***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Riippuu mistä ikkunasta. Mut makkarin&olkkarin ikkunasta näkyy: puita, pohjolankatua, spora sillon tällön (harvoin), vastapäinen talo ja sivummalla puutaloja ja steinertarha.
keittiö&varasto: nurtsia, pihaa, metsää, puutaloja, lisää metikköä (=puita), ja vuoritalo (eli vanha paloasema yms).
Mikä on spora?

Meidän ikkunasta näkyy peltoja, peltoja ja peltoja. Tuollainen suuri peltoaukea. Toisesta ikkunasta kaadettu metsä...yhdestä meitin navetta...tyhjä tosin. Ei siis tartte lähtee aamulypsylle :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Hitto, piti tänään mennä ennen 11 nukkumaan, ku mies on taas treellä keikalla ni valvon yksin. Mut nyt sielt näkyis tulevan naistenmiehet.... Hmm.... Pitäsköhän kuitenkin kattoo viel se. B)
...en oo seurannut sarjaa...

Mä lähden kans kohta pesulle ja vaakaan...huomenna kaks muksuu ja hoitokoira. Saa nähdä millainen hulabaloo tulee... :wave: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Hitto, piti tänään mennä ennen 11 nukkumaan, ku mies on taas treellä keikalla ni valvon yksin. Mut nyt sielt näkyis tulevan naistenmiehet.... Hmm.... Pitäsköhän kuitenkin kattoo viel se. B)
...en oo seurannut sarjaa...

Mä lähden kans pesulle ja vaakaan...huomenna kaks muksuu ja hoitokoira. Saa nähdä millainen hulabaloo tulee... :wave: :D
:wave: vastaan vaikket multa kysynyt siis spora eli raitiovaunu,tää maalainen oppi sen 8 vuotta sitten :D

*muoks* ja se kysymyshän ei ollutkaan tässä lainauksessa :LOL: :LOL: :headwall:
 
[quote="Liinamari] :wave: vastaan vaikket multa kysynyt siis spora eli raitiovaunu,tää maalainen oppi sen 8 vuotta sitten :D [/quote]

Kyllä sitä taas tuntee itsensä maalaiseksi :ashamed: ja kieltämättä vähän nolottaa. :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ai niin,voitteko kuvitella, mun äiti oli sanonu siskolleen että meidän neitosen vaatekoko on 80cm |O :LOL: , oli sisko sitten hiukan ihmeissään ollu kun oma lapsenlapsensa on kohta 2 v ja koko on 86cm :eek:
Meillä 74/80

:ashamed: :LOL: :saint: :heart:
Sama koko meilläkin...bodyt 74 ja jotkut housut 80.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
[quote="Liinamari] :wave: vastaan vaikket multa kysynyt siis spora eli raitiovaunu,tää maalainen oppi sen 8 vuotta sitten :D
Kyllä sitä taas tuntee itsensä maalaiseksi :ashamed: ja kieltämättä vähän nolottaa. :headwall: :LOL: [/quote]

Höpsönpöpsön

:hug: laitappa joku sieltäpäin oleva murresana niin etelä-suomalaiset ei tiedä,tarkoitan et kaikkea ei voi eikä tarvi tietää
 
Makkarin, 2 lastenhuoneen ja olkkarin ikkunoista näkyy meijän takapiha, pari muuta taloa, leikkikenttä, paljon peltoa ja metsää =)
Khh:n, keittiön, vessan ja esikoisenhuonee ikkunoista näkyy peltoa ja erinäkösiä taloja :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Makkarin, 2 lastenhuoneen ja olkkarin ikkunoista näkyy meijän takapiha, pari muuta taloa, leikkikenttä, paljon peltoa ja metsää =)
Khh:n, keittiön, vessan ja esikoisenhuonee ikkunoista näkyy peltoa ja erinäkösiä taloja :p
Hyvältä kuulostaa! Siinä on lapsille monenmoista mukavaa leikkipaikkaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Makkarin, 2 lastenhuoneen ja olkkarin ikkunoista näkyy meijän takapiha, pari muuta taloa, leikkikenttä, paljon peltoa ja metsää =)
Khh:n, keittiön, vessan ja esikoisenhuonee ikkunoista näkyy peltoa ja erinäkösiä taloja :p
Hyvältä kuulostaa! Siinä on lapsille monenmoista mukavaa leikkipaikkaa...
Vaikka tää on keskellä vanhaa peltoa, mutta tää on paikkana aivan loistava!!! =) :D
 
Ikkunasta näkyy

makuuhuone&olohuone: takapiha ja nurmikkoa aidan takana, pihatie, rinne, puu ja sen takana rinteessä rivitalo.
esikon huone ja keittiö: etupiha ja seuraava talo heti siinä edessä. matkaa ikkunoilta on noin 6metriä seuraavan talon takapihojen aitaan... |O Eli verhot on kiinni lähes koko ajan siellä puolella!!! |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kela ottaa ihan oikeesti kohta meiltä yhen lapsilisän pois :ashamed: Meillä on TAAS vaan 3 mukulaa kotona :xmas: :LOL: :D
Joks teiän esikko on niin vanha jo? :eek: Ei nyt millään muistu minkä ikänen se oli, mutta hämärä aavistus oli et ois ollut nuorempi..... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
matkaa ikkunoilta on noin 6metriä seuraavan talon takapihojen aitaan... |O Eli verhot on kiinni lähes koko ajan siellä puolella!!! |O |O
Melkee toisten sisälle näkyy täälläkin,mut verhot auki painan menemään. Antaa kattoa jos tykkäävät kattoa mun nakuihroja ja riipputissejä

:LOL: No tunnustettakoon et olen kinunut ukkoa laittamaan rullaverhot viimiset 6 kk
 
Vaikka asutaan maalla...mä kiskon rullaverhoja alas ja ukko vetasee ne aina takaisin ylös... Se haluaa nähdä jos joku liikkuu "kylätiellä"... Mä taas haluun ettei kukaan kurki... Täällä kun on niin vilkasta.... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kela ottaa ihan oikeesti kohta meiltä yhen lapsilisän pois :ashamed: Meillä on TAAS vaan 3 mukulaa kotona :xmas: :LOL: :D
Joks teiän esikko on niin vanha jo? :eek: Ei nyt millään muistu minkä ikänen se oli, mutta hämärä aavistus oli et ois ollut nuorempi..... :eek:
Ei tuo oo ku 10v vasta :LOL: Mut siis meillä on aina joku pois kotoota, ni eikai ne kauaa tälläsel menolla maksa :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä