Asiasta kukkaruukkuun... Nukkuuko teidän helmet jo pitkät pyjamat päällä? :wave:
Meil on nukkunu vissii pari viikkoa nyt..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Asiasta kukkaruukkuun... Nukkuuko teidän helmet jo pitkät pyjamat päällä? :wave:
Meillä myös on nukuttu nyt parin viikon ajan pitkilläpöksyillä. Body on edelleen lyhkähihainen, mutta mietin just, ettämeillä alkaa olla sen verta viileetä, että taidetaan siirtyä kokopyjamiin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on nukkunu vissii pari viikkoa nyt..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Asiasta kukkaruukkuun... Nukkuuko teidän helmet jo pitkät pyjamat päällä? :wave:
Millon milläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil on nukkunu vissii pari viikkoa nyt..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Asiasta kukkaruukkuun... Nukkuuko teidän helmet jo pitkät pyjamat päällä? :wave:
Meil sama.. tosin edelleen se pitää laittaa päälle vasta kun poika on nukahtanu.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä kans aiemmin potkittiin peitto pois. Nykyään se saa olla osan yöstä päälläkin.
Meil sama.. tosin edelleen se pitää laittaa päälle vasta kun poika on nukahtanu.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä kans aiemmin potkittiin peitto pois. Nykyään se saa olla osan yöstä päälläkin.
Meilläki leikitään kukkuu leikkiä rätin kanssa jos ei olla tarpeeks väsyneitä. Sitte kun väsy tulee niin rätti on kainalossa ja siinä se on koko yön. Ihan pienestä asti poika on nukkunu rätin kanssa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Onkos teilla pienokaisilla sängyssä joku unikaveri tuli mieleen kun unikoulussa joku turvajuttu pitäis oola sänkyyn tai siis lohtu.Rätistä poika tykkäis,mut kun alkaa tunkee sitä naamnsa päälle ja leikkii kukkuu leikkiä :headwall: ja mä pelkään et se yöllä tukehtuu siihen kun alkaa unissaan sen kanssa vääntämään
mä vedin yöpalaks 6 perunaa,3 kanapihviä ja pippurikastiketta tossa just äsken pieni kevyt iltapala olo on nyt aika :x yleensä päivälläkään ikinä syö nuin paljoo...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Pakko syödä nyt
mutta vielä Take That vai Backstreet Boys
meillä on sellainen unirätti ja poika nukahtaa siten, että se on naaman päällä. Tietty otan sen sitten yöks pois. Kai se on periytyvä ominaisuus kun itsekin tykkään joskus nukkua tyyny naamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Onkos teilla pienokaisilla sängyssä joku unikaveri tuli mieleen kun unikoulussa joku turvajuttu pitäis oola sänkyyn tai siis lohtu.Rätistä poika tykkäis,mut kun alkaa tunkee sitä naamnsa päälle ja leikkii kukkuu leikkiä :headwall: ja mä pelkään et se yöllä tukehtuu siihen kun alkaa unissaan sen kanssa vääntämään
samoin ja unikavereita on pupu, kettu, tiikeri ja nasu :heart: ja tietty tutit ja rätti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meil sama.. tosin edelleen se pitää laittaa päälle vasta kun poika on nukahtanu.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä kans aiemmin potkittiin peitto pois. Nykyään se saa olla osan yöstä päälläkin.
Mä aion laittaa tutin suuhun :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Tää menee nyt kans laittamaan rättiä naamalleen,jos vaikka ehtis laittaa silmät kiinni ennen ekaa tassutusta :wave: kukahan noista kumman kaa uroksista tulee uniin