu...mutta nyt pidän suuni kiinni...

Ja oikeesti, sanokaa jos kyse on minusta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Öitä uinujille :wave: Pitäis kyllä mennä itekin, jotta huomenna taas jaksaa :whistle:
Meil on miehel viel ens viikko lomaa :xmas: Mä oon ihan sekasin päivistä kun ei enää hahmota ees viikonloppuja ku toi on kotona :LOL: Vähä on ollu luksusta ku mies on aamuvirkkuna hoitanu aamuvellit ja vaipanvaihdot ja joskus 10 aikaa on tullu pojan kanssa herätteleen mua :heart:
Luksusta =)
Mun mielestä viikonloput on kivoja, saati lomat, kun hommat voidaan jakaa ja saa itekin välillä vähän taukoa lapsenhoidosta. Vaikka ihanaa se onkin :)
 
Voi teitä :ashamed:
Jos se vain oli lainaus ievan tekstistä....ja ao henkilö nimenomaan sanoo, että ei ole sille tarkoitettu ja että on suivaantunut tästä MUISSAKIN pinoissa, niin miksi kaikki luulee, että tää oli tarkotettu nimenomaan ievalle? :ashamed:
 
Ja noista paloista vielä, niin miksikäs muuten sitä ei saisi vetää palkoja nenuun täällä palstalla? :whistle: Aika moni meistä varmaan normielämässäkin vetää koko purkillisen nekkuun helpommastakin? *nim."Joihinkin asioihin palaa helposti pinna, joihinkin ei koskaan/millään*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onks kukaa pelaillu FB:ssä mitää pelejä? Oisko mitää hyviä vinkkejä?
--peleistä puheenollen..vähänkö tein hyvän kirpparilöydön..4? ostin semmosen vanhan ajan nintendo pelin, sellasen ku donkey konkey oli, ei siis toi donkey peli mutta samanlainen masiina *bansku*
 

Yhteistyössä