***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle! :p
Ai kauhee miten tehokasta ainaki kustannus semmoista ajatella jo ens kesää
:eek: Juu ei oo käyny täälläkään mielessä.. Enkä uskalla ees ajatella kuinka pitkä toi jäppinen on sillo ku nyt ollaa varmaa jo lähellä 75 senttiä :eek: :whistle:
:eek: :eek: Meillä oli 5kk:na 62cm...perjantaina 6kk neuvola, mutta ainakaan vaatteista päätellen ei oo juurikaan tullu pituutta lisää :whistle:
:D Katotaa tuleeko 10 cm pituuseroa.. 5 kk meil oli 71 cm. Meil on maanantaina puolvuotis neuvola :D

Hitsi ku pitkää sakkia :LOL: :eek: :LOL:
Tyty oli 5kk:na 68,5cm, katotaan ensi viikolla pamahtaako 70cm jo rikki... :p
|O
Me ollaanki älläsii pygmejä :p :D Joo...ite oon ollu 1veenä joku 74cm :D
Meijän poju on siis jo ens viikol varmaa Jahve 1 vee :LOL:
Mie oon 1veenä ollu 74cm ja 8600g :saint:

Ai nii pitihän mun sanoa että me ollaa tänää testailtu tota syöttötuolia :heart: Istu siinä kahen maissinaksun kanssa sen hetken että me syötiin niin voi luoja mimmosen sotkun ehti jo saada aikaseks |O Pöytä, vaatteet, kädet, naama ja se perkuleen pehmuste jo ihan siinä naksumössössä |O

Mä oon sen verran juntti ettei meillä oo mitään ns. merkkivaatteita....ei oo Reimaa eikä muutakaan...No, tuttaa on saatu lahjaksi... *heinähattu päässä*
Harvoin miekään ostan, mut joskus...pääsääntösesti on kaikkee muuta :p
Mitkäs luetaan merkkivaatteiksi... :wave: Mulle lastenvaatteet on kyl heikko kohta! :p

mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle! :p
Ai kauhee miten tehokasta ainaki kustannus semmoista ajatella jo ens kesää
:eek: Juu ei oo käyny täälläkään mielessä.. Enkä uskalla ees ajatella kuinka pitkä toi jäppinen on sillo ku nyt ollaa varmaa jo lähellä 75 senttiä :eek: :whistle:
:eek: :eek: Meillä oli 5kk:na 62cm...perjantaina 6kk neuvola, mutta ainakaan vaatteista päätellen ei oo juurikaan tullu pituutta lisää :whistle:
:D Katotaa tuleeko 10 cm pituuseroa.. 5 kk meil oli 71 cm. Meil on maanantaina puolvuotis neuvola :D

Hitsi ku pitkää sakkia :LOL: :eek: :LOL:
Tyty oli 5kk:na 68,5cm, katotaan ensi viikolla pamahtaako 70cm jo rikki... :p
|O
Me ollaanki älläsii pygmejä :p :D Joo...ite oon ollu 1veenä joku 74cm :D
Meijän poju on siis jo ens viikol varmaa Jahve 1 vee :LOL:
Mie oon 1veenä ollu 74cm ja 8600g :saint:
Miitäääh :eek: 5kk ja 9450g :LOL:

Mitä luulette kantsiiko 3 vuotiaalle vielä ostaa tuollaista kokofleeceä talvipuvun alle... Mietin että onko käytännöllinen...jätin ostamatta ku ajattelin että jos ei suostu ees laittamaan sitä päällensä...saatika sitten ku saa puettua....toteaa: äiti pissattaa... =)

Mä oon sen verran juntti ettei meillä oo mitään ns. merkkivaatteita....ei oo Reimaa eikä muutakaan...No, tuttaa on saatu lahjaksi... *heinähattu päässä*
Mitkäs luetaan merkkivaatteiksi... :wave: Mulle lastenvaatteet on kyl heikko kohta! :p
Kai ne on nää Reimat, Remut yms...siis jotaan H&M, Lindex yms en mie kyl laske merkkivaatteiksi, niitä kyl ostelen =) Ja sit ihan robbarista, marketeista jne....prismassa on mm kivoja =)

Mitä luulette kantsiiko 3 vuotiaalle vielä ostaa tuollaista kokofleeceä talvipuvun alle... Mietin että onko käytännöllinen...jätin ostamatta ku ajattelin että jos ei suostu ees laittamaan sitä päällensä...saatika sitten ku saa puettua....toteaa: äiti pissattaa... =)
Meillä oli pojalla nyt 2v8kk jo viime talvena sellanen kaksiosainen fleecepuku, vähälle käytöllehän tuo jäi kun on hikipää ja talvi oli olematon. Ajattelin kuitenkin hommata sellasen nytkin jos vaikka oikea talvi tulisi tällä kertaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Piti kysellä et mitä maissi naksuja te pienokaisille syöttelette? Onks ne niitä käyrän muotoisia ja pussissa jotain punaista tekstiä
Joo ja sika pahoja :LOL:
Likalle en oo ostanu, pojille joskus sillo pienenä...maissinaksu taitaa punasella lukee siin kupeessa, läpinäkyvä pussi

Kai ne on nää Reimat, Remut yms...siis jotaan H&M, Lindex yms en mie kyl laske merkkivaatteiksi, niitä kyl ostelen =) Ja sit ihan robbarista, marketeista jne....prismassa on mm kivoja =)
Mie ajattelisin että ainoot merkkivaatteet meillä on Gantin, Benettonin ja Espritin vaatteet. Tai no tiiä tosta Espritistä onko niin merkkivaatetta. En mäkää noita Henkka Maukkista ja Lindexiä merkkivaatteina pidä. Tosin en mä tiiä mitä on lasten merkkivaatteet muuta ku samat ku mitkä on aikuisten :eek: Aukko lapsisivityksessä :ashamed:

Mitä luulette kantsiiko 3 vuotiaalle vielä ostaa tuollaista kokofleeceä talvipuvun alle...
Meillä käyttää viel 5½-vuotiaskin =)
...no eiku shoppailee... Inhottaa vaan mennä niitä viel kattelemaan...ku tiiän että aina ku meen vaik kaupasta ostamaan leipäää...kassalla myyjä toteaa 49,95 euroa, kiiiiitoooos! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Piti kysellä et mitä maissi naksuja te pienokaisille syöttelette? Onks ne niitä käyrän muotoisia ja pussissa jotain punaista tekstiä
Joo ja sika pahoja :LOL:
Likalle en oo ostanu, pojille joskus sillo pienenä...maissinaksu taitaa punasella lukee siin kupeessa, läpinäkyvä pussi
Kaupas oli sipsihyllyssä nyt jotain ihan Junior nimisiä maissinaksuja tai sit siin luki vaan isol muuten Junior. Kuitenki semmosia missä sanottiin että sopii lapsille kun ne ei maistu sitte miltään.. ei lisättyä sitä tätä eikä tota

Yhteistyössä