***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

ei pitäs mennä lukemaan tautisivuja, ku mietin et onkohan tällä neitillä vauvarokko tulossa.. ja sit siel sivulla sanottiin et vauvarokon aikana kuumekouristus tulee useimmiten ensimmäisen kerran...et hui ku alko hirvittään...aamulla taidan varata meille lekurille ajan..kun korvaa rappaa ja kuume pyörii ad.39.8 laskee supolla 38:n.
syö kuitenki kohtuudella ja juo ihan OK
 
Anno mä tykkäsin siitä missä oli kaloja olikos nimeltään vedenalainen maailma =)

Kirppikselle en ole minäkään vienyt vielä mitään enkä varmaan hennokkaan,vaikka olis ihan uusiakin vaatteita laatikollinen :ashamed: ja niin itsekäs olen etten edes anna lainaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_63_204 tai tämä:

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=28_62_191

Voisko joku laittaa viel että kuinka niitä linkkejä laitetaa sillee kivasti.. että tossaki ois lukenu vaan vaikka että viidakko tai veden alla :ashamed:
Se linkki minkä kirjoitat, pitää olla muotoa [ url = osoite ] Teksti minkä takana linkki on [ / url ]. Ilman välilyöntejä tietystikin =)

Eli esim. toi ensimmäinen ois näin: [ url = h t t p : / / w w w . l a s t e n h u o n e . f i JNE... ] Vedenalainen maailma [ / url ]

Vedenalainen maailma

Jos et huonon selitykseni avulla hoksi, ni lainaa tätä mun viestiä, ja katso miten oon tuon linkin tehnyt, katso ihan merkki kerrallaan tarkkaan, kyl se siitä aukee! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
ei pitäs mennä lukemaan tautisivuja, ku mietin et onkohan tällä neitillä vauvarokko tulossa.. ja sit siel sivulla sanottiin et vauvarokon aikana kuumekouristus tulee useimmiten ensimmäisen kerran...et hui ku alko hirvittään...aamulla taidan varata meille lekurille ajan..kun korvaa rappaa ja kuume pyörii ad.39.8 laskee supolla 38:n.
syö kuitenki kohtuudella ja juo ihan OK
Käväse lääkärillä, ni saat selvyyden. Onhan sitä kuumetta jo selkeästi.Meillä oli viime viikolla vähän lämpöä, mut arvelisin, että hampaista johtuvaa.Meni parissa päivässä ohi, parit supot laitoin.Meillä oli max. 38.3.kuumetta.Voi, ikävä.Jaksamisia pienelle myös. :heart:
 
Kiitoksia Ipulle neuvoista, mie harjottelen tota vaikka iltamyöhäisellä täällä ;) :D Hyvät neuvot annoit, se on sitte vaa käyttäjästä kiinni jos en noista tajua :ashamed:

Mä tykkään noista molemmista, mies enemmän tosta vedenalaisesta. Mie haluisin apinoita
mutta niitä ei varmaa kauheesti tavata veden alla :D Molemmat noi on samanlaisia toteuttaa varmaan, paria eri väriä kun lätkii seinälle, vedenalaisessa oikeestaan kolmea :D Vaikee valinta kun oon ostanu jo uuden maton, seinälamput ja taulut sinne :ashamed: Matto käy vedenalaiseen, lamput viidakkoon ja taulut ei mihinkään :D Hyvin alotettu tän toteutus :ashamed:
 
Täältä myös viidakolle ääni, ihanan värikäs :heart:

MEillä muuten on nyt menny kaks päivää että neiti ei oikeen nuku kun kahet päiksyt |O , ihan hyvin vois viel kolmet ottaa :D

öö..olikohan mul muuta
, ei kait sitten :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Täältä myös viidakolle ääni, ihanan värikäs :heart:

MEillä muuten on nyt menny kaks päivää että neiti ei oikeen nuku kun kahet päiksyt |O , ihan hyvin vois viel kolmet ottaa :D

öö..olikohan mul muuta
, ei kait sitten :LOL:
No, juu =) .Meillä sama juttu pienet aamupäikkärit on jääneet pois, kaksilla päiväunilla nyt edetään.Kyllä tosiaan vois ehkä ne kolmannetkin ottaa |O ..
 
Mä oon ite aina haaveillut lapselleni tekevän viidakkohuoneen :heart: Joten mulla lähtee ääni sille. Vaikka vesimaailmakin on kiva :)

Kiitos Sanomataloseuralle, oli mukava nähdä teitä livenä :) A rakastaa sitä Br-lelujen palaketjua, ihan lemppari jo nyt :)

Täällä myös vietetty tänään 6kk päiviä, onnea kaikille muillekin niitä juhliville
:flower:

PAlaan myöhemmin, nyt iltapuuhiin :)
 
Ai niin kirppis juttuun, kyl vaan on pakko pistää joitan kampsuja eteenpäin, lähinnä meille turhakkeita ja sit vaatteita mitä en oo koskaan neidillä käyttäny ja en varmaan tuu seuraavillakaan/ seuraavallakaan (sitten joskus ) käyttämään...

Kummallisesti tuota kampsua aina kertyy... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
hei! kuuntelin tuossa yleltä samalla lastenradiota..ja tuli mieleen et mitä jos helmimammat 2008 ja vauvat lähettäisivät terkkuja lastenradiossa? onko ihan pöhkö idea?
Kelle me terkkui lähetettäis... :xmas:
Ööööö :saint: vaikka muille helmikuisille :LOL: :LOL:
Joo...helmimammat 2008 lähettävät terkkuja muille helmikuussa vauvoja pyöräyttäneille...niille jotka eivät vielä kuulu kaksplussan helmieliittiin...tai jotain...

Ei oo mielestäni hassumpi idea, mut tuota kohderyhmää vielä täytyy vähän tarkentaa... :D
 
Huomenta mammat!

Kiitos eilisestä kahvseurasta Hilppa, ieva, Liinamari, Kenzie ja Meillevauva! Kivaa oli. Erityisesti jäi mieleen Kenzien ja Liinamarin hurmuripojat :heart: :heart: :heart: ja Meillevauvan neidin notkeus. ;)

Mulla oli eilen tällainen ilta
ja sama meno jatku tänään aamulla. Huusin muun muassa esikoiselle tarhamatkalla niin,että ainakin puolikylää raikas. :headwall: :x

Saattaa tänään olla meitsillä vähän hiljaisempaa tää palstailu. Niin illan jutut eivät liittyneet mitenkään iltapäivän kahvitteluun. ;)

Tällaisen kuitenkin poimin noista vanhoista kommentoitavaksi:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Pessi, tuli muutes mieleen noista korvista että kandee tarkkailla tilannetta, kaverin vauva oli nuhanen ja käivävät terkkarissa varmaan kahesti ja ei löydetty mitään vikaa. mutta sit kun vaan jatku kitinät ja korvan hieroskelut niin menivät yksityiselle ja korvatulehushan siellä oli kuiteskin :/ :wave:
Mun sisko tutkii työkseen lasten korvatulehduksia ja väittää, ettei tavallisella terveyskeskuslääkärillä ole yleensä edes valmiuksia tunnistaa pioenten lasten korvatulehdusta.
 
Huomenta mammat!

Kiitos eilisestä kahvseurasta Hilppa, ieva, Liinamari, Kenzie ja Meillevauva! Kivaa oli. Erityisesti jäi mieleen Kenzien ja Liinamarin hurmuripojat :heart: :heart: :heart: ja Meillevauvan neidin notkeus. ;)

Mulla oli eilen tällainen ilta
ja sama meno jatku tänään aamulla. Huusin muun muassa esikoiselle tarhamatkalla niin,että ainakin puolikylää raikas. :headwall: :x

Saattaa tänään olla meitsillä vähän hiljaisempaa tää palstailu. Niin illan jutut eivät liittyneet mitenkään iltapäivän kahvitteluun. ;)

Tällaisen kuitenkin poimin noista vanhoista kommentoitavaksi:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Pessi, tuli muutes mieleen noista korvista että kandee tarkkailla tilannetta, kaverin vauva oli nuhanen ja käivävät terkkarissa varmaan kahesti ja ei löydetty mitään vikaa. mutta sit kun vaan jatku kitinät ja korvan hieroskelut niin menivät yksityiselle ja korvatulehushan siellä oli kuiteskin :/ :wave:
Mun sisko tutkii työkseen lasten korvatulehduksia ja väittää, ettei tavallisella terveyskeskuslääkärillä ole yleensä edes valmiuksia tunnistaa pienten lasten korvatulehdusta.
 

Yhteistyössä