***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hippa: Pari kaveria on menossa MLL:n muskariin, Ogeliin eiks vaan? :whistle: Me mennään tuohon srk:n muskariin, 20 erkkiä/lukukausi, ei paha. :xmas:
Me ollaan menossa tohon Kumpulaan, se on lähempänä :) 45 euroa kausi. Ei hirmu paha sekään..Toivottavasti olis sen arvoinen
:)
Ahaa, Kumpulassakin on MLL. =) Ei tosiaan paha tuo 45 eksuakaan. =)
Tuu sinne, jos seuris on huono :D
Seuris on hyvä. =) Oltiin siellä jo viime keväänä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hippa: Pari kaveria on menossa MLL:n muskariin, Ogeliin eiks vaan? :whistle: Me mennään tuohon srk:n muskariin, 20 erkkiä/lukukausi, ei paha. :xmas:
Me ollaan menossa tohon Kumpulaan, se on lähempänä :) 45 euroa kausi. Ei hirmu paha sekään..Toivottavasti olis sen arvoinen
:)
Ahaa, Kumpulassakin on MLL. =) Ei tosiaan paha tuo 45 eksuakaan. =)
Tuu sinne, jos seuris on huono :D
Seuris on hyvä. =) Oltiin siellä jo viime keväänä. =)
Se oli meidän kulkujen kannalta vähän huonosti, muuten oltais tultu sinne
;)
 
Ei meilläkään ieva oo enää esikoisella sairaskulukorvausvakuutusta (vai mikä se sanahirviö olikaan), mutta onneks jätettiin tapaturmavakuutus.

Meillä anoppi on mahdoton kutoja. Mulla on tallessa lähes kaikki sen esikoiselle kutomat villavermeet, mutta kutoo nyt uusia vaaleenpunaisia tolle likalle. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mummo on tulossa puolilta päivin hakee välimallia yökylään...ei mummo tiiä, et joutuu jäämään kyllä lapsen likaksi ensin :LOL: :LOL:
Miks meil ei oo välimallia... |O On kyl ekamalli ja tokamalli...

Parempi ettei mummo tiiä...noin tuo lapsenhoidon järjestäminen toimii parhaiten. Ainoo onkelma on vaan se että miten saada mummo tulemaan käymään silloin ku menoo... :p
Pitää laittaa lapset soittamaan *mummooo...voitko tulla t'änään* :saint: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ei meilläkään ieva oo enää esikoisella sairaskulukorvausvakuutusta (vai mikä se sanahirviö olikaan), mutta onneks jätettiin tapaturmavakuutus.

Meillä anoppi on mahdoton kutoja. Mulla on tallessa lähes kaikki sen esikoiselle kutomat villavermeet, mutta kutoo nyt uusia vaaleenpunaisia tolle likalle. :heart:
Meilläkin anoppi on mieletön kutoja. Viime talveks saatiin vaikka mitä ihanuuksia, mutta nyt ei taideta saada. :( Taitaa olla välit poikki. :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko teil viel tallel äppäpakkauksen vaatteet? Mä just tyhjensin kaapista liki kaikki 70cm bodyt... :whistle: ja laitoin vinttikomeroon.
Meillä ei oo 70-senttisiä ees otettu käyttöön :whistle: :kieh:
Samoilla linjoilla täällä. ;) Bodyt taitaa kyllä olla suurimmaks osaks 70-senttisiä, kun noi kestot on vähän tuhteja, mutta teillähän ei kestoja ollu eikä tullu. :LOL:
Meilläkään ei oo vielä 70-senttiset käytössä, vaikka tosin vois ihan hyvin mennä kestojen kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Mietin vaan, että mihin olen pääni pistämässä :LOL:
No, korkeintaan nolaat ittes telkussa ja sen jälkeen kaikki muistaa sut... :LOL: joten ei hätää...rohkeesti vaan... :wave:
Näin varmaan meinataan...eihän se ota jos ei annakaan. Ja matkalahjakortti olisi ihan kiva saaha. :D
No sinne vaan! =) Mä en oo tuosta ohjelmasta ennen kuullutkaan. Millos sen olis tarkoitus alkaa?
Syksyn jaksot kuvataan syyskuun alussa. Kait sitten joskus lokakuussa alkaa tulla ulos.
Jaahas ja sit syyskuussa helmimammat stydioyleisönä,uus treffipaikka :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
meillä on ollu ongelma repun kanssa, et varpaat meinaa jäätyä vaikka muuten hyvä :whistle:
...reppu kuuluu laittaa selkään...eikä jalkaan...

Juu...ei naurata muakaan...nyt mä ryhdistäydyn. Lupaan! :xmas:
Joojoo, selässä se onki :p Ja likka repussa |O :LOL: :saint:
Meillä on vielä edessä. Se on jotenkin niin ihana siinä, ettei raaski edes kokeilla taakse. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
meillä on ollu ongelma repun kanssa, et varpaat meinaa jäätyä vaikka muuten hyvä :whistle:
...reppu kuuluu laittaa selkään...eikä jalkaan...

Juu...ei naurata muakaan...nyt mä ryhdistäydyn. Lupaan! :xmas:
Joojoo, selässä se onki :p Ja likka repussa |O :LOL: :saint:
Meillä on vielä edessä. Se on jotenkin niin ihana siinä, ettei raaski edes kokeilla taakse. :snotty:
Kyllä miekin enemmän edessä kannan, en osaa vielä yksin laittaa selkään =) Mut mies kantaa pääsääntösesti selässä, lenkkeillessä on silleen helpompi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ei meilläkään ieva oo enää esikoisella sairaskulukorvausvakuutusta (vai mikä se sanahirviö olikaan), mutta onneks jätettiin tapaturmavakuutus.

Meillä anoppi on mahdoton kutoja. Mulla on tallessa lähes kaikki sen esikoiselle kutomat villavermeet, mutta kutoo nyt uusia vaaleenpunaisia tolle likalle. :heart:
Meilläkin anoppi on mieletön kutoja. Viime talveks saatiin vaikka mitä ihanuuksia, mutta nyt ei taideta saada. :( Taitaa olla välit poikki. :(
No voi
:hug: täällä taas mun mutsi on himokutoja,soitti eilen ja kertoi kutovansa villapöksyjä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ei meilläkään ieva oo enää esikoisella sairaskulukorvausvakuutusta (vai mikä se sanahirviö olikaan), mutta onneks jätettiin tapaturmavakuutus.

Meillä anoppi on mahdoton kutoja. Mulla on tallessa lähes kaikki sen esikoiselle kutomat villavermeet, mutta kutoo nyt uusia vaaleenpunaisia tolle likalle. :heart:
Meilläkin anoppi on mieletön kutoja. Viime talveks saatiin vaikka mitä ihanuuksia, mutta nyt ei taideta saada. :( Taitaa olla välit poikki. :(
No höh. :/ Meillä mä oon vissiin anopille se unelmaminiä ja miehen veljen tyttöystävä ei kelpaa mihinkään (haukkuu sitä aina mulle) :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitää laittaa lapset soittamaan *mummooo...voitko tulla t'änään* :saint: :xmas:
...teillä varmasti jo tuo onnistuu...mut meillä mummu ei tajuu juuri mitään tuon 3v:n puheesta. Me kyl ymmärretään, mut mummu ei...*herää kysymys että tarkoituksellako*.

Tyttö ku sanoo mummu tulee tänne...mummu sanoo mitääää mitääää...ja jatkaa no, mitä sä oot tänään tehnyt....mitäää mitääää...ootko ollut ulkona....mitäää mitääää... ja sit annatko puhelimen äidille/isille...heiiiii heiiiiii. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitää laittaa lapset soittamaan *mummooo...voitko tulla t'änään* :saint: :xmas:
...teillä varmasti jo tuo onnistuu...mut meillä mummu ei tajuu juuri mitään tuon 3v:n puheesta. Me kyl ymmärretään, mut mummu ei...*herää kysymys että tarkoituksellako*.

Tyttö ku sanoo mummu tulee tänne...mummu sanoo mitääää mitääää...ja jatkaa no, mitä sä oot tänään tehnyt....mitäää mitääää...ootko ollut ulkona....mitäää mitääää... ja sit annatko puhelimen äidille/isille...heiiiii heiiiiii. :whistle:
No joo...mut jos muutaman vuoden päästä ;) :D :hug:
Noilla isommilla kun viel on omat luurit, ni nehän on alvariinsa soittamassa...ja mummohan tulee eka vinkasusta!!! |O :LOL: :saint:
 

Yhteistyössä