***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ku lapsi karkkikaupassa, koko aika pitää käydä vahtaamassa tota tytön huonetta, et onhan se väri pysyny seinillä...on se niiiiiiin hieno nyt :saint: :D B) Heh...vaatii totuttelua vaaleenpunaset seinät, kun aina ollu neutraalia tai poikaväriä ;)
=) tahtoo kans lastenhuoneen. Onkos mitään vinkkejä miten ukon sais ajettua pois hänen typerästä työhuoneesta jossa vaan pelataan tietsikkapelejä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ku lapsi karkkikaupassa, koko aika pitää käydä vahtaamassa tota tytön huonetta, et onhan se väri pysyny seinillä...on se niiiiiiin hieno nyt :saint: :D B) Heh...vaatii totuttelua vaaleenpunaset seinät, kun aina ollu neutraalia tai poikaväriä ;)
=) tahtoo kans lastenhuoneen. Onkos mitään vinkkejä miten ukon sais ajettua pois hänen typerästä työhuoneesta jossa vaan pelataan tietsikkapelejä :headwall:
Kantaa vaan koneen pois kun ukko on töissä :p Siis lapsihan TARVII oman huoneen, oli minkä ikäinen vaan :attn: :LOL: :LOL:
Meillä on 3 lastenhuonetta, kohta 4 lastenhuonetta ja 1 lastenolkkari :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ku lapsi karkkikaupassa, koko aika pitää käydä vahtaamassa tota tytön huonetta, et onhan se väri pysyny seinillä...on se niiiiiiin hieno nyt :saint: :D B) Heh...vaatii totuttelua vaaleenpunaset seinät, kun aina ollu neutraalia tai poikaväriä ;)
Voi kuinka ihanaa...mä kans haaveilen tuollaisesta. Harmi vaan kun ei osata itse tehdä mitään ja ollaan niin arkoja yrittämäänkään...tietty ajanpuutekin on yksi rajoittava tekijä.

Kuinka paljon meinaat somistaa?? Joskus jossain kuvastoissa näkee aivan ihania lastenhuoneita...meillä se on vaan huone jossa keskellä lattiaa iso kasa leluja hujan hajan... Tyynyliina eri paria kuin pussilakana jne..
 
nipsuli Siis mitkä sosereseptit? :eek: olenko mie luvannut sellasia? Ihan ulalla, kun en löytäny mitään viestiä, missä olisit kysyny =) Mutta mieluustihan mie reseptejä miun sörsseleistä jakelen, mitäs olisit vailla? :)

Oltiin Artun kanssa leikkipuistossa keinumassa tänään =) Arttu keinu vauvakeinussa pikkutyyny selän takan, että pysyy pystyssä :D Toinen niin hymyili ja nauroi :heart: Ja meillä on ruvettu syömään syöttötuolissa :wave: Hienosti menee :) Pidetään rullattua pyyhettä massun ja tuolin etureunan välissä, Arttu kun saattaa yhtäkkiä lörähtää mahalleen siihen pöydän ylle, kun keskittyminen herpaantuu :)

Mies pois tulevasta lastenhuoneesta Mie vaan sanoin, että miusta olis kiva jos siirtäsit ton työpöytäs pois Artun huoneesta ja parin viikon päästä vaihdettiin järjestystä :D Helppoa, kun sen osaa :saint:
Ei vaiskaan... Oli se jo Artun huoneeksi päätetty ennen Artun syntymää ja mies piti siellä työhuonetta "väliaikasesti", kunnes Arttu siirty sinne nukkumaan. Ei olis mahtunut, jos ei oltas järjestetty miehen työpöytää makkariin ja tätä "miun" konetta olkkariin makkarista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ku lapsi karkkikaupassa, koko aika pitää käydä vahtaamassa tota tytön huonetta, et onhan se väri pysyny seinillä...on se niiiiiiin hieno nyt :saint: :D B) Heh...vaatii totuttelua vaaleenpunaset seinät, kun aina ollu neutraalia tai poikaväriä ;)
Voi kuinka ihanaa...mä kans haaveilen tuollaisesta. Harmi vaan kun ei osata itse tehdä mitään ja ollaan niin arkoja yrittämäänkään...tietty ajanpuutekin on yksi rajoittava tekijä.

Kuinka paljon meinaat somistaa?? Joskus jossain kuvastoissa näkee aivan ihania lastenhuoneita...meillä se on vaan huone jossa keskellä lattiaa iso kasa leluja hujan hajan... Tyynyliina eri paria kuin pussilakana jne..
Eipä siinä taitoa paljon vaadita...vaikein asia on ehkä päättää mikä väri tulee :D :D Sit senku levittää seinään ;)
Kyllä mie nyt koitan kaikki laittaa silleen sävysävyyn mahollisuuksien mukaan :D
poikien huoneet on tikkurilan värikarttaa, mutta kunhan niiden remppojen aika on, niin sit aion laittaa nekin kuosiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
=) tahtoo kans lastenhuoneen. Onkos mitään vinkkejä miten ukon sais ajettua pois hänen typerästä työhuoneesta jossa vaan pelataan tietsikkapelejä :headwall:
Alat vaan pikkuhiljaa siirtämään lapsen tavaroita siihen huoneeseen... :whistle:
Joo, tää on hyvä :D :LOL:
Sinne kaatopaikkaan

|O no voi kakka mies väittää et meillä on nyt treffit,täytyy käydä kuuntelemassa mittee asiaa on,niin eikä sit väännetä silläaikaa petijuttuja,mä lahnailen :LOL: :saint: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
=) tahtoo kans lastenhuoneen. Onkos mitään vinkkejä miten ukon sais ajettua pois hänen typerästä työhuoneesta jossa vaan pelataan tietsikkapelejä :headwall:
Alat vaan pikkuhiljaa siirtämään lapsen tavaroita siihen huoneeseen... :whistle:
Joo, tää on hyvä :D :LOL:
Sinne kaatopaikkaan

|O no voi kakka mies väittää et meillä on nyt treffit,täytyy käydä kuuntelemassa mittee asiaa on,niin eikä sit väännetä silläaikaa petijuttuja,mä lahnailen :LOL: :saint: :headwall:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitäs varmaan taas latailla kuvia koneelle, miks se on olevinaan niin hankalaa? :eek: :headwall:
Tarkoitat vissiin kuvien siirtoa kamerasta koneelle... No, mulla on kyllä kuvia koneella mut niiden siirto levylle meinaa kestää... Sit kun mä en luota mihinkään kopiosysteemeihin ja niiden säilyvyyteen...pitäis olla niinku alkuperäinen, kopio ja varakopio..ja ja ja... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitäs varmaan taas latailla kuvia koneelle, miks se on olevinaan niin hankalaa? :eek: :headwall:
Tarkoitat vissiin kuvien siirtoa kamerasta koneelle... No, mulla on kyllä kuvia koneella mut niiden siirto levylle meinaa kestää... Sit kun mä en luota mihinkään kopiosysteemeihin ja niiden säilyvyyteen...pitäis olla niinku alkuperäinen, kopio ja varakopio..ja ja ja... :headwall:
Joo sitäpä sitä....olevinaan niiiiin vaikeeta ja aikaavievää ettei jaksa :headwall: Sit kamerassa on tsiljoona kuvaa :headwall:
Koneelta levylle oon siirtän viimeks...hmmmm....en ees muista |O :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
eikä sit väännetä silläaikaa petijuttuja ,mä lahnailen :LOL: :saint: :headwall:
Voisko joku suomentaa??? :LOL:

Johtuuko tää ymmärtämättömyys taas maalaisuudestani??? :D :LOL:
Mikä tässä oli se vaikein kohta? :D :LOL:
väännetä petijuttuja = tarkoittaako ettei mennä maate silläaikaa vai puhuta rumia???

mä lahnailen = muuttuuko hän kalaksi vai laiskaksi...

:ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
eikä sit väännetä silläaikaa petijuttuja ,mä lahnailen :LOL: :saint: :headwall:
Voisko joku suomentaa??? :LOL:

Johtuuko tää ymmärtämättömyys taas maalaisuudestani??? :D :LOL:
Mikä tässä oli se vaikein kohta? :D :LOL:
väännetä petijuttuja = tarkoittaako ettei mennä maate silläaikaa vai puhuta rumia???

mä lahnailen = muuttuuko hän kalaksi vai laiskaksi...

:ashamed: :LOL:
No tosta ekasta mie en nyt ihan varma oo kyllä :whistle: :LOL: Mut tuo kakkosjuttu, niin hän makaa sängyssä kuin kuollut lahna juuri niiden ptitouhujen aikana :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä