***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko teil viel tallel äppäpakkauksen vaatteet? Mä just tyhjensin kaapista liki kaikki 70cm bodyt... :whistle: ja laitoin vinttikomeroon.
Meillä ei oo 70-senttisiä ees otettu käyttöön :whistle: :kieh:
Samoilla linjoilla täällä. ;) Bodyt taitaa kyllä olla suurimmaks osaks 70-senttisiä, kun noi kestot on vähän tuhteja, mutta teillähän ei kestoja ollu eikä tullu. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Jahvetti hienot on =) :flower:
Samaa mieltä!!! :xmas:
Mut raattiiko noihi 7-kuisen PIENEN laittaa :whistle: :LOL: Kun ei saa ees suuntaa vaihettuu :whistle: :kieh:
Yks tuttu kysyi multa just eilen, että saako noihin meidän kärryihin käännettyä kasvot menosuuntaan, niin ajattelin, että en halua! Sekin jo ahistaa, kun matkisten kans mennään kasvot menosuuntaan. Äiti haluaa nähdä lapsensa koko ajan. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko teil viel tallel äppäpakkauksen vaatteet? Mä just tyhjensin kaapista liki kaikki 70cm bodyt... :whistle: ja laitoin vinttikomeroon.
Meillä ei oo 70-senttisiä ees otettu käyttöön :whistle: :kieh:
Samoilla linjoilla täällä. ;) Bodyt taitaa kyllä olla suurimmaks osaks 70-senttisiä, kun noi kestot on vähän tuhteja, mutta teillähän ei kestoja ollu eikä tullu. :LOL:
No ei |O :LOL:
kaikenmaailman humputuksia ;) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Jahvetti hienot on =) :flower:
Samaa mieltä!!! :xmas:
Mut raattiiko noihi 7-kuisen PIENEN laittaa :whistle: :LOL: Kun ei saa ees suuntaa vaihettuu :whistle: :kieh:
Yks tuttu kysyi multa just eilen, että saako noihin meidän kärryihin käännettyä kasvot menosuuntaan, niin ajattelin, että en halua! Sekin jo ahistaa, kun matkisten kans mennään kasvot menosuuntaan. Äiti haluaa nähdä lapsensa koko ajan. :heart:
Mulla se on taas lähinnä niinku toisinpäin :whistle: :LOL: Siis et tykkääkö likka olla, heh
Mut nuohan tulis lähinnä kakkoskäyttöön, kun 80% kuljetaan ergolla ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Oli pakko kuukeloida
http://ohjelmat.yle.fi/kuudes_aisti/etusivu

Heh,nyt on vissiin linkitysvillitys ;) :whistle:
Tein tuon testin. Tylsää, että siinä eiollut luonnehdintaa olenko tavis vai en. :/
Samoin,odotin ihan kieli pitkällä,kai mä tavis olin

:D
Joo ihan huijausta koko testi!!! :/ =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Mietin vaan, että mihin olen pääni pistämässä :LOL:
No, korkeintaan nolaat ittes telkussa ja sen jälkeen kaikki muistaa sut... :LOL: joten ei hätää...rohkeesti vaan... :wave:
Näin varmaan meinataan...eihän se ota jos ei annakaan. Ja matkalahjakortti olisi ihan kiva saaha. :D
No sinne vaan! =) Mä en oo tuosta ohjelmasta ennen kuullutkaan. Millos sen olis tarkoitus alkaa?
 
Mummo on tulossa puolilta päivin hakee välimallia yökylään...ei mummo tiiä, et joutuu jäämään kyllä lapsen likaksi ensin :LOL: :LOL:
mie lähen selvittää maksujuttuja Matkahuoltoon, vien Liinamarin paketin postiin ja käyn kurkkaa scoottereita :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Mietin vaan, että mihin olen pääni pistämässä :LOL:
No, korkeintaan nolaat ittes telkussa ja sen jälkeen kaikki muistaa sut... :LOL: joten ei hätää...rohkeesti vaan... :wave:
Näin varmaan meinataan...eihän se ota jos ei annakaan. Ja matkalahjakortti olisi ihan kiva saaha. :D
No sinne vaan! =) Mä en oo tuosta ohjelmasta ennen kuullutkaan. Millos sen olis tarkoitus alkaa?
Syksyn jaksot kuvataan syyskuun alussa. Kait sitten joskus lokakuussa alkaa tulla ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mummo oli tehny neidille legsit :LOL: :LOL: :LOL: Nivusiin asti olevat villasukat :LOL: :LOL:
Eipä tarvii villahousuja... =) Mun pitäis kans alkaa penkomaan noita talvivermeitä, että mitä sitä onkaan noissa laatikoissa. *odottelee pakkasukkoa* :xmas:
Villahousuthan just tarvii. :LOL: Meille tulee kaverilta kummipojan vanha Ruskovillan villapuku. Liekö villapuvulle tosin edes tarvetta koko talvena... :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Hippa: Pari kaveria on menossa MLL:n muskariin, Ogeliin eiks vaan? :whistle: Me mennään tuohon srk:n muskariin, 20 erkkiä/lukukausi, ei paha. :xmas:
Me ollaan menossa tohon Kumpulaan, se on lähempänä :) 45 euroa kausi. Ei hirmu paha sekään..Toivottavasti olis sen arvoinen
:)
Ahaa, Kumpulassakin on MLL. =) Ei tosiaan paha tuo 45 eksuakaan. =)

Tuu sinne, jos seuris on huono :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mummo oli tehny neidille legsit :LOL: :LOL: :LOL: Nivusiin asti olevat villasukat :LOL: :LOL:
Ai oliks niissä sukkaosat ja? :LOL:
Joojoo..villasukat piiiiitkällä varrella :LOL:
meillä on ollu ongelma repun kanssa, et varpaat meinaa jäätyä vaikka muuten hyvä :whistle:
Me käytetään Ergon kanssa legsejä ;) , bambuvillasukkia ja semmoisia nahkatossukoita. ja joskus on ollut legsit myös käsissä. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mummo on tulossa puolilta päivin hakee välimallia yökylään...ei mummo tiiä, et joutuu jäämään kyllä lapsen likaksi ensin :LOL: :LOL:
Miks meil ei oo välimallia... |O On kyl ekamalli ja tokamalli...

Parempi ettei mummo tiiä...noin tuo lapsenhoidon järjestäminen toimii parhaiten. Ainoo onkelma on vaan se että miten saada mummo tulemaan käymään silloin ku menoo... :p
 

Yhteistyössä