***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Huomenta! Täällä on puoliyötä kukuttu ja nyt ei olla sitte paikalla!!! :whistle: Tuota joko ootte hoitopaikkoja hakenee helmillenne? :whistle: Tajusin just että me ei olla.... valmiiksi on paperit kirjotettu mutta ei olla viety pitää tänään palauttaa.... :/ Alkaa töihin paluu olla pelottavan lähellä :eek:
 
Huomenta

hoitopaikoista ei olla vielä haettu, kun tarkoitus olisi, että tyttö menee ensi syksynä hoitoon. Laittelen joskus ensi talvella hakemusta. Minä menen töihin jo helmikuun alusta, mutta ukko jää kotiin vuorotteluvapaalle.

Muut nukkuu vielä tai siis mies ja tyttö nukkuu. Pojat lähti jo kouluun. Tunnin päästä pitäisi mennä esikon kanssa hamppilääkäriin, onneksi on samassa pihapiirissä kuin koulu.

Lumianna ja tyttö 6kk 3vk
 
kalle edelleen kipeenä.. :/ alkaa nyt jo lima irrota..esikoinenki jäi kotiin ku yski viime yönä tosi paljo, harmitti vaan esikoisenki puolesta ku sillä on tänään 6v syntymäpäivä niin se olis halunnu mennä eskariin ja sanoa kaikille että on jo 6v. ens lauantaina olis tarkotus juhlia synttäreitä ja ei vois kyllä vähempää kiinnostaa järkätä jotain juhlia :ashamed: mut pakkopa se on ku tietää miten tärkeät ne lapselle on =)

piipero86 & kalle 6kk 3pvää
 
Huomenta :wave: Luin 6 sivua merkkivaatenirputtamista ja hyppäsin sit tänne :D Yritetään nyt käyttäytyä, ettei tää pino mene ihan Mitäs nyt- meiningiksi :snotty: Mielipiteensä voi sanoa, mutta provoilla ei tarvitse, jos toinen näyttää ottavan itteensä.

Hoitopaikasta Me ollaan siinä ihanassa osassa, että Artun mummi tulee hoitamaan Arttua, kun lähen ens kuussa takasin kouluun :heart:
Meinasin hakea Artulle päiväkotipaikkaa sit kun menen töihin. Eli joskus parin vuoden päästä, jos hyvin käy ;) (=saadaan toinen)

piiperon esikolle synttäri onnea :flower: =) Et haluaisi järjestää synttäreitä esim. Mäkissä tai Hesessä? Eihän se sama asia ole kun kotijuhlat, mutta ei siun tarttis kipeenä rehkiä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
Huomenta! Täällä on puoliyötä kukuttu ja nyt ei olla sitte paikalla!!! :whistle: Tuota joko ootte hoitopaikkoja hakenee helmillenne? :whistle: Tajusin just että me ei olla.... valmiiksi on paperit kirjotettu mutta ei olla viety pitää tänään palauttaa.... :/ Alkaa töihin paluu olla pelottavan lähellä :eek:
Ei olla haettu, kun ei ole tarkotus töihin ihan lähiaikoina palailla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ja noista paloista vielä, niin miksikäs muuten sitä ei saisi vetää palkoja nenuun täällä palstalla? :whistle: Aika moni meistä varmaan normielämässäkin vetää koko purkillisen nekkuun helpommastakin? *nim."Joihinkin asioihin palaa helposti pinna, joihinkin ei koskaan/millään*
Toki saa vetää, mutta jos sitä ei ole henkilökohtaiseksi tarkotettu, niin en ymmärrä :whistle:
No, Ippuhan kyllä myöhemmin kertoi käsittäneensä sen leveilynä ja minähän nimenomaan suivaannuin siitä asiasta. :whistle: Summa summarum, vaikka ei ollut henkilökohtaiseksi tarkoitettu, niin se henkilöityi minuun, koska minun tekstiäni lainattiin ja minun luultiin leveilleen. On helppoa lainailla jonkun tekstiä ja sanoa, älä ota henkilökohtaisesti. Se esimerkiksi on sitä piilohärkkimistä. ;)
Okei...eli jos ippu ois vaan uuden keskustelun alottanu aiheesta, niin se olis ollu ok? :whistle:
Riippuu millä lailla se olis ilmaistu. Luulen, että jokainen huomaa, milloin on tarkoitus näpäyttää ja milloin vain asiallisesti kertoa mielipiteensä. ;)
Tämän yhden kerran palaan vielä aiheeseen...juuri tuo mustattu oli Ipun pointti!!! Minua suututtaa NIIN paljon ipun puolesta, ettei oo tosikaan :ashamed:
 
Huomenta mammat! :wave:
Täällähän olikin jatkettu juttua vielä hyvä tovi mun poistumiseni jälkeenkin! :D
Eipä siinä oikeestaan mitään kommentoitavaa enää ollu, paitsi ehkä se, että aloitukseni aiheesta ois tosiaan pitäny tehä ihan omana viestinään, eikä Ievan viestiä lainaten, koska tolleen se kyllä kieltämättä henkilöityä paljosti Ievaan, mikä taas ei ollu ollenkaan jutun tarkoitus eikä pointti. Pahoittelut tästä Ievalle, ja muillekin joiden mieli pahoittui Ievan puolesta tai muutoin! :ashamed:

Kunnon kassillisen keräsin vaatehuoneesta just kirpparille vaatteita, tiiättehän semmosen Ikean ison sinisen muovisen kassin, ja lisääki vielä ois. Entuudestaanki yks muovikassillinen on siellä jo, ja kenkiä ja talvitakkeja ois vielä... tänään pitäis käydä varaamassa paikka, kun vaan keksis kummalle kirppikselle täällä veis.

Piiperolle ja pesueelle paranemisia, ja esikoiselle ihanaa synttäripäivää ja paljon onnitteluja naapurin tätsältä!! :flower: =)
 
Riittipä tuosta eilisestä aiheesta vänkäämistä koko yöksi :/ Uusi päivä ja uudet kujeet tänään :D

Poika heräili viime yönä noin 20 min välein eli oon hyppinyt koko yön huoneesta toiseen |O Hampaat taitaa nyt vaivata, koska poika on purrut mua ikenillään rintaan eilen ja tänään :eek:

Piiperon porukalle parasnemisia ja onnittelut esikoiselle :flower:

Mä vein päivähoitohakemuksen tuossa pari viikkoa sitten läheiseen päiväkotiin. Vuoden alusta ois poika menossa jo hoitoon :| Mä palaan töihin joulukuussa, mutta joulukuun hoidosta vastaavat mies (koulussa tod.näk. lyhyempää päivää) ja pojan kummisetä (mun pikkuveli) =)
 
Kävin sitten kokeilemassa meidän seuraavaa istuinta tonne autoon, ja kappas sitä ei saa sinne kiinni |O Ja meillä on kuitenkin suht iso auto, mutta koska takapenkillä kolme erillistä penkkiä niin se etuosan muovihärpäke ei mahdu sinne kunnolla joten ei tosta istuimesta oo käyttöön. Eikä oo kun ihan pienestä kiinni :/

Mietittiin eilen että näinköhän se on me jotka häiritsee pojan unta, koska yleensä herää ekan kerran kun mennään nukkumaan ja sit se onkin sitä valvoskelua. No, päätettiin että tänään siirretään sänky omaan huoneeseen ( :'( ) mutta eikös tuo poika nukkunut yön hyvin. Että uhkailu toimii jo tässä iässä :whistle:
 
Vinja Hitto, että harmittaisi tuollanen :headwall: Mie olen niin stressannu tän turvaistuinhomman kanssa, että varmaan repeäis pää, jos se tuleva istuin ei sitten mahukaan autoon :kieh: Sit pitää kylmästi ottaa se toiseksiparas vaihtoehto, joka on 180? kalliimpi :| *nielaisu*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tämän yhden kerran palaan vielä aiheeseen...juuri tuo mustattu oli Ipun pointti!!! Minua suututtaa NIIN paljon ipun puolesta, ettei oo tosikaan :ashamed:
--ja minnuu suututtaa sen puolesta että täällä saa kohta oikeesti miettiä mitä kirjottaa tai minkälaisiä hymiöitä saapi käyttää..jokainen kirjoittakoon ihan omalla persoonallansa, hymiöiden ja merkkien kera, jos joku haluaa kirjottaa että ruskovillan tumput ja toinen että vuorelliset lapaset niin siittä vaan.
Siihen asti kun jutellaan lapsista, vaatteista ja kaikesta maan ja taivaan välillä niin kukin tyylillään tarpokoon :wave: .
Mielipiteitä saapi vaihtaa ilman muuta ja tottahan toki olla muutakin mieltä mut hei oikeesti voi välillä miettiä että onko oikeesti pakko...tai jos on pakko niin sitten kestääpi seuraukset mukisematta. Tää kirjotus koskee nyt ihan yleisesti ottaen tätä kirjottelua täällä. Että semmossii tuumi hän het aamutuimaan :wave:
 
että huomenta täälta suunnalta, meillä neiti nukkui räkäsestä olostaan huolimatta hyvin ja ihan kun ois vähän vähempi räkänen tänään.
Illalla otettiin yhessä piiiiiiiiiiitkä lämmin suihku niin johan rupes räkä irtoomaan. Neiti istu bumbossaan ja oli ihan fiilareissa, lätkytti jaloillaan minkä kerkes :heart:
 
Ohhoh, nyt oli niin kiivasta keskustelua ollut yön pitkinä tunteina, että oli pakko lukea koko litania ;). Parempi kuitenki jättää kokonaan kommentoimatta ja juttelen vaan vauva-asioista... Eli:

Ei olla haettu vielä hoitopaikkaa. Täällä pitää kyllä lähes vuotta aiemmin laittaa hakemus, jos meinaa tähän lähipäiväkotiin tms. päästä, joten ois kyllä ajankohtaista, vaikka vielä ehkä sen vuoden olisinkin kotona. Ootteko muuten jo ilmoittanu työnantajille hoitovapaan pituudesta?? Mä en oo ja se pitäis kans tehä... Jotenkin vaan rasittaa koko ajatus jo valmiiksi, vaikka etukäteen oon jo sanonu, että jonkin aikaa aion hoitovapaalla olla.

Meillä oli kans aika levoton viime yö |O. Jos sais täs vaikka yhen kunnon yön nukuttua välissä, niin seuraavana yönä vois koittaa hyssytellä vaan tissin sijaan. Nyt kun on koko ajan väsynyt, niin ei jaksa muuta ku sen tissin vaan työntää suuhun, kun sillä rauhottuu aina heti :ashamed:. Omaa laiskuuttakin siis osittain nää yösyötöt...

Päikkärit on meillä palautunu taas hyviksi, eilenkin veti 2h ja 1,5h unet. Jes :D Ja nyt pois...

Piipi ja typykkä 6kk ja risat
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tämän yhden kerran palaan vielä aiheeseen...juuri tuo mustattu oli Ipun pointti!!! Minua suututtaa NIIN paljon ipun puolesta, ettei oo tosikaan :ashamed:
--ja minnuu suututtaa sen puolesta että täällä saa kohta oikeesti miettiä mitä kirjottaa tai minkälaisiä hymiöitä saapi käyttää..jokainen kirjoittakoon ihan omalla persoonallansa, hymiöiden ja merkkien kera, jos joku haluaa kirjottaa että ruskovillan tumput ja toinen että vuorelliset lapaset niin siittä vaan.
Siihen asti kun jutellaan lapsista, vaatteista ja kaikesta maan ja taivaan välillä niin kukin tyylillään tarpokoon :wave: .
Mielipiteitä saapi vaihtaa ilman muuta ja tottahan toki olla muutakin mieltä mut hei oikeesti voi välillä miettiä että onko oikeesti pakko...tai jos on pakko niin sitten kestääpi seuraukset mukisematta. Tää kirjotus koskee nyt ihan yleisesti ottaen tätä kirjottelua täällä. Että semmossii tuumi hän het aamutuimaan :wave:
Näinhän se on ;)
Minä en oo tä'ällä
kertaakaan kieltäny ketään tekemästä/sanomasta MITÄÄN, yleisesti vain otin kantaa asiaan, joka YLEISESTI OTTAEN ärsyttää...ei pelkästään palstalla, vaan ihan live-maailmassakin...miksi se on niin vaikea ymmärtää :ashamed:
Kai täällä saa sanoa, jos ärsyttää joku...yhtälailla kuin saa sanoa, että pitää jostain...mun tyyli ei todellakaan ole olla mielinkielin vain siksi, että valtaosa tykkää :|
 

Yhteistyössä