***HELMET 2008*** Kesäviikko 35/ pino2

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Asiasta kukkaruukkuun... Nukkuuko teidän helmet jo pitkät pyjamat päällä? :wave:
Meil on nukkunu vissii pari viikkoa nyt..
Meillä myös on nukuttu nyt parin viikon ajan pitkilläpöksyillä. Body on edelleen lyhkähihainen, mutta mietin just, ettämeillä alkaa olla sen verta viileetä, että taidetaan siirtyä kokopyjamiin.

 
Onkos teilla pienokaisilla sängyssä joku unikaveri tuli mieleen kun unikoulussa joku turvajuttu pitäis oola sänkyyn tai siis lohtu.Rätistä poika tykkäis,mut kun alkaa tunkee sitä naamnsa päälle ja leikkii kukkuu leikkiä :headwall: :D ja mä pelkään et se yöllä tukehtuu siihen kun alkaa unissaan sen kanssa vääntämään
 
yövaatetuksesta nyt on poju nukkunu kunnon yövaatteis jo varmaan kuukauden verran,se kun ei suostu peittoa pitää ollenkaan päällään :heart:
kesällä nukuttiinki vaan vaippasillaan tai lyhkähihaisella bodylla,oli tosi kova hikoilemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Onkos teilla pienokaisilla sängyssä joku unikaveri tuli mieleen kun unikoulussa joku turvajuttu pitäis oola sänkyyn tai siis lohtu.Rätistä poika tykkäis,mut kun alkaa tunkee sitä naamnsa päälle ja leikkii kukkuu leikkiä :headwall: :D ja mä pelkään et se yöllä tukehtuu siihen kun alkaa unissaan sen kanssa vääntämään
Meilläki leikitään kukkuu leikkiä rätin kanssa jos ei olla tarpeeks väsyneitä. Sitte kun väsy tulee niin rätti on kainalossa ja siinä se on koko yön. Ihan pienestä asti poika on nukkunu rätin kanssa :heart:

*Muoks* Löytyy sieltä sängystä muitaki unikavereita kyl ja aina välillä kainalossa on muutakin rätin lisäks =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Onkos teilla pienokaisilla sängyssä joku unikaveri tuli mieleen kun unikoulussa joku turvajuttu pitäis oola sänkyyn tai siis lohtu.Rätistä poika tykkäis,mut kun alkaa tunkee sitä naamnsa päälle ja leikkii kukkuu leikkiä :headwall: :D ja mä pelkään et se yöllä tukehtuu siihen kun alkaa unissaan sen kanssa vääntämään
meillä on sellainen unirätti ja poika nukahtaa siten, että se on naaman päällä. Tietty otan sen sitten yöks pois. Kai se on periytyvä ominaisuus kun itsekin tykkään joskus nukkua tyyny naamalla.
 

Yhteistyössä