***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!! :eek:
Ohhoh!!! :eek:
Myö tarvittas kanssa :whistle: mut tääl ei tollasta t-taloo oo :| Pöh...
siis tarjoustalo...eikö oo? Ny alko alet -50% alehinnoista!!
Ei oo...robbari vaan :whistle: Mut ei siel oo koskaan oikee mitään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!! :eek:
Ohhoh!!! :eek:
Myö tarvittas kanssa :whistle: mut tääl ei tollasta t-taloo oo :| Pöh...
No tuohan oli jo puoli-ilmainen... :eek: Meiltä kyllä löytyy typykälle veikan vanha fleecehaalari niin ei tarvetta ole, johan tuohon hintaan voi ostaa vaikka joka viikonpäivälle omansa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :whistle: :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja :p
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
 
Minusta tuo robbari on ihan pyllystä....ei sieltä löydä koskaan oikeen mitään :/ Kotkassa on kyllä isompi ja parempi, mut harvoin sinne tulee lähettyy, jos ei muuta asiaa oo...sinne on niin kamalan pitkä matka :LOL: :LOL: :LOL: Oikeen 10 kilsaa :p
 
Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :whistle: :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja :p
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Mie en oo kyl kesäks viel ostanu mitään :LOL: Kun ei sitä tiiä mikä sit miellyttää ;) :LOL:
Eiku en mie osa ostaa varastoon...eikä oo tilaa säilytellä...fiksua ja taloudellista se kyllä olis!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :whistle: :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja :p
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin utelias :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin utelias :D
Just meinasin kysyy samaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
....hyvähyvä ny o oikee meininki... :wave: Mul poju sylis vaikee vähä kirjoittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle! :p
Ai kauhee miten tehokasta ainaki kustannus semmoista ajatella jo ens kesää
:eek: Juu ei oo käyny täälläkään mielessä.. Enkä uskalla ees ajatella kuinka pitkä toi jäppinen on sillo ku nyt ollaa varmaa jo lähellä 75 senttiä :eek: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin utelias :D
Just meinasin kysyy samaa :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mien oo kyl ees ajatellu kylmiä ilmoja :/ Taitaa pitkähihaset bodytki mennä uusiks. Pitää olla 74 senttisiä ainaki... Ainoo miten oon varautunu on se välikausipuku..
Ajattelin ostaa tytylle jo 80-senttisiä bodyja, riippuu vähän siitä mitkä on 6kk mitat-ei noissa 74-senttisissä loppujen lopuksi kauheasti enää tilaa ole kun vaippa vie omansa... :/ Eikä viittis ostaa muutaman viikon käyttöä varten, just laitoin loputkin 68-senttiset bodyt pois, osaa ei ehditty pitää kuin muutama kerta... :whistle: Ja saatiin tässä viime viikolla lahjaksi ihku marimekon pinkki pallobody koko 70, niin eihän se tuolle mene |O kun kiristelee haaroista! Niin kun olis ollu söpönen...
 

Yhteistyössä