siis tarjoustalo...eikö oo? Ny alko alet -50% alehinnoista!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
Myö tarvittas kanssa mut tääl ei tollasta t-taloo oo :| Pöh...
Teil on Robbari.. Siel on vaikka mitäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
Ei oo...robbari vaan Mut ei siel oo koskaan oikee mitään :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:siis tarjoustalo...eikö oo? Ny alko alet -50% alehinnoista!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
No ku ei ooAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Teil on Robbari.. Siel on vaikka mitäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
tarjoustalo, robinhood tai säästöpörssi?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
T-talo ? tarjoustalo? siis huomenna sinneAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
No tuohan oli jo puoli-ilmainen... Meiltä kyllä löytyy typykälle veikan vanha fleecehaalari niin ei tarvetta ole, johan tuohon hintaan voi ostaa vaikka joka viikonpäivälle omansa!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ohhoh!!!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ostin tänää t-talosta pojalle fleecehaalarin toppapuvun alle pakkasia varten...makso iha 3,50 erkkiä!!
mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja
mihin mun nikki hävis. Halvat ne on mullakin huvit joo....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Lumianna leikkii vierasta
Mie en oo kyl kesäks viel ostanu mitään Kun ei sitä tiiä mikä sit miellyttääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja
Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Isomummo pitäs laittaa asialle kutomaan likalle piiiiiiiiitkä vartiset villasukat :/ Kiva keskellä kesää miettiä talvijuttuja
Se auttaa kyllä!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin uteliasAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Just meinasin kysyy samaaAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin uteliasAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
....hyvähyvä ny o oikee meininki... :wave: Mul poju sylis vaikee vähä kirjoittaa...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Ai kauhee miten tehokasta ainaki kustannus semmoista ajatella jo ens kesääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ihan noin pitkälle ei vielä uskalla ajatella... B) Tuo meidän neiti kasvaa senttejäkin niin kovaa tahtia, ettei oikein osaa arvioida mitä kokoa vedetään ensi kesänä päälle!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:mä kyl mietin myös jo ens kesää...kesävaatteet alessa...t-paidat 2 erkkii, college 2,50 erkkii...kesätakki tytölle 5 erkkii... B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Just meinasin kysyy samaaAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Milla nimimerkillä olit? Ai miten niin uteliasAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mulla oli raskausaikana eri nimimerkki, mutta unohdin sen salasanan. Mutta, joo en ole kyllä varmaan ollu tarpeeksi aktiivinen...vaikka täällä taustailenkin päivittäin. Mutta yritänpä olla aktiivinen kirjoittelemaankin.
Ajattelin ostaa tytylle jo 80-senttisiä bodyja, riippuu vähän siitä mitkä on 6kk mitat-ei noissa 74-senttisissä loppujen lopuksi kauheasti enää tilaa ole kun vaippa vie omansa... :/ Eikä viittis ostaa muutaman viikon käyttöä varten, just laitoin loputkin 68-senttiset bodyt pois, osaa ei ehditty pitää kuin muutama kerta... Ja saatiin tässä viime viikolla lahjaksi ihku marimekon pinkki pallobody koko 70, niin eihän se tuolle mene |O kun kiristelee haaroista! Niin kun olis ollu söpönen...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mien oo kyl ees ajatellu kylmiä ilmoja :/ Taitaa pitkähihaset bodytki mennä uusiks. Pitää olla 74 senttisiä ainaki... Ainoo miten oon varautunu on se välikausipuku..