***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Huomenta.

Meillä oli taas ihana yö sen tunnin huutokonsertin+tassuttelun jälkeen :)
Poika heräsi yhdeltä, laitoin tuttia ja taputtelin. Puoli neljältä maito. Varttia vailla kahdeksan ylös. Sain itsekin nukuttua väli-ajat =) en tiedä johtuuko tuosta unikoulusta, vaiko ihan sattumaa. Mies ei osallistu. Meillähän on nyt ollut ehkä noin kuukauden verran sitä isi-ei-kelpaa -juttua. Poika hermostuu kahta kauheammin jos iskä julkeaa tulla häntä nukuttamaan tai syöttämään yöllä.
Kyllä ehdottomasti jatketaan tätä.

Kohta kyläilemään veljeni luokse, siellä on tammikuussa syntynyt serkkupoika :heart:

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille :wave:
 
Kiva kuulla Pessi hyvästä yöstä =) sori en muistanut tota teidän isi-juttua

Meillä tassuteltiin kerran,eikä tissiä edelleenkään =) mutta minähän silti nukun semmosta koiran unta kun kuulostelen ja odotan koska itku alkaa
 
Huomenta :wave:

Täältä lakeuksilta kirjoittelen, ollaan oltu täällä taas torstaista saakka, joten en oo ehtinyt palstailemaan. Ja kylläpä nyt harmittaa, kun ootte olleet Kumman kaa :D Liinamarin valinnat ja perustelut oli etenkin mun mieleen :D

Onnea Helmiäisille uusista hampaista ja unikoululaisille tsemppistä. Mä mielellään lukisin sen monistevihkosen ma, josta Liinamari tuolla aiemmin kirjoitti :)

Meillä ei oo ostettu mtn vettäpitävää toppahaalaria. Ainoastaan vaunupuku. Mä ajattelin pärjätä tarpeen vaatiessa vk-puvulla ja alle villapuku, kun on kylmä. Muuten pidetään vaunutoppapukua. Ostin eilen A:lle sen jääkarhupussin. Se on kyllä niin lämpimän oloinen, pakkasia odotellessa :D

Meillä on aina mukana kaksikin nuuhkua, mun paita ja sit semmonen unirätti. A kietoo niitä aina nukahtaessaan naamalle :heart:

Mutta nyt puuhaamaan :wave:
 
Huomenta siis,

Onnittelut hyvistä öistä :flower: . Meillä neiti herää kerran yössä syömään ja oon ihan suosiolla lykänny pullon suuhun, ite on tahtiian vähentäny, ennen tarvi kahesti pullon.

Unirätti meilläkin on vaikka itekkin sitä jännitin kovin niin ei kyl oo ikinä mitään onkelmia tullu, pyörittelee käsissään ja joskus tunkee naamalle mut siitäkin huolimatte henki kulkee vallan hyvin, siirrän pois sit kun on nukahtanu. Sängyssä myös nuo Iksun isot pehmolelu systeemit, herra ja rouva kroko, tai no toinen tais olla Hippo :D

Muutama vastaus kumman kaahan; Jonne, Orlando, Sauli, Bäkkärit, siinäpä ne mitä musitin, tai sanottasko halusin muistaa :LOL: :LOL:
 
Heippa kaikille :flower: !

Täällä ystävän häät kunnialla hoidettu ja A:n yö oli mennyt hyvin mummon kanssa.Kiitos tsempityksestä!! Poika oli tosiaan nukkunut paremmin kuin koskaan :heart: .On se kumma...

No, yöt tuntuu täälläkin taas paremmilta muutenkin.Jos helmivauvat alkais nyt kaikki nukkumaan yönsä hyvin :heart: =) ...

Ihana syyskeli muuten! Ainakin täälläpäin..!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
zukulla onkin jännät paikat siellä... :xmas: Ihanaa aina, kun läheiset vauvaantuvat. :heart: Toivottavasti kaikki menee mutkattomasti ja tätiydyt pian! =)
Sisko sai pojan vähän ennen puolta yötä. Papan synttäri lahja :D :heart:
Pojalla painoa 4600g ja pituutta 53cm :saint:
Isoveli (5v) oli huolehtinu, et onhan äitillä varmasti tarpeeksi vaatteita sille ja isosisko (3v) kysyny, et saako sitä silittää. Isoveli (4v) oli kysyny et "eihän se ole "pentu" koira..kun mä pelkään koiria" : B)
 
Zuku onnittelut tädille :flower: ihan miehen kokoinen sit tulla tupsahti ja hauskoja nuo lasten kommentit =)

Käytiin just syömässä burrittoja,ähky.Mä vedin samanlaisen satsin kuin mun sata kilonen mies ja namit päälle :whistle: :ashamed:
 
¨Heips!

Eilinen ilta meni kaverin kanssa viihteellä :D Käytiin yksillä ja kaverin pyynnöstä tuotiin auto kotiin ja lähdettiin parissa kuppilassa käymään ihan ex tempore =) Hauskaa oli ja parin tunnin unien jälkeen nousin aamulla virkeänä ylös. Tänään ollaan oltu mummulassa (mun äidin luona) ja mies oli kalassa. Kilttinä tyyppinä mies toi porukalle pizzat kalareissultaan paltessa, joten ei tarvii edes ruokaa tehdä tänään. Eli kyllä mun nyt kelpaa, vaikka väsyttääkin hiukan :D

Meen nyt lukeen teidän juttuja...palaan kommentoimaan...
 
Zukulle onnittelut jälleen tätiydestä :flower:

Yövaatetuksena
meillä on nyt kun on ollut viileämpää (21 astetta sisällä) pitkähihainen body+pitkähihainen yöpuku+sukat sekä ohut unipussi. Peittoa oon koittanut nyt öisin laittaa, kun jkädet aamuyöstä olleet hiukan viileät lämpötilan laskiessa parinkympin kieppeille. Hakusessa ois edelleen paksumpi unipussi, mutta en oo löytänyt vielä, joten saatan netistä tilailla, kunhan jaksan perehtyä asiaan.

Pojalla on nukkuessaan unirätti (harso) sekä sellainen teddykompanietin tikrurätti.

Muuta en nyt muista...Kumman kaa -juttuja oli hauska lueskella :D
 
eilen ja vielä tänäänki on juhlittu synttäreitä ja vielä olis yhdet vieraat käymättä, ihmeen kivuttomasti nuo juhlat meni. kakun teossa tosin oli yks jos toinenki mutka ja en ite ainakaan oikein tykänny ku laitoin pohjaan pähkinää niin se maistu vähä turhanki vahvasti vaikka en edes laittanu niin paljoa ku ohjeessa oli..no kyllä tuo on kuitenki menny melkein kokonaan, onneksi, niin ei jää pyörimään jääkaappiin.
eilen säikähdin aikalailla ku lapset alko riehkasta olkkarissa niin yhtä äkkiä keittiöön kuulu että "hammas irtosi!" :eek: :eek: :eek: sitte äkkiä olohuoneeseen kattomaan miten oli sattunu,mut onneksi oli vaan maitohammas joka oli jo kovasti heilunu.
esikoinen on ollu tosi mielissään kaikista lahjoista, nyt on sitte isompi reppu saatu ja syyspuku ja paljon noita bionicle ukkoja,pelikortit ja ties mitä muuta..

tänään kävi sitte yhdet kaverit joilla on helmikuussa syntyny poika ja ne kallen kanssa rymysi lattialla niin kalle oli tosi ihmeissään että mikäs kaveri se tämä on ja varovasti kävi naamaa hipasemassa :D toinen taas ei ollu yhtään kiinnostunu, kalle vaan kyyläsi hiljaa.

mut nyt kahvia hörppimään :p

piipero86 & kalle 6kk 1½vkoa
 

Yhteistyössä